In Digital Marketing conference & online meetings

InDM Conference to maraton wykładów online oraz festiwal wiedzy merytorycznej, w całości poświęcony obszarowi marketingu cyfrowego. Każdy uczestnik konferencji korzysta z zasobu wiedzy już teraz, podczas naszych pojedynczych spotkań online, a zwieńczeniem będzie trzydniowa konferencji online (3 dni pełne prelekcji, około 30 prezentacji prelegentów).
Sprawdź co na Ciebie czeka podczas Festiwalu Wiedzy Merytorycznej!

  • 50 różnorodnych tematów dot. digital marketingu!
  • Świetna okazja by zadawać pytania ekspertom!
  • Co ważne! Poczujesz nowe inspiracje do działania!

Już od teraz do 27 stycznia odbywają się pojedyncze wykłady na żywo! A od 27 do 29 stycznia odbędzie się trzydniowa konferencja online. Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem. To będzie dzień pełen merytoryki wysokiej jakości i praktycznej wiedzy do wykorzystania w swojej codziennej pracy! Podczas wykładów będziesz mieć okazję zadawać pytania ekspertom, a nawet i wdać się w dyskusję w specjalnym meeting roomie. W zależności od preferencji, czy specjalizacji każdy znajdzie tematy dla siebie, wybór naprawdę się szeroki.

Jak będzie wyglądać formuła trzydniowej Konferencji in Digital Marketing 2020?

  • Meeting room’y – w dniu konferencji dostępne będą meeting roomy do bezpośrednich konsultacji z prelegentami, z możliwością swobodnej rozmowy i dyskusji. Jesteśmy przekonani, że będzie to świetna okazja, aby skonsultować z ekspertem doświadczenia uwzględniające specyfikę swojej branży lub np. podłączyć się do dyskusji w większej grupie, czy po prostu posłuchać o czym rozmawiają koledzy z branży.
  • Quizy, testy, sondy – na kanale głównym będzie transmitowana główna scena z konferencji. W trakcie prezentacji, na tym kanale będą trwały quizy, testy, sondy, a wyniki będą prezentowane i udostępniane uczestnikom jeszcze w czasie konferencji.
  • Sesje Q&A – kolejną opcją są też sesje Q&A, na koniec każdego wykładu.
    Wszystkie spotkania z konferencji będą nagrane i będą dostępne po konferencji (długość dostępu zależy od rodzaju zakupionego biletu).

WŚRÓD TEMATÓW PRELEKCJI m.in:
Customer journey map – sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta. Krzysztof Ożóg
Opis: Z tego materiału dowiesz się m.in.: czym jest ścieżka klienta i, na przykładach, zobaczysz jak pomoże Ci ona zrozumieć jego perspektywę; jak zbierać dane, dobrać narzędzia i zbudować ścieżkę klienta w wersji operacyjnej i executive; jakie są dobre i złe praktyki związane z tworzeniem i pracą ze ścieżkami w organizacji.

Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads. Mateusz Nowak
Opis: Jeśli chcesz zrozumieć w jaki sposób Facebook sam może zająć się optymalizacją Twoich kampanii i czy możliwe jest pozyskiwanie skutecznie nowych klientów jedynie na bazie ich podobieństwa do aktualnych, to ten webinar jest dla Ciebie. Grupy podobnych odbiorców wraz z dobrymi praktykami ich używania, modele optymalizacji kampanii i reguły automatyczne w rozbudowanych strukturach reklamowych – tym wszystkim zajmiemy się w trakcie wypełnionego konkretami spotkania online.

Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą. SPEAK UP! czyli mów głośno i zdobywaj publiczność! Anna Oszajca
Opis: Badania dotyczące skuteczności materiałów video w Internecie nie pozostawiają wątpliwości – są one obecnie najłatwiejszym sposobem, aby dotrzeć do dużej grupy odbiorców, utrzymać ich uwagę i pomnożyć zainwestowane pieniądze. Czas na SPEAK UP! mów głośno i zdobywaj publiczność!
W trakcie 1.5h webinaru dowiesz się jak: Sprzedawać więcej, dzięki naturalnej prezentacji; Budować swój ekspercki i autentyczny wizerunek; Wyróżnić swoją markę osobistą; Wypracować odwagę podczas wystąpieniach publicznych online; Ukształtować swój auto-koncept i osobowość profesjonalnego mówcy.

