Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

DLA KOGO NASZE SZKOLENIE JEST PRZEZNACZONE?

ŚCIEŻKA MENEDŻERSKA
Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii Google AdWords, po wzięciu udziału w szkoleniu będą mieli przede wszystkim świadomość wszystkich najnowszych możliwości kampanii SEM oraz będą wiedzieli, czego dokładnie wymagać i jak kontrolować swoich podwykonawców.

ŚCIEŻKA E-COMMERCE
Ścieżkę e-commerce kierujemy do osób, które chciałyby dowiedzieć się wszystkiego o efektywnej reklamie sklepów internetowych. Szkolenie rozpoczynamy od wprowadzenia do Google AdWords, a następnie omawiamy wszelkie formy reklamowe, które warto stosować reklamując biznes e-commerce.

ŚCIEŻKA EKSPERCKA
Ścieżkę ekspercką kierujemy do osób, które o Google AdWords chciałyby wiedzieć jak najwięcej – od podstaw do bardzo zaawansowanych sposobów optymalizacji kampanii przy pomocy narzędzi typu Bid Optimizer oraz zaawansowanej analityki internetowej.

W zależności od wybranej ścieżki zawodowej pakiety różnią się liczbą dni szkoleniowych. Można jednak także zapisać się na 1 dzień szkoleniowy lub skomplementować własny pakiet z dostępnych szkoleń:

I DZIEŃ: GOOGLE ANALYTICS POZIOM PODSTAWOWY
Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

II DZIEŃ: AUDYT MEDIOWY (DIGITAL MEDIA-MIX) Z UŻYCIEM GOOGLE ANALYTICS (ścieżka menadżerska)
Warsztat Audyt skuteczności reklamy przy pomocy Google Analytics, kierujemy do marketing managerów i osób nadzorujących wydatkowanie budżetów reklamowych w firmach. Do uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu Google Analytics. Jest to szkolenie zaawansowane, pokazujące jak sprawdzić, czy nasze budżety reklamowe wydawane są optymalnie oraz jak poprawiać skuteczność kampanii reklamowych dzięki analityce internetowej.

LUB
II DZIEŃ: GOOGLE ANALYTICS POZIOM ZAAWANSOWANY (ścieżka ekspercka)
Na szkoleniu Google Analytics na poziomie zaawansowanym poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.

III DZIEŃ: GOOGLE ANALYTICS DLA E-COMMERCE
Szkolenie Google Analytics dla E-Commerce stanowi uzupełnienie dla szkolenia podstawowego, dostosowane do potrzeb sklepów internetowych. Na szkoleniu omawiamy wszelkie funkcjonalności oraz wykorzystanie ich w celu efektywnego prowadzenia biznesu e-commerce.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.