12 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing

Szkolenia Wyróżnione
10.05.2021 - 13.05.2021 Organizator: sprawny.marketing Poznań, Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań
Zapisz się

10 – 13 maja w Poznaniu odbędzie się kolejna edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie!
W przeciągu 4 dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 9 tematów marketingowych.
Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, tylko każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!

Na jakie szkolenia zapraszamy?

Google Ads (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)
Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.
Koszt szkolenia: 770 zł netto

Google Ads PRO (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)
Podczas szkolenia Łukasza wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

Optimized Content Marketing (prowadzący Marianna Krupa)
Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)
Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: 1270 zł netto

Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting sprzedażowy
(prowadzący Paweł Tkaczyk)
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 3-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.
Koszt 3 dniowego szkolenia: 2670 zł netto
Koszt wybranego dnia 970 zł netto

Facebook Marketing & Ads (prowadząca Katarzyna Granops-Szkoda)
Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz
się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę angażować swoich fanów. Prowadząca wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku by osiągać maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

Facebook Marketing PRO (prowadząca Katarzyna Granops-Szkoda)
Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.
Koszt szkolenia: 1070 zł netto

Instagram Marketing (prowadząca Justyna Mudło)
Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka? Tego dowiesz się podczas odświeżonej formuły szkolenia z naszą nową trenerką, dla której Instagram marketing nie skrywa żadnych tajemnic!
Koszt szkolenia: 870 zł netto

Sprzedaż w Internecie: eBay + Amazon (prowadzący Mateusz Grzywnowicz)
Podczas szkolenia Mateusz wskaże Ci jak dotrzeć do międzynarodowego klienta pochodzącego zarówno z Europy jak i ze Świata. Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpocząć sprzedaż na tych serwisach.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

Sprzedaż w Internecie: Allegro (prowadzący Paweł Mielczarek)
Dzięki szkoleniu dowiesz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Wydarzenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informacje, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując wypracowane schematy działania.
Koszt szkolenia: 870 zł netto