Post-pandemiczny chaos: czyli jak odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów w czasie recesji. Darek Pawlak
Opis: Porcja wiedzy, która będzie pomocna przy podejmowaniu decyzji, co do dalszych planów komunikacyjnych w kolejnej części roku. Podsumowanie zmian, które miały miejsce w trakcie pandemii – uporządkowanie „covidowej” teraźniejszości. Analiza zmian zachowań konsumentów z czasów kryzysów gospodarczych – uporządkowanie wiedzy w kontekście nadchodzącej przyszłości Przegląd najefektywniejszych kampanii reklamowych z czasów recesji – przygotowanie do działań komunikacyjnych w II połowie roku. Jak się bronić w przypadku, gdy konsument sięga do “niższej półki”? Czym jest “downturn effect”? Jaki ma wpływ na wybór marki przez konsumenta przed recesją i po niej?…i wiele więcej, wraz z materiałami szkoleniowymi, po zakończeniu webinaru.

UGC – Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki? Angelika Dąbek
Opis: Autentyczność, zbijanie zakupowych obiekcji, wzmacnianie społeczności – user generated content, czyli treści tworzone przez użytkowników i wykorzystywane w komunikacji marki mają wiele zalet! Co robić i jak działać, aby zaprosić fanów na Facebooku lub Instagramie do wspólnego tworzenia treści? Podczas webinaru podzielę się co najmniej kilkoma ciekawymi pomysłami. Zapraszam!

Czyli jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach. Jan Zając
Opis: Pandemia koronawirusa bardzo mocno wpłynęła na zachowania i styl życia, przykuwając nas do ekranów i ograniczając aktywności poza domem. Zarazem dla wielu firm stała się błyskawicznym impulsem do rozwoju e-commerce. Nawet kiedy COVID-19 przeminie, świat nie będzie już taki sam. Firmy, które potrafią zrozumieć i zaadoptować się do zmian, zyskają ważną przewagę strategiczną i wyjdą z kryzysu jako zwycięzcy. Podczas tego wystąpienia przyjrzymy się danym z mediów społecznościowych i różnych innych źródeł online, dotyczącym rynku polskiego i wiodących rynków zagranicznych. Zaprezentujemy, jak zmieniały się zainteresowania i postawy konsumentów w ostatnich miesiącach – a nierzadko tygodnie przynosiły takie zmiany, na jakie wcześniej potrzeba było miesięcy czy nawet lat. Pokażemy przykłady rozwiązań i strategii stosowanych przez firmy, aby wykorzystać sytuację.

Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień. Maciej Trojanowicz
Opis: Pracując z influencerami łatwo zrobić sobie kuku i zrazić się na długo, unikając tego jakże skutecznego narzędzia komunikacji. A w kilku prostych krokach da się sprawić, że współpraca z twórcami będzie nie tylko efektywna, ale i przyjemna.

Platformy, narzędzia oraz kanały reklamowe niezbędne do zdobycia rynków zagranicznych – myśl globalnie działaj lokalnie. Grzegorz Garczyński
Opis: Jak i przy pomocy jakich narzędzi (performance mrkt/analityka) Booksy zdobywa nowych klientów na rynkach zagranicznych oraz dlaczego tak ważną rolę w tych działaniach odgrywają lokalne, miejscowe zespoły specjalistów.

Prosta produkcja materiałów video dla biznesu. Piotr Ananicz
Opis: Samodzielne przygotowanie dobrego video to nie tylko wciśnięcie jednego przycisku w aplikacji. Nie musi też jednak oznaczać wielogodzinnej, żmudnej i trudnej pracy. Na wykładzie zdradzę Wam jak właściwie przygotować i przeprowadzić prostą realizację filmową we własnym zakresie i przy niewielkim nakładzie środków.

