Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Godziny szkolenia:  09:00 – 17:00
Ilość miejsc: 30

Social Selling to bardzo modny trend wśród sprzedawców i marketerów działającym w segmencie B2B. Wiele mówi się o metodach i narzędziach budowania marki osobistej i sposobach na indywidualne generowanie sprzedaży na LinkedIn. Trudniej znaleźć informację o tym jak skutecznie wdrożyć działania social sellingowe w całej organizacji i jak marketerów, handlowców oraz przekonać zarząd, do tego, że jest to skuteczna metoda wsparcia sprzedaży.

Prowadzący

Łukasz Kosuniak

Autor książki “ABC Marketingu B2B”, blogger, autor kilkudziesięciu artykułów branżowych m.in. dla Marketer+, doświadczony manager, praktyk marketingu i sprzedaży w B2B. Specjalizuje się w marketingu B2B opartym o umiejętne korzystanie z danych oraz nowoczesne narzędzia marketing automation i social selling. Pomaga organizacjom budować wzrost oparty o modele odnawialne i subskrypcyjne dzięki metodom Customer Success Management. Jako współzałożyciel i Solutions Selling Partner w firmie B2B Power Group pomaga integrować działania marketingu i sprzedaży B2B. Współautor nowoczesnej metodyki sprzedaży B2B – Marketing and Sales as One (MARS1). Doświadczenie zdobywał m.in. jako szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska oraz manager odpowiedzialny za marketing i rozwój kanału sprzedaży w Microsoft Polska.Laureat Effie Award w kategorii B2B.

Program szkolenia

Dlaczego Social Selling?

jak zmieniły się procesy zakupowe w obszarze B2B?
czego szukają decydenci zakupowi i jak podejmują decyzję?
najważniejsze korzyści z zastosowania social sellingu poparte raportami i badaniami

Najważniejsze elementy programu Social Selling w organizacji

zaangażowanie pracowników,
treści,
spójna strategia,
narzędzia.

Social Selling z perspektywy indywidualnej

anatomia profilu Linkedin
Social Selling Index
profil indywidualny vs profil firmowy

10 przykazań social sellingu

buduj markę ekspercką,
angażuj pracowników i partnerów (#SocialAdvocacy),
dowiedz się co o Tobie mówią,
bądź na bieżąco z sytuacją Klientów,
adresuj cały komitet zakupowy,
buduj relację zanim zaczniesz sprzedawać,
precyzyjnie wybieraj prospekty,
dobieraj komunikaty do odbiorcy,
integruj różne taktyki (retargeting, marketing automation),
sprzedaż to dopiero początek (customer advocacy)

Skuteczne taktyki Social Sellingu

kwerendowanie
obserwacja
kontakt
konwersja

Podczas szkolenia dowiesz się

  1. Dlaczego Social Selling jest skuteczną metodą generowania sprzedaży i budowania marki eksperckiej.
  2. Jak przygotować firmę do działań social sellingowych.
  3. Jak przekonać oponentów do social sellingu.
  4. Jak tworzyć i odpowiednio korzystać z treści w social sellingu.
  5. Jakimi narzędziami i systemami warto się posłużyć w działaniach socialsellingowych.
  6. Jak mierzyć skuteczność social sellingu.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli

  1. Jesteś odpowiedzialny za działania marketingowe lub sprzedaż w Twojej firmie
  2. Prowadzisz firmę z sektora MŚP i chcesz poznać nowe sposoby zwiększenia sprzedaży w segmencie B2B
  3. Chcesz zwiększyć rozpoznawalnośc i budować markę ekspercką Twojejorganizacji
  4. Chcesz zwiększyć skuteczność działań marketingowych – szczególnie w obszarze generowania leadów
  5. Chcesz poznać nowoczesne narzędzia wsparcia sprzedaży w przestrzeni cyfrowej i biznesowych sieci społecznościowych

W pakiecie ze szkoleniem otrzymujesz:
Materiały szkoleniowe
Prezentację w wersji elektronicznej
Najnowszy numer magazynu „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”
Przerwy kawowe
Obiad


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę