Partner serwisu:

Algorytmy zmiany. Rola i etyka reklamy w świecie AI, dezinformacji i transformacji ekonomicznej

„Algorytmy zmiany” to spotkanie dla ekspertów, praktyków i badaczy, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie komunikacji, trendów dotyczących przyszłości, nie tylko ekonomicznej. Będziemy mieli okazję do dyskusji o świecie, w którym wykorzystanie algorytmów będzie szło w parze z przestrzeganiem zasad etycznych i prawnych.

Nasze spotkanie to szansa na naukę, inspirację i budowanie wspólnej wizji przyszłości, w której algorytmy są na służbie człowieka, a nie na odwrót.

Czego możecie się spodziewać?
• Rozmów na ważne tematy
• Solidnej dawki aktualnej wiedzy
• Stawiania odważnych, trudnych pytań
• Doborowej stawki ekspertek i ekspertów
• Prezentacji najnowszych publikacji, analiz i raportów Rady Reklamy
• Dyskusji z autorami naszych publikacji

Najważniejsze tematy konferencji:
• Czy AI skonsumuje nasz świat?
• Ludzka inteligencja i sztuczna inteligencja – scenariusze dla naszego świata
• Etyka we władzy algorytmów?
• Reklama dźwignią zmiany w transformacji ekonomicznej?
• Transparentność i etyka przekazu
• Język kreujący świat – archetypy społeczne i kulturowe w reklamie

Panelistami i panelistkami wydarzenia będą między innymi: prof. Andrzej Dragan, dr Katarzyna Bąkowicz, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dr Tomasz Rożek, dr Katarzyna Kasia, Tomasz Raczek, Olga Drenda, Jan Wróbel, prof. Jan Kreft, prof. Bolesław Rok, Artur Kurasiński.

Moderację wzięli w swoje ręce Magdalena Rigamonti, Anna Piekutowska, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Gozdyra, Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, Anna Wittenberg, dr Tomasz Terlikowski.