Święta trójca marketingu – czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji? Albert Stęclik
Opis: Święta trójca marketingu – Segmentacja, Targetowanie, Pozycjonowanie. Poznamy sposoby na sprawne i płynne przejście pomiędzy tymi etapami, które pozwoli na wyszczególnienie i opisanie konkretnych celów marketingowych. Po drodze poznamy i omówimy także takie narzędzia jak drabina celów marki, model OCTA czy lejek sprzedażowy.

5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży. Darek Puzyrkiewicz
Opis: Jak wywołać reakcję klienta na opis nawet jednym, dobrze dobranym zdaniem? Na spotkaniu omówię pięć typów takich zdań w raz z zasadą ich oddziaływania, aby każdy mógł stworzyć przynajmniej jeden tego typu opis.

Kiedy logo zaczyna podskakiwać – rola animacji w kreowaniu marki. Michał Kuczkowski
Opis: Czy logo powinno podskakiwać? Jak dodać „życia” do przekazu, nie wywołując oczopląsu u odbiorcy? Przyjrzymy się i ocenimy największych i nauczymy oceniać realizowane dla nas projekty. Managerowie na co dzień muszą mierzyć się z oceną jakości prezentowanych im projektów, dlatego podczas wystąpienia omówione zostaną przykłady dobrych i złych praktyk. Taka praktyczna wiedza w pigułce pozwoli marketerom na skuteczniejszą ocenę jakości i wartości danej animacji i będzie doskonałą okazją do zgłębienia tematu.

.. .i wiele innych:
✓ Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu? Bartosz Walat
✓ Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację? Wojciech Jabczyński
✓Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja? Łukasz Majewski
✓ „Google Ads nie działa” – jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View. Marcin Skwarek
✓ Don’t make ads. Make TikToks. Sylwia Chada
✓ Kampania marketingowa – zintegrowany plan content marketingu.
✓ Najczęściej popełniane błędy – wnioski po wielu audytach SEO.
✓ Nieświadome decyzje, podświadome wybory – psychologia w marketingu.
✓ Preferencje zakupowe klientów w social media.
✓ Nowoczesny PR – wyzwania, oczekiwania, pomysły.
✓ Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne.
✓ Konkretne zasady Influencer marketingu.
✓ Metodologia i inspiracje jak poznać swojego klienta.
✓ Przemyślane ścieżki komunikacji email marketingowej – case study.
✓ Etapy budowy dobrego media planu okiem praktyka.
✓ Zasady efektywnego UX writing’u.
✓ Jak AI zmienia przyszłość marketingu cyfrowego.
✓ Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o raporty google analytics.
✓ Jak business intelligence i online marketing mogą ze sobą współpracować.
✓ Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikacje video.
✓ Jak zadbać o silny strumień w górnej części lejka sprzedażowego.

Bilety do wyboru:
>>> Bilet standardowy: Udział w trzydniowej konferencji online oraz 20 spotkaniach online, 3-miesięczny dostęp do nagrań video z konferencji oraz wykładów online, welcome pack – wysłany pocztą, udział w meeting roomach – bezpośrednie rozmowy z prelegentami, materiały merytoryczne w formie elektronicznej, 2 vouchery z rabatem na szkolenia.
>>> Bilet grupowy : pakiet standardowy – dostęp dla 3 osób! Najatrakcyjniejsza cena!
>>> Bilet Live streaming: Udział w trzydniowej konferencji online oraz 20 spotkaniach online, 2-dniowy dostęp do nagrań video z konferencji oraz wykładów online, udział w meeting roomach – bezpośrednie rozmowy z prelegentami, materiały w formie elektronicznej, voucher z rabatem na szkolenia.

Chcesz poznać więcej szczegółów, wejdź na:
https://indm.pl/