Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Marketing internetowy nabiera coraz większego znaczenia w realizowaniu działań promocyjnych przedsiębiorstwa. Obecnie każda organizacja posiada swoją stronę internetową, za pośrednictwem której chce oddziaływać na swoich klientów. Aby strona internetowa stała się widoczna w internecie, konieczne jest odpowiednie jej zoptymalizowanie oraz prowadzenie szeregu innych działań z zakresu SEM i SEO.

Pierwszy dzień warsztatów to SEO które kompleksowo porusza najważniejsze zagadnienia wpływające na pozycjonowanie serwisów, zwiększenie widoczności oraz ruchu w organicznych wynikach wyszukiwania. Uzyskasz wiedzę z zakresu optymalizacji serwisów internetowych wraz ze wskazówkami do tworzenia odpowiedniej strategii, mającej na celu budowanie reputacji witryny w wyszukiwarkach oraz jej pozycji w ramach naturalnych wyników wyszukiwania.
Poznasz specyfikę procesu pozycjonowania oraz zdobędziesz wiedzę w zakresie metod oraz narzędzi SEO, w celu budowania reputacji oraz widoczności witryny w wyszukiwarkach internetowych.

Drugi dzień warsztatów to Reklama PPC – jak to robić w 2019 roku

Reklamy wideo są klikane o 73% częściej niż banery reklamowe. Urządzenia mobilne odpowiadają za 53% płatnych kliknięć. Użytkownicy, do których kierowany jest mądrze przygotowany remarketing są 70% bardziej skłonni do konwersji. Około 36% wyszukiwań na mobile ma charakter lokalny.

To zupełnie inne dane niż jeszcze kilka lat temu. Reklama PPC zmienia się z dynamicznie – przybywa narzędzi, zmienia się otoczenie rynkowe i technologie. Jeśli chcesz zyskać aktualną wiedzę z zakresu reklamy płatnej oraz dowiedzieć się w jaki sposób podejść do budowania strategii obecności swojej marki w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej GDN czy YouTube – to szkolenie jest dla Ciebie.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę