Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą, 14-letnią tradycją na rynku, poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku oraz unikalna przestrzeń do wymiany wiedzy dyrektorów i menedżerów e-commerce z dużych i średnich firm.

W programie poruszymy tematy związane z aktualnymi wyzwaniami menedżerów:

  • budowie przewagi konkurencyjnej dzięki wdrożeniu strategii omnichannel,
  • skutecznej analityce i personalizacji,
  • wyzwaniami związanymi ze skalowaniem biznesu i zarządzaniu zespołem e-commerce.

Bogata agenda, dwa dni wydarzenia. Pierwszego dnia kilkanaście case studies. Drugiego dnia, uczestnicy będę mieli możliwość pogłębienia wiedzy w czasie interaktywnych sesji warsztatowych. Wieczorem zapraszamy na wieczorną imprezę, która będzie doskonałą okazją do networkingu.

Konferencja skierowana jest w szczególności do Prezesów, Kadry zarządzającej sklepami internetowymi, Dyrektorów ds. ecommerce, marketingu, sprzedaży, nowych technologii, rozwoju biznesu czy Project i Brand Managerów.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę