Konkurs Performance Marketing Diamonds 2021!

Konkursy Wyróżnione
11.03.2021 Organizator: Izba Gospodarki Elektronicznej Online, Livestorm
Zapisz się

Od 12 stycznia do 11 marca można przesyłać zgłoszenia do trzeciej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE – pierwszego i jedynego w Polsce międzynarodowy konkurs skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji. To szansa dla polskich agencji na pokazanie działań nie tylko w kraju, ale i w całym regionie CEE.

Międzynarodowość jest szczególnie ważna w konkursie Performance Marketing Diamonds, gdyż jest ona szansą dla polskich firm na pokazanie siebie poza granicami kraju. I na odwrót, firmy z regionu CEE, które prowadzą działania performance marketingu, mogą zgłosić się do konkursu i udowodnić swoją efektywność. Zgłoszenia są przyjmowane tylko i wyłącznie w języku angielskim.

Firmy mogą zgłosić się w kategoriach:
– The most effective mobile campaign
– The most effective lead generation campaign
– The most effective social media campaign
– The most effective SEM campaign
– The most effective affiliate program
– The most effective video campaign
– The most effective use of data
– The most effective sales campaign
– The most effective use of influencer marketing in performance
– Open category
– Performance creativity in crisis
– The integrated campaign of the year

Kategorie Główne:
– Performance or/and Affiliate agency of the year
– Performance technology of the year

Jury konkursu podczas obrad przyznaje także nagrodę Grand Prix. W 2019 roku to największe wyróżnienie odebrał Bluerank wraz z Doz.pl

Udział w konkursie jest płatny, obowiązują 3 progi cenowe. Do 26.01 obowiązuje najniższa kwota zgłoszeń.
Więcej informacji znajduje się na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/

Link do regulaminu konkursu:
https://performancedaycee.com/pmdiamonds/wp-content/uploads/2021/01/REGULAMIN-Performance-Marketing-Diamonds-CEE-2021_FINAL.pdf

Partnerami konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021 są Apifonica oraz Ecommerce Europe.
Patronat Medialny sprawują E-commerce w Praktyce, Komerso, Marketer+ oraz MerketingLink.

Audyt nad przebiegiem konkursu sprawuje kancelaria Sowiński i Partnerzy.