Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

semKRK to cykliczne spotkania branży SEM, które są czymś więcej niż zwykłą konferencją.

To spotkanie, na którym społeczność znana z grup Facebooka i forum spotyka się na żywo, wymienia doświadczeniami i rozwija swoją wiedzę.

semKRK łączy wszystkie zalety konferencji: doskonała organizacja, wysoki poziom prelekcji, profesjonalne sale oraz barcampu: bar, atmosfera, czas i miejsce na dyskusje oraz afterparty.

semKRK to spotkania, którym przyświeca jeden główny cel: integracja branży przy okazji edukacji. Specjaliści dzieląc się wiedzą mogą wpłynąć na podniesienie jakości usług czy nawet budować świadomość wielu zagadnień dla klientów. semKRK to jednak też okazja do przypisania twarzy do osób, które znamy tylko z maila czy nicka na forum. To moment w którym rozmawiamy o wspólnych biznesach, odkryciach czy teoriach. Wymiana wiedzy, kontaktów czy po prostu spotkanie po latach.

Spotkania adresowane są dla właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM ale również dla osób, które prowadzą sklepy internetowe lub związane są z rynkiem e-commerce. Bardzo wysokie oceny spotkaniom wystawiały również osoby zaczynające swoją przygodę z rynkiem reklamy online.

W tej edycji przewidzieliśmy po dwóch prelegentów z zakresu:

  • Google Ads (Witold Wrodarczyk i Dawid Wydra),
  • Analityki (Mateusz Muryjas, Joanna Ostowska – Oczak),
  • SEO (Adrian Pakulski i Wojciech Szymański).

Pełna agenda na: semKRK.pl

Strona wydarzenia: https://www.facebook.com/events/460441607782336/

Bilety: 69 zł.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę