Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Menedżerowie produktu od dawna słyszą o zwinnych metodykach pracy, koncentracji na użytkowniku i rozwiązywaniu jego problemów, czy o stosowaniu design thinking w tworzeniu nowych produktów i usług. Te podejścia są już standardem, a ich stosowanie, choć bywa wymagające, jest dość oczywiste. Ze względu na dynamikę rynku i rosnącą konkurencję potrzebne jest nowe spojrzenie na mądre tworzenie produktów i usług. Zachęcamy do sprawdzenia mniej standardowych działań, które zwiększą efektywność Twojej pracy.

Najlepsi eksperci z branży podzielą się swoim doświadczeniem we wdrażaniu nowych produktów i usług.

  • Zobaczysz, jak możesz wykorzystać partnerstwa czy współpracę ze start-upami, by zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku.
  • Poznasz metody budowania własnych start-upów i inkubatorów korporacyjnych.
  • Na podstawie wybranego produktu czy usługi, nauczysz się, jak kreować scenariusze rozwoju, które sprawią, że będziesz bezkonkurencyjny.
  • Zobaczysz, krok po kroku, jak tworzyć wartość dodaną Twoich produktów i usług, a następnie dzięki już wypracowanemu VAS zapewnisz nowe przychody dla Twojego przedsiębiorstwa.

Zapewniamy interaktywną formułę wydarzenia:

  • 10 prelegentów
  • 3 analizy case studies II Bonduelle, VISA, Re:Place
  • 2 interaktywne sesje ćwiczeniowe II Innovatika, Rokanan Group
  • Sesje plenarne
  • Panel dyskusyjny

Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę