Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

GOOGLE TAG MANAGER – I DZIEŃ – POZIOM PODSTAWOWY
Podczas szkolenia Google Tag Manager na poziomie podstawowym pokazujemy czym jest GTM oraz jak instalować kody Google Analytics, Google AdWords oraz inne kody śledzące za pomocą tego narzędzia. Szkolenie przeznaczone dla administratorów analityki internetowej, marketerów, którzy chcą uniezależnić się od IT w zakresie podstawowym i średnio zaawansowanym oraz osób z działów IT, którym zlecono administrowanie Google Analytics lub analityką internetową.

GOOGLE TAG MANAGER – II DZIEŃ – POZIOM ZAAWANSOWANY
Szkolenie techniczne dla administratorów Google Tag Manager. Obejmuje ono konfigurację śledzenia witryn za pomocą zaawansowanych skryptów instalowanych przez Google Tag Manager’a.

JAK SKORZYSTAJĄ Z TEGO SZKOLENIA:

  • MANAGEROWIE I PRZEDSIĘBIORCY NADZORUJĄCY WYNIKI KAMPANII
    Osoby chcące zoptymalizować swoje działania w zakresie Google Analytics i Google AdWords, na szkoleniu dowiedzą się, jak zrobić to poprzez użycie Google Tag Managera. Po szkoleniu będą wiedziały, jak zyskać na czasie, nie tracąc na jakości pomiaru konwersji.
  • SAMODZIELNI SPECJALIŚCI PROWADZĄCY DZIAŁANIA REKLAMOWE Marketerzy, którzy chcą ograniczyć w swoich działaniach pomoc działu IT, po szkoleniu będą wiedzieli, w jaki sposób działają strony internetowe, tagi oraz systemy do zarządzania tagami. Będą umieli samodzielnie stworzyć Google Tag Manager i efektywnie nim zarządzać.

Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.