Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

23 kwietnia we Wrocławiu rozpocznie się edycja szkoleń z marketingu.
W ciągu tygodnia możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników
z 9 tematów marketingowych.

W tak krótkim czasie otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, a każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!

Na jakie szkolenia zapraszamy?

• Google Ads, Google Ads PRO (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)
W pierwszym dniu szkolenia nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google. W drugim dniu – PRO, dowiesz się jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.
Koszt szkolenia: 770 zł netto / 970 zł netto

• Optimized Content Marketing (prowadzący Cezary Lech, Marianna Krupa)
Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu przystępnych informacji tak, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

• SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)
Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: 1270 zł netto

• Facebook Marketing & Facebook Ads (prowadzący Szymon Florczak)
Podczas szkolenia przekonasz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Dowiesz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę angażować swoich fanów. Szymon wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku by osiągać maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Facebook Marketing PRO (prowadzący Franciszek Georgiew)
Z Facebooka w Polsce korzysta ponad 16 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym! Nie znajdziesz portalu, który oferuje bardziej precyzyjne targetowanie! Dzięki relatywnie niskiemu progowi wejścia, jest to świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.
Koszt szkolenia: 1170 zł netto

• Google Analytics, Google Analytics PRO (prowadzący Maciej Lewiński)
Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
Koszt szkolenia: 770 zł netto / 970 zł netto

• Instagram Marketing (prowadząca Justyna Mudło)
Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka? Tego dowiesz się podczas odświeżonej formuły szkolenia z naszą nową trenerką, dla której Instagram marketing nie skrywa żadnych tajemnic!

Do zobaczenia we Wrocławiu w dniach: 23-26 kwietnia!


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę