Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Szkolenia

23-10-2017 - 24-10-2017

Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: ATRIUM Centrum, Al. Jana Pawła II 27

Korzyści i rozwój umiejętności:

  • Poznanie psychologicznych mechanizmów wywierania wpływu w kontakcie z klientem
  • Praktyczne zastosowanie technik oddziaływania w sprzedaży opartych na badaniach naukowych
  • Konstruowanie efektywnych komunikatów werbalnych i pozawerbalnych w relacjach sprzedażowych
  • Projektowanie strategii perswazyjnych w promocji produktów i usług
  • Identyfikowanie podstawowych błędów poznawczych w podejmowaniu decyzji finansowych
  • Program szkolenia: Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży

Moduł I. Wprowadzenie do psychologii wywierania wpływu:

1. Nieuświadomiona siła. Zdolność oddziaływania – historie własne
2. Między rolą aktora a władzą reżysera. Od psychologii społecznej do psychologii manipulacji
3. Ile innych jest w nas. Test podatności na manipulację z omówieniem i dyskusją

Moduł II. Zasady wywierania wpływu według Roberta Cialdiniego w praktyce sprzedażowej:

1. Dają, byś dał. Reguła wzajemności
2. Seria limitowana. Reguła niedostępności
3. Człowiek w fartuchu i rażenie prądem. Reguła autorytetu
4. Proszę potwierdzić rezerwację. Reguła konsekwencji
5. Inni też tak mają. Reguła konsensusu (S.D.S)
6. Lubię to! Reguła sympatii

Moduł III. Siła perswazji – mechanizm oddziaływania na klienta:

1. Między wpływaniem a sterowaniem – perswazja a manipulacja
2. Wybrane mechanizmy perswazyjne:

  • Willa z basenem. Albo weekend w górach – oddziaływanie przez kontrast
  • Jesteś za mądry, by tak myśleć – mechanizm racjonalizacji
  • Najlepszy produkt, najlepszy produkt! – technika powtarzania

3. Kolej na tory. Model ELM w projektowaniu przekazów sprzedażowych

Moduł IV. Komunikacja pozawerbalna w działaniach marketingowych i negocjacjach:

1. Od ogółu do szczegółu. Elementy składowe przekazu niewerbalnego
2. Oczy szeroko zamknięte. Typy sygnałów niewerbalnych
3. 5xK. Ogólne zasady interpretacji
4. Wyprostowany i podkulony. Sygnały dominacji i podporządkowania się
5. Blisko, coraz bliżej. Wykorzystanie proksemiki i zależności grupowych

Moduł V. Pułapki myślenia w decyzjach finansowych:

1. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
2. Błędy poznawcze a podatność na manipulację:

  • Białe jest białe. Efekt podobieństwa
  • Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa
  • A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania
  • Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Trener:

Dr Adam Zemełka
Doktor nauk o zdrowiu, dyplomowany specjalista coachingu psychologicznego, terapeuta, pedagog, resocjalizator, adiunkt w Katedrze Coachingu i Zarządzania Collegium Da Vinci w Poznaniu. Ukończył Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne (z elementami filologii polskiej, wiedzy o kulturze śródziemnomorskiej, hellenistyki), historię o spec. pedagogicznej oraz filologię klasyczną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, a także studia z zakresu coachingu, socjoterapii i resocjalizacji. Absolwent Akademii Biznesu (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), akredytowanego kursu coachingu International Coach Federation (ICF), szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej (I stopień) oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (stopień zaawansowany). Autor publikacji z zakresu rozwoju osobistego i psychologii społecznej, w tym książki “Starożytny PR? Sztuka hellenistyczna i jej psychologiczne tło”, poświęconej antycznym koncepcjom wywierania wpływu. Współtwórca innowacyjnego projektu autoterapii on-line (www.autoterapia.eu) opartej na racjonalno-emotywnej terapii zachowań dra Alberta Ellisa (pod honorowym patronatem jego żony, dr Debbie Joffe Ellis). Występuje gościnnie jako ekspert psychologiczny w reportażach i programach społecznych Telewizji Polskiej. Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologii Coachingu. Członek International Society for Coaching Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Właściciel Pracowni Coachingu i Psychoedukacji w Poznaniu.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.