Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Szkolenia

12-02-2019 - 13-02-2019

Zarządzanie marką. Strategie & Consumer Insight

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: ATRIUM Centrum, Al. Jana Pawła II 27

Cele szkolenia

  • zapoznanie uczestników szkolenia z istotą i uwarunkowaniami pozycjonowania marki oraz elementami budowania wartości marki;
  • przedstawienie możliwości oddziaływania marketingowego na pozycję marki na rynku;
  • przygotowanie uczestników szkolenia do strategicznego i kreatywnego wykorzystania instrumentów marketingowych budujących wartość marki.

Korzyści i umiejętności

  • zrozumienie grup docelowych i dostosowanie działań do ich potrzeb i oczekiwań – identyfikacja consumer insight;
  • umiejętność identyfikacji elementów tożsamości marki i sposobów jej przełożenia na wizerunek marki;
  • umiejętność doboru narzędzi marketingowych kreujących wartość marki;
  • zrozumienie strategicznego znaczenia marki i zakresu jej oddziaływania.

Metoda prowadzenia szkolenia

  • elementy warsztatu strategicznego;
  • case studies;
  • praca w grupach i dyskusja;
  • zadania dla uczestników szkolenia, które poprzez doświadczenie uczą podstawowych zasad brandingu.

Narzędzia

  • schematy definiowania cosumer insight;
  • modele budowania tożsamości marki: Bull’s eye, pryzmat Kapferera;
  • Brand DNA i Brand Code;
  • piramida wartości marki.

Program szkolenia: Budowanie wartości marki z elementami Consumer Insight

1. Istota i strategiczne znaczenie znaczenie marki

2. Wyznaczniki siły i wartości marki – case study

  • Prelekcja i dyskusja

3. Perspektywa klienta w marketingu strategicznym

  • zachowania nabywców w kontekście wyboru marki
  • proces podejmowania decyzji o wyborze marki
  • uwarunkowania psychologiczne – zadania dla uczestników szkolenia

4. Consumer insight – case study

  • formułowanie consumer insight – zadanie dla uczestników szkolenia (praca w grupach)

5. Customer journey map – omówienie metody

  • case study – przygotowanie customer journey map dla marki (praca w grupach)

6. Tożsamość marki vs wizerunek marki – case study

  • modele tożsamości marki – case study
  • zdefiniowanie wartości i osobowości marki – zadanie dla uczestników szkolenia

7. Analiza zdefiniowanych wartości i osobowości marki w kontekście konkurentów

  • zadanie dla uczestników szkolenia

8. Koncepcje wartości marki (brand equity):

  • koncepcja Aakera i Kellera – case study

9. Elementy i zasady budowania piramidy wartości marki

  • zadanie dla uczestników szkolenia (praca w grupach)

10. Marketingowe narzędzia budowania wartości marki

  • zadanie dla uczestników (praca w grupach)

11. Wnioski końcowe i podsumowanie szkolenia

Koszt

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy. Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadząca:

Karolina Janiszewska – ekspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Współautor książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Ukończyła studia z zakresu marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie uzyskała w 2004 roku tytuł doktora nauk ekonomicznych. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu jak i marek terytorialnych. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Dodatkowe informacje dostępne są pod adresem mail: szkolenia@szkoleniaatrium.pl lub pod numerem telefonu 607 710 797.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę