Szkolenia Google AdWords

Szkolenia Wyróżnione
12.09.2018 - 14.09.2018 Organizator: Marketing Online Warszawa, Millenium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a
Zapisz się

I DZIEŃ: WPROWADZENIE DO GOOGLE ADWORDS
Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

II DZIEŃ: BUDOWA I PROWADZENIE KAMPANII ADWORDS
Szkolenie Google AdWords na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google AdWords to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google AdWords, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

III DZIEŃ: POZOSTAŁE FORMY REKLAMOWE W ADWORDS (DISPLAY, REMARKETING, YOUTUBE, GMAIL)
Szkolenie „Pozostałe formy reklamowe w Google AdWords” to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google AdWords, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google AdWords, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE?
EKSPERCI I SPECJALIŚCI:
Ścieżkę ekspercką (I, II i III dzień) kierujemy do osób, które o Google AdWords chciałyby wiedzieć jak najwięcej – od podstaw dotyczących tworzenia kampanii w wyszukiwarce, poprzez kampanie remarketingowe, display, youtube, Gmail i wszystkie odstępne w Google AdWords formy reklamowe.