Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

In Digital Marketing rusza z jesienną edycją szkoleń. Jeśli jeszcze nie miałeś okazji skorzystać z naszych usług szkoleniowych
prowadzonych przez profesjonalistów to zapraszamy do zapoznania się z listą szkoleń z jaką startujemy już od września. A dla naszych
klientów mamy nowości, z którymi zachęcamy zapoznać się poniżej!

>> Nie czujesz się, aby wziąć udział w szkoleniu stacjonarnym? To
zapisz się na szkolenie online! Będziesz na bieżąco towarzyszyć
uczestnikom szkolenia, jednak Twoje zajęcia odbywać będą się
wygodnie z domu!

>>> NOWOŚĆ – Szkolenie z Content Marketingu

Gdańsk 7.10 | Wrocław 28.10 | Warszawa 18.11 + online

Program: Szkolenie Content Marketing – treści, które budują

  • Wprowadzenie: czym jest content marketing
  • Formaty treści i sposoby wykorzystania content marketingu
    • Artykuły
    • Materiały wideo
    • Live streaming
    • Influencerzy
    • Inne formaty
  • Pomysł – jak zacząć przygodę z marketingiem treści.
  • Strategia – jak ją zbudować, napisać, stosować
  • Cele – jakie mogą i jakie powinny być, jak je postawić, jak sprawdzać, czy je osiągnęliśmy
  • Ile to roboty? Jak dobrze zaplanować pracę
  • Faktor X, czyli o najważniejszym elemencie marketingu treści.

O JAKOŚCI Te formaty zawsze działają online!

  • Marketing wirusowy, czyli czy powinniśmy opierać działania o potencjalnego virala.
  • Content is the king, but distribution is the queen. Czyli jak trafić w ludzi naszymi treściami w dobie algorytmizacji
  • Algorytmy w mediach społecznościowych
  • Dystrybucja i dotarcie
  • Najlepsze przykłady kampanii content marketingowych – bierzcie i inspirujcie się tym wszyscy
  • Warsztaty z tytułowania treści
  • Warsztaty z przeformatowania treści
  • Sesja pytań i odpowiedzi

-w między czasie przerwy kawowe i lunch.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

* Dowiesz się, jak szerokim zagadnieniem jest marketing treści i jak wiele daje możliwości do działania, budowania relacji z potencjalnymi
odbiorcami/klientami, sprzedaży, budowania wizerunku i społeczności.
* Dowiesz się wszystkiego o tym, jak tytułować swoje treści, by ludzie chcieli w nie klikać.
* Poznasz formaty treści, które zawsze działają i są skuteczne.
* Dowiesz się, że każdy tekst może być super interesujący – i jak go takim stworzyć!
* Wskazówki, jak tworzyć content do wykorzystania w różnych kanałach komunikacji.
* Zobaczysz, jak z jednej super treści zrobić pięć!
* A także kilka sposobów na przekonanie szefa do wykorzystywania content marketingu i przykładów, że to naprawdę działa (i na
wizerunek i na sprzedaż).
* Będą ćwiczenia!

Trener: Łukasz Głombicki. Kreatywny, strateg, ekspert w dziedzinie nowych mediów, mediów społecznościowych i marketingu. Były szef
komunikacji w LifeTube oraz dawny szef działu online National Geographic. Łukasz był wydawcą strony głównej Gazeta.pl i szefem serwisu Pieniądze tego portalu. W mediach pracuje od ponad 13 lat, jego pasją są media społecznościowe, wideo i nowe media.

Zapisy poprzez formularz: www.szkoleniecontent.indm.pl/

 

NOWOŚĆ!!! >>>> Video Marketing

Gdańsk 08.10 | Wrocław 29.10 | Warszawa 19.11 + online

PROGRAM:

  • Jak stworzyć strategię video marketingową.
  • Jak przygotować plan działania video marketingu w oparciu o strategię komunikacji marki.
  • Jak dystrybuować treści video w dwóch największych serwisach społecznościowych na świecie.
  • Poznasz aplikacje do obróbki materiałów video i animacji.
  • Jak wykorzystać działania video reklamowe na Facebooku i YouTube.
  • Jak skutecznie budować zasięgi organiczne.
  • Jak tworzyć skuteczne treści video w serwisie Facebook.
  • Jakie modele budowania komunikacji marki są popularne w serwisie YouTube.
  • Jak zoptymalizować konto Twojej marki na YouTube.
  • Jak stworzyć materiał video przy niewielkim budżecie.
  • Treści i formaty – wskazówki i podpowiedzi, które najlepiej działają na tej platformie YouTuba.
  • Do czego najlepiej wykorzystać platformę YouTuba w swojej strategii komunikacji.
  • Kiedy powinniśmy wybrać kanał komunikacji – YouTube.
  • Dowiesz się, jak prowadzić kampanię z influencarami.
  • Nauczysz się interpretować statystyki video oraz korzystać z pełni możliwości narzędzi do analityki kampanii.

-w między czasie przerwy kawowe i lunch.

Trener: Łukasz Głombicki. Kreatywny, strateg, ekspert w dziedzinie nowych mediów, mediów społecznościowych i marketingu. Były szef
komunikacji w LifeTube oraz dawny szef działu online National Geographic. Łukasz był wydawcą strony głównej Gazeta.pl i szefem serwisu Pieniądze tego portalu. W mediach pracuje od ponad 13 lat, jego pasją są media społecznościowe, wideo i nowe media.

Zapisy poprzez formularz: szkolenievideo.indm.pl/

NOWOŚĆ!! >>> Customer Journey

Warszawa 17.11 + online

Czego dowiesz się na szkoleniu ?

  • Czym jest Customer Experience.
  • Czym jest Customer Journey Map
  • Poznasz powody, dla których warto mapować podroż Klienta (CJ).
  • Dowiesz się, jakie są rodzaje CJ i jak je mapować.
  • Jakimi narzędziami analizować zgromadzone dane o klientach.
  • Dowiesz się jak badać i diagnozować potrzeby klientów wykorzystując narzędzia i dobre praktyki CX.
  • Poznanie Klienta: mapowanie doświadczeń, pomiar i analiza.
  • Projektowanie doświadczeń.
  • Jak samodzielnie tworzyć mapy podróży klienta.
  • Strategia Customer Experience.

-w między czasie przerwy kawowe i lunch.

***Już niedługo więcej informacji na stronie:http://indm.pl/szkolenia.html

COPYWRITING

Gdańsk 05.10 | Wrocław 26.10 | Warszawa 16.11 + online

Blok I: Wprowadzenie

  • Jakie słowa budzą największe zaciekawienie, zainteresowanie i prowadzą do zakupów? FOMO, NIDA i Zaskoczenie
  • Spersonalizowana metoda wywoływania zainteresowania biznesowego informacją
  • Jak wywoływać zdrowy strach informacją i przekierować zainteresowanie na dowolny produkt lub usługę?  Podsumowanie: Synergiczne wykorzystanie Trójcy Informacyjnej – ćwiczenie

Blok II: 3 sposoby tworzenia Intrygi w tekście – metoda podtrzymywania zainteresowania

  • 10 szablonów struktury intrygującej treści.
  • Gładki tekst – 13 zasad „bezmyślnej” redakcji tekstów – praktyka na przykładach uczestników
  • 5 schematów tworzenia kontrastów w przekazie marketingowym, które pokazują dużą wartość produktu lub usługi
  • 5 przyjaznych klientowi sposobów przynaglania do działania (zakupu)

Blok III: Jak wykorzystać Siłę Wyrazu w pisaniu e-maili i newsletterów? 3 rodzaje biznesowych wiadomości

  • Schemat artykułu marketingowego, który wywołuje potrzebę działania u czytelnika
  • Najlepszy sposób na znajdywanie tematów na artykuły?
  • Efektywne tworzenie tekstów – jak korzystać z zasady 3 kapeluszy?

-w między czasie przerwy kawowe i lunch.

Trener: Darek Puzyrkiewicz. Od 13 lat pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, które narażają tylko firmy na odrzucenie ze strony klientów. Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży. Od 2006 roku prowadzi blog, w którym radzi jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Autor bestsellera “Biblia Copywritingu”.

Zapisy poprzez formularz: www.szkolenie.copy.indm.pl

Instagram dla firm

Gdańsk 09.10 | Wrocław 27.10 | Warszawa 06.11 + online

Blok I: Podejście strategiczne i skuteczna komunikacja na Instagramie

  • Najważniejsze statystyki dot. Instagrama, Instagram na tle innych kanałów społecznościowych
  • Specyfika serwisu, algorytm Instagrama + case studies różnych działań i kampanii marek Miejsce Instagrama w strategii social mediowej marki: okrślanie roli kanału, celów, analiza grupy docelowej, budowanie
    person
  • Profil prywatny vs. konto firmowe – porównanie i konfiguracja
  • Skuteczna komunikacja na Instagramie
  • co i kiedy publikować , jakie formaty wykorzystywać
  • jak budować i zwiększać zaangażowanie i zasięgi

Blok II: Charakterystyczne funkcje i możliwości

  • Omówienie funkcji: Hashtagi, Instagram Stories , Funkcje zakupowe Instagrama
  • Boty oraz działania follow-unfollow
  • Konkursy na Instagramie
  • Planowanie publikacji:
    • kiedy i jak często publikować na Instagramie
    • tworzenie harmonogramu publikacji
    • Obsługa klienta na Instagramie

Blok III: Reklamy + Inne metody działań

  • Współpraca z influencerami: czy warto, jak researchować, jak dobierać, jak analizować działania influencerów
  • User-generated content
  • Płatne działania na Instagramie:
    • wymagania, rodzaje reklam,
    • opcje targetowania, sposoby na ustawianie reklam
    • Komunikacja wielokanałowa – jak uwzględnić w niej Instagram

Blok IV: Analiza działań na Instagramie

  • Narzędzia wspomagające pracę na Instagramie + Trendy
  • Narzędzia wspomagające pracę na Instagramie:
    • Narzędzia foto , video
    • Narzędzia do zarządzania kontem + rozwijające opcje zakupowe
    • Narzędzia do analityki
    • Trendy i inspiracje

-w między czasie przerwy kawowe i lunch.

Trener: Anna Ledwoń – Blacha. Social Media’owiec z krwi i kości. Absolutnie zafascynowana marketingiem w social media. Zgłębia
tematcustomer experience oraz nowych mediów. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie. Dzięki temu Creative Director w agencji More Bananas.

Zapisy poprzez formularz: www.szkolenieinstagram.indm.pl

LinkedIn dla firm

Gdańsk 06.10 | Wrocław 26.10 | Warszawa 17.11 + online

Blok I. LinkedIn dla firmy

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn? (+ ćwiczenie)
  • Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy na LinkedInie?
  • Jak może działać firma na LinkedIn?
  • Jak wygląda proces budowania marki firmy?
  • Jak stworzyć profesjonalny profil firmowy (company page/showcase page)?

Blok II. Strategia obecności firmy

  • Jak pozyskać obserwujących stronę firmową na LinkedInie? (+ ćwiczenie)
  • Jak zaplanować strategię obecności firmy na LinkedInie?
  • Jak dobrać cele działań na LinkedIn? (+ ćwiczenie)
  • Jak oszacować grupy docelowe? Jak zbudować profil idealnego klienta? (+ ćwiczenie)
  • Jak korzystać strategicznie z panelu reklamowego na LinkedInie?

Blok III. Koncept komunikacji firmy i tworzenie treści

  • Jak tworzyć angażujące treści jako strona firmowa i kiedy je dystrybuować (+ treści premium)?
  • Jak profil firmowy może wspierać pracowników, a pracownicy profil firmowy (employee advocacy)? Jak zaangażować pracowników w
    komunikację firmy?
  • O czym pisać jako firma (B2B, B2C)?
  • Jak zaplanować koncept komunikacji na LinkedIn? (+ ćwiczenie)

Blok IV. Planowanie, działania taktyczne i podsumowanie

  • Jak dobrać formaty i zaplanować kampanię reklamową na LinkedIn? (+ ćwiczenie)
  • Jak w praktyce generować leady na LinkedInie (podsumowanie)? (+ćwiczenie)
  • Jak stworzyć plan działań i optymalizować efekty na LinkedInie (podsumowanie)?
  • Omówienie ćwiczeń do wykonania po szkoleniu
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Zapisy poprzez formularz: http: www.szkolenielinkedin.indm.pl

Trener: Adrian Gamoń. Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Ponad osiem lat temu założył agencję Option 360 Agency,
która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content.

Google Analytics

Warszawa 10.11 + online

Najczęściej używane raporty

  • jak wygląda struktura konta Google Analytics?
  • co znajdziemy w interfejsie i jak go efektywnie używać?
  • jak sprawdzić, co się dzieje w tej chwili na naszej stronie?
  • czego o użytkownikach strony można się dowiedzieć z Google Analytics i do czego warto tego użyć?
  • które strony są najczęściej odwiedzane?
  •  jak używać segmentów i stworzyć własne?

Mierzenie skuteczności zewnętrznych i wewnętrznych kampanii

  • jak Google Analytics rozpoznaje źródła odwiedzin?
  • czym jest tagowanie i jak użyć go do pomiaru efektów kampanii reklamowej?
  • jak sprawdzić ruch i konwersje z kampanii?
  • czym jest model atrybucji i jak wybrać najlepszy?
  • trzy sposoby na pomiar skuteczności kampanii wewnątrz serwisu

Jak ułatwić sobie pracę z GA (profile, filtry, dashboardy, automatyczne alerty), tworzenie dashboardu i raportu niestandardowego

  • tworzenie skrótów
  • alerty niestandardowe, czyli jak nie przeoczyć ważnych zmian w statystykach
  • eksport danych, wysyłka automatyczna
  •  raporty niestandardowe, panele informacyjne

Jak prawidłowo interpretować dane?

  • zasada garbage in – garbage out
  • liczby vs trendy
  • czy warto śledzić wartości średnie?
  • segmentacja, rola kontekstu

Trener: Karol Dziedzic. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Zapisy poprzez formularz: szkolenie.analytics.indm.pl

Google Ads – Poziom podstawowy

Warszawa 12.11 + online

  • Określenie celów kampanii dla każdego z uczestników ściśle dopasowanych do prowadzonych przez nich projektów.
  • Tworzenie strategii prowadzenia kampanii w wyszukiwarce oraz analiza dotychczas prowadzonych działań.
  • Analiza potencjalnych zwrotów z inwestycji planowanych kampanii.
  • Krok po kroku tworzymy kampanie tekstowe w wyszukiwarce.
  • Tworzenie kampanii dynamicznych (DSA), produktowych (PLA) oraz remarketingowych (RLSA).
  • Omówienie technik optymalizacji kampanii w wyszukiwarce.
  • Analiza efektywności prowadzonych działań przez Google Analytics.
  • Wspólne określenie kolejnych kroków jakie powinien poczynić każdy z uczestników w kolejnych miesiącach.

Trener: Karol Dziedzic. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Zapisy poprzez formularz: www.szkoleniegoogleads.indm.pl

Google Ads – Poziom rozszerzony

Warszawa 13.11 + online

Zaczynamy od krótkiej powtórki zagadnień z Google Ads oraz Q&A.

  • Tworzymy persony docelowych klientów pod późniejsze ich targetowanie w kampaniach.
  • Budujemy strategię prowadzenia kampanii display’owych oraz analizujemy dotychczas prowadzone działania.
  • Tworzymy krok po kroku kampanie display’owe (GDN, DSK, SDC, GSP).
  • Konfigurujemy kampanie remarketingowe oraz grupy odbiorców za pomocą Google Analytics.
  • Omawiamy techniki optymalizacji kampanii display’owych.
  •  Przechodzimy przez zaawansowaną analizę efektywności prowadzonych działań w Google Analytics.
  • Opracowujemy strategię reklamową dla każdego uczestnika na kolejne miesiące działań z Google Ads.

Trener: Karol Dziedzic. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Zapisy poprzez formularz: www.szkoleniegoogleads.indm.pl

Zapraszamy serdecznie. Do miłego zobaczenia! :)


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę