Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Data szkolenia: 3.03.2020
Miejsce szkolenia: Warszawa, Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51
Liczba miejsc: pozostało 6
Cena szkolenia: 920 zł netto (1131,60 zł brutto) – cena promocyjna do 27.02.2020 999 zł netto (1228,77 zł brutto)
Godziny szkolenia: 9.30 – 17.00

WEŹ UDZIAŁ W SZKOLENIU, JEŚLI:

  • chcesz dowiedzieć się, gdzie w marketingu czekają na Ciebie pułapki prawne i jak ich uniknąć,
  • pragniesz uporządkować swoją wiedzę i nauczyć się, jak działać legalnie w sposób przyjazny dla klientów, żeby uniknąć pozwów i wysokich kar finansowych,
  • marzysz, żeby wreszcie ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić działania marketingowe zgodnie z prawem, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność.

NIE CZEKAJ! Weź udział w szkoleniu „Prawo w marketingu” i zdobądź wiedzę potrzebną do legalnego i skutecznego działania. Dajemy Ci 100% praktycznych informacji, które możesz wdrożyć od razu tuż po zakończeniu szkolenia.

OPIS SZKOLENIA

Większość osób kiedy słyszy „prawo” przechodzą ich ciarki. Kto poza prawnikami chciałby się szkolić w tej dziedzinie? W relacjach z prawnikami marketerzy prezentują najczęściej dwa różne stanowiska. Jedni nie przejmują się przepisami, tylko skupiają się na swoich wynikach. Ich działania mają być efektywne, choć nie zawsze są legalne. Drugim wymogi korporacyjne nakazują konsultować z prawnikami niemal każdy ruch. Niemal wszystko, co chcieliby robić, jest zabronione albo wiąże się z formalnościami zabijającymi konwersję, czy też wymaga tworzenia przepastnych regulaminów, których nikt nie czyta.

To szkolenie ma udowodnić, że ani jedni, ani drudzy nie mają racji, a prawda leży pośrodku. Ma za zadanie pokazać marketerom, gdzie rzeczywiście przepisy prawa dotyczą ich pracy, na co trzeba uważać, a gdzie w szumie informacyjnym narosły mity i niepotrzebne formalności, których można się pozbyć.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU

Podczas szkolenia „Prawo w marketingu” dowiesz się m.in.:

  • jak reagować na naruszenia praw autorskich, jak wykorzystywać wizerunek osób oraz organizować konkursy i prowadzić działania w social mediach zgodnie z przepisami,
  • gdzie trzeba zadbać o odpowiednie zgody, umowy lub regulaminy, a gdzie formułki można zamienić na zachęcające, konwertujące teksty,
  • jak w przyjazny dla użytkowników sposób (bez check-boxów) zebrać odpowiednie zgody do e-mail marketingu,
  • czy z prowadzeniem fanpage’a lub wdrożeniem wtyczki „Lubię to”, wiążą się jakieś obowiązki i co te kwestie mają wspólnego z przetwarzaniem danych osobowych,
  • co to jest utwór, z których zdjęć i tekstów można korzystać bez zgody autora, na czym polega prawo cytatu, jak zgodnie z prawem przygotowywać memy,
  • logotypy, nazwy produktów i firm, pomysły na biznes i na kampanię marketingową – jak nie dać sobie „ukraść pomysłu”, a co może być legalnie kopiowane,
  • jak współpracować z influencerami na Instagramie i YouTubie – wymogi prawne co do oznaczania postów sponsorowanych.

Dodatkowo:

  • Poznasz najnowsze orzecznictwo sądów i UOKiK.
  • Wspólnie przeanalizujemy kilkadziesiąt przykładów i antyprzykładów z zakresu działań marketingowych, z którymi marketerzy stykają się w codziennej pracy m.in.: przykłady konkursów na Facebooku, w których złamano wszystkie zasady wynikające z RODO i z przepisów o loteriach.
  • Uzyskasz wiele cennych wskazówek i podpowiedzi, dzięki którym rozwiążesz problemy, z którymi borykasz się na co dzień.

PRZYJAZNA FORMA SZKOLENIA

Serwujemy wiedzę z najwyżej półki w łatwy do przyswojenia sposób.

Stawiamy na 100% praktyki:

  • dowiesz się, jakie rozwiązania działają (i nie działają) w małych, średnich i dużych firmach,
    dostaniesz dużą porcję praktycznych przykładów (i antyprzykładów), dzięki którym unikniesz błędów popełnianych przez inne firmy,
  • poznasz sprawdzone narzędzia, które pozwolą Ci zmniejszyć koszty i usprawnić codzienną pracę,
  • uzyskasz wiele cennych wskazówek, dzięki którym rozwiążesz problemy, z którymi borykasz się na co dzień,
  • otrzymasz masę inspiracji, dzięki czemu wrócisz do pracy z głową pełną pomysłów.

Gwarantujemy dobrą atmosferę i potężną dawkę wiedzy podaną z uśmiechem w ciekawy i przystępny dla wszystkich uczestników sposób – bez skomplikowanego branżowego słownictwa. Dajemy Ci 100% praktycznych informacji, które możesz wdrożyć od razu.

PROWADZĄCA

Agnieszka Grzesiek–Kasperczyk
Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 27001. Specjalizuje się w prawie marketingu internetowego i e-commerce. Pracuje niemal wyłącznie dla firm z branż interaktywnej i marketingowej (FreshMail, Sotrender, ContentHouse, Insignia, DevaGroup, Cut The Mustard, Eura7, Grupy Marketer – wydawcy magazynów „Marketer+” i „E- commerce w Praktyce”, FastTony.es, PushPushGo, Socjomania, Media Choice, 24/7 Communication).
Autorka kursu online „RODO dla marketerów” i wykładowca na studiach podyplomowych e-marketing w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Na temat RODO dla marketerów przeszkoliła ponad 400 osób.
Regularnie publikuje w magazynie „Marketer+”. Tłumaczy prawo „z polskiego na nasze”.
Popularyzuje ideę, że można zgodnie z prawem prowadzić biznes online oraz marketing internetowy bez zbędnych checkboxów, skomplikowanych formułek prawniczych czy niezrozumiałych regulaminów.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: E-mail marketing i zbieranie leadów

  • Formalności niezbędne, aby móc wysyłać do klientów lub do leadów różnego rodzaju e-mailingi, w tym cold e-mailing, e-mailing do baz zewnętrznych, e-mailing na zlecenie (reklamy podmiotów trzecich do subskrybentów) – przykłady i antyprzykłady.
  • Jak w przyjazny dla użytkowników sposób (bez check-boxów) zebrać odpowiednie zgody do e-mail marketingu.
  • Czy można przesłać tzw. cold e-mail z pytaniem o wyrażenie zgody na przesłanie oferty lub materiałów marketingowych – najnowsze orzecznictwo sądów i UOKiK w tej kwestii.
  • Kiedy i w jakiej formie dostarczyć klauzulę informacyjną.
  • Ograniczenia prawne w zakresie personalizacji, segmentacji bazy, tworzenia lejków marketingowo–sprzedażowych, śledzenia wskaźników otwarć i kliknięć e-maili dynamicznych.
  • Jak zbierać leady za pomocą mailwall, formularzy papierowych (np. na targach), programów lojalnościowych.

Moduł 2: Social media marketing w świetle prawa

  • Czy z prowadzeniem fanpage’a lub wtyczki „Lubię to”, wiążą się jakieś obowiązki? Co mają te kwestie wspólnego z przetwarzaniem danych osobowych?
  • Aspekty prawne wykorzystania na Facebooku reklam, w tym Custom Audience i Lead Ads, Messengera, botów, FastTony.es.
  • Jak nawiązywać kontakty, pozyskiwać leady i sprzedawać na LinkedInie, nie zostając spamerem.
  • Jak współpracować z influencerami na Instagramie i YouTubie – wymogi prawne co do oznaczania postów sponsorowanych.

Moduł 3: Cookies, remarketing – aspekty prawne

  • Cookies – jak zbierać odpowiednie zgody w przyjaznej dla użytkownika formie.
  • Profilowanie – co to jest i dlaczego zazwyczaj nie trzeba zbierać zgody na profilowanie.
  • Google Analytics i reklama w sieci Google.
  • Jak napisać politykę prywatności na stronę WWW.

Moduł 4: Konkursy i programy lojalnościowe

  • Konkursy na Facebooku i innego rodzaju konkursy (na landing page, na opakowaniach) – na co zwrócić uwagę?
  • Najnowsze orzecznictwo w kwestii odróżnienia konkursów od loterii.
  • Programy lojalnościowe – jak wykorzystać je do e-mail marketingu, na co zwrócić uwagę podczas pisania regulaminu.

Moduł 5: Elementy prawa autorskiego

  • Co to jest utwór, z których zdjęć i tekstów można korzystać bez zgody autora, na czym polega prawo cytatu, jak zgodnie z prawem przygotowywać memy.
  • Logotypy, nazwy produktów i firm, pomysły na biznes i na kampanię marketingową – jak nie dać sobie „ukraść pomysłu”, a co może być legalnie kopiowane.
  • Plagiat a inspiracja – jak to odróżnić.
  • Jak reagować na naruszenia praw autorskich.
  • Wykorzystanie wizerunku osób w działalności marketingowej (reklamy, relacje z wydarzeń na Facebooku, posty na fanpage’u nawiązujące do znanych postaci).

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŻELI JESTEŚ:

  • szefem działu marketingu lub jego pracownikiem,
  • właścicielem lub pracownikiem agencji marketingowej,
  • właścicielem firmy i sam organizujesz swoje działania marketingowe,
  • marzysz, żeby wreszcie ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić działania marketingowe zgodnie z prawem, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność.

KTO ORGANIZUJE

Organizatorem jest Grupa Marketer, wydawca czasopisma „Marketer+”, wydawanego od 2011 roku branżowego magazynu skierowanego do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu.
Czytelnicy doceniają nas za wysoką jakość artykułów i przystępną formę prezentacji treści – to cecha, która zdecydowanie wyróżnia nas spośród innych tytułów na rynku.

„Marketer+” to praktyczna wiedza o marketingu w przystępnej formie.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • udział w 8-godzinnym szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • lunch i catering (kawa, herbata, owoce i ciasteczka;)

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę