

SZKOLENIE ONLINE
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com
Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym.
Ma formę bardzo praktycznego warsztatu i działań w panelu Google Ads.
Trener na Twoją prośbą może przejąć Twój ekran i pomóc z ustawieniami na Twoim koncie.
Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia.
Dyskusja, burza mózgów, praktyczne, konkretne umiejętności.
Czego nauczysz się podczas szkolenia:
- budowania i zarządzania kampanią reklamową Google Ads (Google AdWords)
- tworzenia dobrych reklam, które sprzedają i przyciągają klientów
- właściwego doboru rodzaju kampanii do Twoich celów i słów kluczowych do kampanii
- optymalizowania kampanii i śledzenia efektów działań reklamowych.
GOOGLE ADS – SZKOLENIE POZIOM PODSTAWOWY – 1 DZIEŃ, 21.05.2021, 7 GODZIN SZKOLENIA
PROGRAM SZKOLENIA:
- Czym jest system reklamowy Google Ads (dawniej AdWords)?
Omówienie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google (reklamy płatne, wyniki organiczne)
Różnice między systemem reklamowym Google Ads, a pozycjonowaniem
Przykłady reklam Google Ads w wyszukiwarce Google, oraz na stronach w sieci partnerskiej Google - Omówienie struktury konta Google Ads (kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe)
- Dobranie odpowiednich słów kluczowych
Typy dopasowań słów kluczowych
Przegląd narzędzi do budowy słów kluczowych – Google Keyword Planner
Planowanie kampanii Google Ads w oparciu o słowa kluczowe - Zakładanie konta Google Ads (cały proces zakładania konta reklamowego)
Omówienie form płatności
Przegląd i konfiguracja najważniejszych kolumn
Reklamy w wyszukiwarce i w sieci reklamowej Google (GDN) - Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads
Czym jest samodzielne i automatyczne określanie stawek?
Jak tworzyć reklamy, które sprzedają?
Tworzenie rozszerzonych reklam tekstowych i elastycznych reklam w wyszukiwarce
Rozszerzenia reklam
Budowa listy słów wykluczających
Zmiany dostosowania stawek ze względu na lokalizację, urządzenia, porę dnia
GOOGLE ADS – POZIOM ZAAWANSOWANY 2 DNI, 17-18.06.2021, 14 GODZIN SZKOLENIA
PROGRAM SZKOLENIA:
1 DZIEŃ: GOOGLE TAG MANAGER I GOOGLE ANALYTICS
- Założenie konta w usługach Google
- Wdrożenie kodu Google Tag Manager – webdeveloper/programistA
- Założenie konta Google Analytics i skopiowanie zmiennej UA
- Dodanie zmiennej UA w Google Tag Manager
- Dodanie tagu Google Analytics w Google Tag Manager
- Publikacja zmian w Google Tag Manager
- Sprawdzenie w Google Tag Assistant, oraz w w Google Analytics ->Czas rzeczywisty poprawnego wdrożenia
- Założenie konta Google Ads
- Połączenie konta Google Ads z Google Analytics
- Włączenie raportu dane demograficzne w Google Analytics
- Włączenie Remarketingu w Google Analytics
- Utworzenie pierwszej grupy remarketingowej i podpięcie jej do konta Google Ads
- Import metryk z Google Analytics do Google Ads
- Ustawienie realnego współczynnika odrzuceń w Google Tag Manager
- Podpięcie konwersji Google Ads przez Google Tag Manager
- Podpięcie śledzenia kliknięć w telefon, email w narzędziu Google Tag Manager
- Z tagów, które dodaliśmy w Google Tag Manager tworzymy cele w Google Analytics
- Publikacja zmian w Google Tag Manager
- Sprawdzamy, czy tagi działają w podglądzie w Google Tag Manager
- Sprawdzamy czy cele wykonują się w czasie rzeczywistym w narzędziu Google Analytics
- Dodanie celu Przejście na zakładkę Kontakt
DZIEŃ 2: BUDOWA KAMPANII GOOGLE ADS
- Przygotowanie listy słów kluczowych.
- Podział słów kluczowych na grupy reklam.
- Przygotowanie treści reklamowych.
- Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania.
- Dodanie grup reklam i słów kluczowych.
- Dodanie rozszerzeń reklam.
- Wykluczenia słów kluczowych.
- Ustawienie profilu płatności.
- Tworzenie kampanii w sieci reklamowej (słowa kluczowe, odbiorcy, tematy, miejsca docelowe)
- Tworzenie reklam elastycznych, reklam displayowych w sieci reklamowej.
- Kampanie reklamowe Discovery
- Kampanie reklamowe na Youtube
Zobacz pełna ofertę na stronie www.szkoleniaatrium.pl