Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Zeszły rok był bez wątpienia trudny i przełomowy dla działów sprzedaży.

Wejście w życie RODO, wyraźny trend jakim jest “rynek pracy pracownika” to tylko niektóre trudności, które trzeba było pokonać. Największe problemy współczesnej sprzedaży oscylują wokół motywacji i zaangażowania naszych ludzi, wszystko inne możemy bowiem skuteczne rozwiązać.

W trakcie Trendów Sprzedaży zaprezentujemy wiele aspektów, które pozwolą uczynić funkcjonowanie działów sprzedaży łatwiejszym, a zarazem skuteczniejszym.

W trakcie wydarzenia nie zabraknie m.in. kwestii:
• Customer Experience
• Sztucznej inteligencji i machine learning
• Omnichannel
• Rekrutacji sprzedawców
• Komunikacji z pracownikiem
• Motyowowania
• Social sellingu

Będziemy mówić o tym, co ważne i aktualne, nie unikając trudnych tematów, które stanowią największe wyzwanie. Uczestnicy uzyskają wiedzę, która zaprocentuje w obszarze ich rozwoju, ale i wesprze reprezentowaną przez mich firmę czy organizację.

Wzmocnij swoją wiedzą procesy sprzedaży.

Korzyści z uczestnictwa:
• wiedza z zakresu skutecznej, długoterminowej rekrutacji najlepszych specjalistów,
• umiejętności komunikowania się z pracownikiem na każdym etapie Jego pracy,
• wzmocnienie swej praktycznej wiedzy w zakresie cold callingu i social hellingu,
• poznanie korzyści, ale i negatywów zastosowania sztucznej inteligencji w procesach sprzedaży.

Więcej informacji:

https://www.pb.pl/konferencje/trendy-sprzedazy-2019-1182


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę