NOWY NUMER!

Wykorzystaj performance marketing i reklamę efektywnościową w 2020 roku!

Zobacz

Data szkolenia: 4.03.2020
Miejsce szkolenia: Warszawa, Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51
Liczba miejsc: pozostało 2
Cena szkolenia: 920 zł netto (1131,60 zł brutto) – cena promocyjna do 2702.2020 999 zł netto (1228,77 zł brutto)
Godziny szkolenia: 9.30 – 17.00

WEŹ UDZIAŁ W SZKOLENIU, JEŚLI:

  • masz zamiar świadomie budować markę, nawiązywać relacje biznesowe i promować swoje usługi na LinkedInie,
  • chcesz dowiedzieć się, jak stworzyć bazę kontaktów biznesowych, które będziesz mógł wykorzystać do prowadzenia działań sprzedażowych,
  • pragniesz uporządkować i poszerzyć swoją wiedzę o LinkedInie, żeby w pełni wykorzystać potencjał tego serwisu społecznościowego dla profesjonalistów,
  • marzysz, żeby wreszcie ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić działania reklamowe i sprzedażowe na LinkedInie, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność.

NIE CZEKAJ! Weź udział w szkoleniu „LinkedIn w praktyce – efektywny marketing i sprzedaż” i zdobądź wiedzę potrzebną do legalnego i skutecznego działania. Dajemy Ci 100% praktycznych informacji, które możesz wdrożyć od razu tuż po zakończeniu szkolenia.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU

Podczas szkolenia „LinkedIn w praktyce – efektywny marketing i sprzedaż” dowiesz się m.in.:

  • od czego zacząć, a czego unikać prowadząc działania na LinkedInie,
  • jak krok po kroku stworzyć profesjonalny profil osobisty i firmowy na LinkedInie, który przełoży się na wzrost sprzedaży,
  • jak prowadzić skuteczne działania reklamowe na LinkedInie,
  • jak nawiązywać wartościowe kontakty biznesowe,
  • jak tworzyć angażującą komunikację z potencjalnym klientem, pracownikiem czy usługobiorcą,
  • jak opracować plan działania w przypadku kryzysów wizerunkowych.

Dodatkowo:

  • weźmiesz udział w warsztatach budowania społeczności w oparciu o działania uczestników szkolenia,
  • wspólnie przeanalizujemy kilkadziesiąt przykładów i antyprzykładów z zakresu działań na LinkedInie, z którymi marketerzy stykają się w codziennej pracy,
  • uzyskasz wiele cennych wskazówek i podpowiedzi, dzięki którym rozwiążesz problemy, z którymi borykasz się na co dzień,
  • otrzymasz rekomendację sprawdzonych narzędzi, które przyspieszają i ułatwiają cały proces.

OPIS SZKOLENIA

LinkedIn to największa platforma społecznościowa dla ludzi aktywnych zawodowo. To doskonałe miejsce nie tylko do pozyskiwania klientów firmy, ale również wskazywania na różnicę i wartość Twojej marki. Jeśli chcesz świadomie budować swoją markę, nawiązywać relacje biznesowe i promować swoje usługi, to szkolenie „LinkedIn w praktyce – efektywny marketing i sprzedaż” jest dla Ciebie.

PRZYJAZNA FORMA SZKOLENIA

Serwujemy wiedzę z najwyżej półki w łatwy do przyswojenia sposób.

Stawiamy na 100% praktyki:

  • dowiesz się, jakie rozwiązania działają (i nie działają) w małych, średnich i dużych firmach,
  • dostaniesz dużą porcję praktycznych przykładów (i antyprzykładów), dzięki którym unikniesz błędów popełnianych przez inne firmy,
  • poznasz sprawdzone narzędzia, które pozwolą Ci zmniejszyć koszty i usprawnić codzienną pracę,
  • uzyskasz wiele cennych wskazówek, dzięki którym rozwiążesz problemy, z którymi borykasz się na co dzień,
  • otrzymasz masę inspiracji, dzięki czemu wrócisz do pracy z głową pełną pomysłów.

Gwarantujemy dobrą atmosferę i potężną dawkę wiedzy podaną z uśmiechem w ciekawy i przystępny sposób. Dajemy Ci 100% praktycznych informacji, które możesz wdrożyć od razu.

PROWADZĄCA

Angelika Chimkowska

Strateg social sellingu i budowania silnych marek. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie menedżerskie w działach marketingu i sprzedaży. Pracowała dla wielu znanych marek i firm jak PwC, Lyreco, Henkel, Nokia czy LGK. Jest członkinią Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, a także zasiada w radzie programowej HR Executive Club przy PwC. Można ją spotkać na scenach m.in. Europejskiego Kongresu Gospodarczego, HR Summit Pulsu Biznesu, Social Media Week czy I Love Marketing. Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in. magazynach i gazetach: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer+.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn

  • rodzaje profili osobistych i firmowych na LinkedInie,
  • czym LinkedIn różni się od innych platform społecznościowych,
  • przygotowanie strategii obecności marki na LinkedInie,
  • w jaki sposób działa algorytm LinkedIna,
  • narzędzia LinkedIn (Sales Navigator, LinkedIn Recruiter, SlideShere).

Moduł 2: Praktyczne możliwości wykorzystania LinkedIna do promocji i budowania wizerunku

  • od czego zacząć, a czego unikać prowadząc działania na LinkedInie,
  • sprawdzone formuły tworzenia treści,
  • jak prowadzić skuteczne działania reklamowe na LinkedInie,
  • plan działania w przypadku kryzysów wizerunkowych.

Moduł 3: Budowanie na LinkedInie społeczności wokół marki

  • w jaki sposób pozyskiwać wartościowe kontakty,
  • jak zaangażować pracowników w tworzenie i dystrybucję treści,
  • darmowe narzędzia do wykorzystania w codzienności firmy,
  • case studies – warsztaty budowania społeczności w oparciu o działania uczestników szkolenia.

Moduł 4: Realizacja celów na LinkedInie  mapa dotarcia

  • strategia działań dla aktywności sprzedażowych, promocyjnych czy employer brandingu,
  • w jaki sposób wyznaczać realne cele,
  • w jaki sposób mierzyć efektywność swoich działań.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • udział w 8-godzinnym szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • lunch i catering (kawa, herbata, owoce i ciasteczka;)

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŻELI JESTEŚ:

  • osobą zainteresowaną świadomym budowaniem marki osobistej na LinkedInie,
  • właścicielem firmy, pragnącym być twarzą swojego biznesu na LinkedInie,
  • pracownikiem działu HR chcącym budować markę pracodawcy,
  • pracownikiem działu marketingu lub sprzedaży zainteresowanym wykorzystaniem LinkedIna jako nowego kanału dotarcia do klientów,
  • marzysz, żeby wreszcie ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić działania reklamowe i sprzedażowe na LinkedInie, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność.

KTO ORGANIZUJE

Organizatorem jest Grupa Marketer, wydawca czasopisma „Marketer+”, wydawanego od 2011 roku branżowego magazynu skierowanego do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu.

Czytelnicy doceniają nas za wysoką jakość artykułów i przystępną formę prezentacji treści – to cecha, która zdecydowanie wyróżnia nas spośród innych tytułów na rynku.

„Marketer+” to praktyczna wiedza o marketingu w przystępnej formie.

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę