Partner serwisu:

IAB MIXX Awards: Pokaż, jak zwycięża się w digitalu!

IAB MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W ten sposób od 14 lat wyznaczane są standardy kampanii interaktywnych w Polsce. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.

IAB MIXX Awards to jedyny w Polsce konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.
Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.

Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych.

Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace to:

  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Content Marketing
  • Cross Media Integration
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Experience
  • Games & eSport
  • Innovation & Smart Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Offline DigitizingOnline Marketing with Influencer
  • Perfomance Marketing
  • Public Service, non-profit campaign & CSR
  • UX

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Jurorzy

Zwycięzców konkursu wybierze jury – wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów.
Skład jury dostępny jest na stronie https://mixx-awards.pl/jury/.

Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.

Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.