Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

 1. Współczesne formy komunikacji reklamowej – case study

  • advertainment
  • ambient
  • advertorial

2. Shockvertising – kiedy jest skuteczny i jak działa? – case study

  • funkcje shockvertisibgu
  • typy shockvertisingu
  • zasady stosowania

3. Emocje pozytywne i negatywne w reklamie i ich wykorzystanie

  • Pobudzenie jakich emocji jest najbardziej skuteczne?
  • Emocje pożądane i nie pożądane
  • Jak je aktywować?

4. Modele zachowań odbiorcy komunikatu reklamowego  – jak je zastosować w praktyce?

  • AIDA
  • DAGMAR
  • CAB

5. Etapy budowania strategii reklamowej – praca w grupach i dyskusja

6. Creative mix – niezbędne elementy skutecznej komunikacji reklamowej

  • Definiowanie grupy docelowej – do kogo mówimy?
  • Koncepcja przekazu (USP, UEP, BCB) – co chcemy powiedzieć?
  • Forma przekazu – jak komunikować?
  • Dobór mediów – gdzie się komunikować?

7. Elementy przekazu reklamowego i ich znaczenie – zadanie dla uczestników

  • Obraz
  • Nagłówek
  • Tekst
  • Prezentacja marki

8. Techniki reklamowe – case studies

  • Personifikacja i mnemotechniki
  • Hiperbolizacja i minimalizacja
  • Humor w reklamie – co budzi sympatię?
  • Rekomendacja / testimonial
  • Fantazja i porównanie,  “fragment z życia”

9. Nowe trendy w projektowaniu komunikatów reklamowych

10. Cechy dobrego komunikatu reklamowego – zadanie dla uczestników

Koszt:

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadząca:

Dr Karolina Janiszewska
Ekspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Współautor książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Ukończyła studia z zakresu marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie uzyskała w 2004 roku tytuł doktora nauk ekonomicznych. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu jak i marek terytorialnych. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Dodatkowe informacje:

szkolenia@szkoleniaatrium.pl
tel. 607 710 797


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę