NOWY NUMER!

Wykorzystaj performance marketing i reklamę efektywnościową w 2020 roku!

Zobacz

Data szkolenia: 6.03.2020
Miejsce szkolenia: Warszawa, Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51
Liczba miejsc: pozostało 4
Cena szkolenia: 920 zł netto (1131,60 zł brutto) – cena promocyjna do 27.02.2020 999 zł netto (1228,77 zł brutto)
Godziny szkolenia: 9.30 – 17.00

Opis szkolenia

Strategia obecności marki w sieci to podstawa działań e-marketingowych. Podczas szkolenia dowiesz się jak zintegrować działania marketingowe online i offline, w jaki sposób tworzyć komunikację Twojej firmy z klientami, gdzie ich szukać i w jaki sposób ich zaangażować. Nauczysz się jak tworzyć wizerunek firmy w sieci, wykorzystując różne kanały digital. Szkolenie pomoże Ci rozwinąć wiedzę z obszaru marketingu internetowego: social media, email czy content marketingu. Dowiesz się jak skąd wiedzieć, czy działania e-marketingu realizują założone cele, skąd czerpać wiedzę o swoich klientach i jak wykorzystać ją do zwiększenia konwersji.

PROWADZĄCY

Marcin Kociuba

Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Strateg, marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Pracował m.in. dla Onet.pl, Orlen Oil, TVN, Zelmer, Gorenje, Pioneer.

Obecnie jako strategy manager we FreshMailu odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii e-mail–marketingowych dla kluczowych klientów. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. do magazynów: „Marketer+”, „Nowa Sprzedaż”, „Marketing w Praktyce”) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także na uczelniach.

Anna Łowczowska  Absolwentka zarządzania sprzedażą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, marketingu internetowego na AGH oraz Szkoły Facylitacji Pathways. Ukończyła liczne kursy z zakresu pracy z zespołami, marketingu oraz wystąpień publicznych.

Od 13 lat kieruje zespołami w różnych firmach. Niezależna konsultantka. Kierowała tam działem marketingu, a obecnie kieruje działem events & customer education team. Spotkania w jej pracy to codzienność, od lat pracuje nad sposobami na zwiększenie ich efektywności w przyjaznej atmosferze.

Organizatorka konferencji i szkoleń – wydarzeń, które gromadzą od 10 do 600 osób, m.in. największej konferencji o e-mail marketingu w Europie „M@il My Day”, „Auli Polskiej”, „Poranków z email marketingiem” czy „Tour de e-commerce”.

Prelegentka na licznych konferencjach, takich jak: „semKRK”, „Czwartek Social Media”, „Kongres Online Marketingu”, „EastBiz”, „Poranki z email marketingiem” czy „Tour de e-commerce”.

Program szkolenia

Moduł 1 – Projektowanie komunikacji e-marketingowej

  • Jak zmieniła się definicja online i offline marketingu i jak tworzyć komunikację w pełni zintegrowaną
  • Koncepcja Design Thinking i Service Design jako podstawa strategii komunikacji marketingowej
  • Business Model Canvas
  • Etapy procesu projektowego – odkrywanie realnych potrzeb użytkownika i projektowanie relacji i doświadczeń klientów z Twoją usługą
  • Czym kierujemy się wybierając produkt?
  • Jak tworzyć komunikację opartą na emocjach odbiorcy

Moduł 2 – Budowanie strategii marketingowej

  • Jak określić grupy docelowe, jakich danych użyć
  • Co oferujesz jako firma i jak to komunikować
  • Jak przekonać klientów do Twojej firmy – RTB, USP, ESP
  • Jak ustalać cele strategii marketingowej
  • OCTA – jak budować strategię marketingowa w praktyce
  • Segmentacja odbiorców przy zastosowaniu analizy RFM

Moduł 3 – Skuteczny content marketing

  • Jak tworzyć strategię content marketingową
  • Cele działań contentowych
  • Tworzenie i publikacja treści, które domykają konwersję
  • Jak wzbudzić zaangażowanie poprzez content
  • Content a SEO

Moduł 4 – Email marketing – jak tworzy skuteczne kampanie

  • Jak tworzyć strategię email marketingową
  • Jak czytać raporty i co oznaczają kluczowe wskaźniki w email marketingu
  • Sposoby budowania bazy subskrybentów
  • Jak podnieść wskaźnik Open Rate
  • Jak podnieść wskaźnik CTR
  • Jak stworzyć mailing, który zrealizuje założone cele
  • Elementy mające wpływ na dostarczalność kampanii email marketingowych

Moduł 5 – Komunikacja w social media

  • Zmiana sposobu konsumpcji treści odbiorców – mobile, wideo
  • Analiza zachowań użytkowników – jak można wykorzystać narzędzia monitorujące zachowania w social media
  • Dobór odpowiednich kanałów społecznościowych do realizacji założonych celów marketingowych
  • Planowanie kampani reklamowych w social media

Moduł 6 – Strategia i taktyka dotarcia do odbiorców

  • Jakie kanały e-marketingowe wybrać dla swojego biznesu
  • Customer Journey Map – poznanie i budowa doświadczenia klientów z Twoja marką
  • Projektowanie komunikacji w odniesieniu do grup docelowych i odpowiednich dla nich kanałów e-marketingowych

Moduł 7 – Mierzenie efektywności działań e-marketingowych

  • Wprowadzenie do Google Analytics
  • Kluczowe pojęcia dla analizy odbiorców
  • Jak ustalić cele w Google Analytics i po co
  • Jak czytać raporty aby zweryfikować efektywność prowadzonych działań e-marketingowych

Moduł 7 – Najczęściej popełniane błędy komunikacji marketingowej

Szkolenie dostarczy Ci wiedzy i narzędzi, aby:

  • móc przygotować strategię obecności firmy w sieci,
  • jakie kanały marketingowe wybrać dla swojego biznesu,
  • skąd czerpać wiedzę o swoich odbiorcach
  • w jaki sposób czytać raporty i podstawowe wskaźniki e-marketingowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymujesz:

  • Certyfikat
  • Materiały w wersji elektronicznej
  • Najnowszy numer magazynu „Marketer+”
  • Przerwy kawowe
  • Obiad

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę