Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

DLA KOGO NASZE SZKOLENIE JEST PRZEZNACZONE?

ŚCIEŻKA MENEDŻERSKA
Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii Google AdWords, po wzięciu udziału w szkoleniu będą mieli przede wszystkim świadomość wszystkich najnowszych możliwości kampanii SEM oraz będą wiedzieli, czego dokładnie wymagać i jak kontrolować swoich podwykonawców.

ŚCIEŻKA E-COMMERCE
Ścieżkę e-commerce kierujemy do osób, które chciałyby dowiedzieć się wszystkiego o efektywnej reklamie sklepów internetowych. Szkolenie rozpoczynamy od wprowadzenia do Google AdWords, a następnie omawiamy wszelkie formy reklamowe, które warto stosować reklamując biznes e-commerce.

ŚCIEŻKA EKSPERCKA
Ścieżkę ekspercką kierujemy do osób, które o Google AdWords chciałyby wiedzieć jak najwięcej – od podstaw do bardzo zaawansowanych sposobów optymalizacji kampanii przy pomocy narzędzi typu Bid Optimizer oraz zaawansowanej analityki internetowej.

W zależności od wybranej ścieżki zawodowej pakiety różnią się liczbą dni szkoleniowych. Pakiet może mieć od 2 do 6 dni. Można jednak także zapisać się na 1 dzień szkoleniowy lub skomplementować własny pakiet z dostępnych szkoleń:

I DZIEŃ: WPROWADZENIE DO GOOGLE ADWORDS
Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

II DZIEŃ: AUDYT KAMPANII ADWORDS (ścieżka menadżerska)
Warsztat Audyt Kampanii AdWords dedykujemy przede wszystkim marketing managerom i dyrektorom działów marketingu, którzy na co dzień nie pracują bezpośrednio na kontach Google AdWords. Szkolenie ma za zadanie przedstawić skuteczne i możliwe do samodzielnego wykonania metody oceny kampanii AdWords, prowadzonej przez podwykonawców. Podczas warsztatu uczestnicy uzyskają odpowiedź na pytanie: Czy moja kampania prowadzona jest w optymalny sposób?

LUB
II DZIEŃ: BUDOWA I PROWADZENIE KAMPANII ADWORDS (ścieżka ekspercka)
Szkolenie Google AdWords na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google AdWords to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google AdWords, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

III DZIEŃ: GOOGLE DISPLAY NETWORK
Szkolenie Google Display Network to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google AdWords, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google AdWords, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

IV DZIEŃ: KAMPANIE PRODUKTOWE – GOOGLE ADWORDS DLA E-COMMERCE
Szkolenie „Kampanie Produktowe” stanowi esencję wiedzy niezbędnej do prowadzenia kampanii dla branży e-commerce. Podczas szkolenia pokazujemy jak skutecznie budować kampanie produktowe oraz jak wykorzystać wszelkie formy reklamowe oferowane przez Google AdWords, aby efektywnie promować sklepy internetowe.

V DZIEŃ: ZAAWANSOWANA LICYTACJA I OPTYMALIZACJA KONWERSJI W GOOGLE ADWORDS
Bardzo zaawansowane szkolenie pokazujące jak wykorzystać Google Analytics do pomiaru jakości wizyt z AdWords, jak wykorzystać Big Data w optymalizacji konwersji, narzędzia typu Bid Optimizers i oraz jak korzystać z najlepszych algorytmów maksymalizujących efektywność kampanii wyrażoną zwrotem z inwestycji (ROAS) i zyskiem.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.