GOOGLE ADS – POZIOM PODSTAWOWY I ZAAWANSOWANY

Szkolenia Wyróżnione
21.05.2021 - 18.06.2021 Organizator: AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM SZKOLENIE ONLINE, SZKOLENIE ONLINE
Zapisz się

SZKOLENIE ONLINE
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym.
Ma formę bardzo praktycznego warsztatu i działań w panelu Google Ads.
Trener na Twoją prośbą może przejąć Twój ekran i pomóc z ustawieniami na Twoim koncie.
Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia.
Dyskusja, burza mózgów, praktyczne, konkretne umiejętności.

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • budowania i zarządzania kampanią reklamową Google Ads (Google AdWords)
  • tworzenia dobrych reklam, które sprzedają i przyciągają klientów
  • właściwego doboru rodzaju kampanii do Twoich celów i słów kluczowych do kampanii
  • optymalizowania kampanii i śledzenia efektów działań reklamowych.

GOOGLE ADS – SZKOLENIE POZIOM PODSTAWOWY – 1 DZIEŃ, 21.05.2021, 7 GODZIN SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Czym jest system reklamowy Google Ads (dawniej AdWords)?
    Omówienie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google (reklamy płatne, wyniki organiczne)
    Różnice między systemem reklamowym Google Ads, a pozycjonowaniem
    Przykłady reklam Google Ads w wyszukiwarce Google, oraz na stronach w sieci partnerskiej Google
  2.  Omówienie struktury konta Google Ads (kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe)
  3.  Dobranie odpowiednich słów kluczowych
    Typy dopasowań słów kluczowych
    Przegląd narzędzi do budowy słów kluczowych – Google Keyword Planner
    Planowanie kampanii Google Ads w oparciu o słowa kluczowe
  4. Zakładanie konta Google Ads (cały proces zakładania konta reklamowego)
    Omówienie form płatności
    Przegląd i konfiguracja najważniejszych kolumn
    Reklamy w wyszukiwarce i w sieci reklamowej Google (GDN)
  5. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads
    Czym jest samodzielne i automatyczne określanie stawek?
    Jak tworzyć reklamy, które sprzedają?
    Tworzenie rozszerzonych reklam tekstowych i elastycznych reklam w wyszukiwarce
    Rozszerzenia reklam
    Budowa listy słów wykluczających
    Zmiany dostosowania stawek ze względu na lokalizację, urządzenia, porę dnia

GOOGLE ADS – POZIOM ZAAWANSOWANY 2 DNI, 17-18.06.2021, 14 GODZIN SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA:

1 DZIEŃ: GOOGLE TAG MANAGER I GOOGLE ANALYTICS

  1. Założenie konta w usługach Google
  2. Wdrożenie kodu Google Tag Manager – webdeveloper/programistA
  3. Założenie konta Google Analytics i skopiowanie zmiennej UA
  4. Dodanie zmiennej UA w Google Tag Manager
  5. Dodanie tagu Google Analytics w Google Tag Manager
  6. Publikacja zmian w Google Tag Manager
  7. Sprawdzenie w Google Tag Assistant, oraz w w Google Analytics ->Czas rzeczywisty poprawnego wdrożenia
  8. Założenie konta Google Ads
  9. Połączenie konta Google Ads z Google Analytics
  10. Włączenie raportu dane demograficzne w Google Analytics
  11. Włączenie Remarketingu w Google Analytics
  12. Utworzenie pierwszej grupy remarketingowej i podpięcie jej do konta Google Ads
  13. Import metryk z Google Analytics do Google Ads
  14. Ustawienie realnego współczynnika odrzuceń w Google Tag Manager
  15. Podpięcie konwersji Google Ads przez Google Tag Manager
  16. Podpięcie śledzenia kliknięć w telefon, email w narzędziu Google Tag Manager
  17. Z tagów, które dodaliśmy w Google Tag Manager tworzymy cele w Google Analytics
  18. Publikacja zmian w Google Tag Manager
  19. Sprawdzamy, czy tagi działają w podglądzie w Google Tag Manager
  20. Sprawdzamy czy cele wykonują się w czasie rzeczywistym w narzędziu Google Analytics
  21. Dodanie celu Przejście na zakładkę Kontakt

DZIEŃ 2: BUDOWA KAMPANII GOOGLE ADS

  1. Przygotowanie listy słów kluczowych.
  2. Podział słów kluczowych na grupy reklam.
  3. Przygotowanie treści reklamowych.
  4. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania.
  5. Dodanie grup reklam i słów kluczowych.
  6. Dodanie rozszerzeń reklam.
  7. Wykluczenia słów kluczowych.
  8. Ustawienie profilu płatności.
  9. Tworzenie kampanii w sieci reklamowej (słowa kluczowe, odbiorcy, tematy, miejsca docelowe)
  10. Tworzenie reklam elastycznych, reklam displayowych w sieci reklamowej.
  11. Kampanie reklamowe Discovery
  12. Kampanie reklamowe na Youtube

Zobacz pełna ofertę na stronie www.szkoleniaatrium.pl