

Pierwszy w Polsce kurs online z wykorzystania Excela w marketingu i e-commerce.
Ten produkt zawiera licencję dla jednej osoby.
Pierwszy w Polsce kurs online z wykorzystania Excela w marketingu i e-commerce
- Praktyczne szkolenie wideo – ponad 7 godzin filmów instruktażowych
- Nie przepalaj budżetów – „oswój” Excela i zwiększ rentowność działań
- Niezbędnik marketera – naucz się szybko analizować i prezentować dane
- Lista ponad 50 trików – oszczędzaj czas i usprawniaj swoją pracę
Kurs online „Excel w marketingu i e-commerce” to 40 lekcji wideo pełnych praktycznych wskazówek, które pomogą Ci od zera „oswoić” Excela, poprawić efektywność pracy i na bieżąco wyciągać wnioski pozwalające zwiększać obroty i osiągać większe zyski.
W czasach big data i personalizacji marketerzy i właściciele sklepów internetowych coraz więcej czasu spędzają na analizowaniu danych, by na bieżąco optymalizować prowadzone działania. Excel to niezbędne narzędzie, dzięki któremu m.in. szybko obliczysz wielkości obrotu i kosztów, przeanalizujesz rentowność e-commerce ze względu na źródła ruchu lub kanały sprzedaży czy przeprowadzisz analizę RFM bazy odbiorców newslettera.
Masz problem z analizą danych przy pomocy Excela? Poświęcasz dużo czasu na szukaniu informacji o funkcjach programu np. o tym jak przygotować plik, zamiast skupić się na podejmowaniu decyzji i wyciąganiu wniosków, które wysnuwa się na podstawie już obrobionych danych? Często jesteś bezsilny i sfrustrowany – masz pomysł na analizę, ale nie wiesz jak techniczne przelać to na arkusz Excela? Czujesz stres i presję czasu przełożonych? Zdarza Ci się siedzieć nadgodziny? A może obawiasz się, że przez nieumiejętną obsługę Excela popełnisz błąd, który może kosztować firmę sporo pieniędzy?
Jeżeli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to kurs „Excel w marketingu i e-commerce” jest dla Ciebie. Zapoznaj się z programem kursu i efektywnie wykorzystuj Excel w codziennej pracy.
Koniec z przepalonymi budżetami. Niech w analizie i wyciąganiu wniosków ogranicza Cię jedynie Twoja kreatywność.
Dzięki kursowi online „Excel w marketingu i e-commerce” dowiesz się, jak z łatwością samodzielnie krok po kroku w Excelu m.in.:
- obliczyć wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu oraz kosztów,
- stworzyć budżet kampanii marketingowej oraz analizować i optymalizować jej koszty,
- przeanalizować rentowność sklepu internetowego ze względu na źródła ruchu lub kanały sprzedaży,
- przeprowadzić analizę RFM swojej bazy odbiorców newslettera,
- wykonać analizę badań marketingowych prowadzonych wśród klientów,
- zaprezentować graficznie wyniki działań marketingowych i sprzedażowych.
Po kursie będziesz w stanie przy użyciu Tabel Przestawnych Excela od zera do poziomu mistrzowskiego analizować duże zestawy danych (przekraczające nawet 100 tys. wierszy).
W trakcie kursu „Excel w marketingu i e-commerce” nauczysz się przeprowadzić analizy m.in.:
- wyników sprzedażowych w rozbiciu na produkty czy kategorie,
- rentowności inwestycji w rozbiciu na regiony czy kraje,
- wysokości kosztów i zysków w poszczególnych kwartałach czy miesiącach,
- średniego czasu dostawy produktów do klienta,
- dostawców i ich ważności w podziale na ustalone kategorie,
- budżetu w podziale na tygodnie, miesiące czy lata.
Jak dokładnie wygląda kurs online „Excel w marketingu i e-commerce”?
Tworząc kurs „Excel w marketingu i e-commerce”, upewniliśmy się, że przedstawimy Ci tylko sprawdzone w praktyce wskazówki, które pomogą Ci usprawnić Twoją pracę i poprawić rentowność działań. Lekcje wideo prezentowane są w przystępny sposób i okraszone dużą liczbą przykładów zaczerpniętych z codziennych działań marketerów. Prowadzący prowadzi kursanta za rękę – zaczynając od prostych materiałów, zagłębiając się coraz bardziej w temat. Ogromna porcja materiałów dodatkowych pomoże Ci skutecznie „oswoić” Excela.
Każda lekcja wideo opatrzona jest plikiem Excela do pracy. Na kursantów czekają też zadania.
Po kursie „Excel w marketingu i e-commerce” nie staniesz się analitykiem danych, ale zrozumiesz, jak bardzo Excel pomaga w analizie kosztów i efektów prowadzonych działań marketingowych. Ten kurs pomoże Ci nauczyć się je szybko optymalizować, dzięki czemu wygenerujesz większe zyski.
Kurs online „Excel w marketingu i e-commerce” zawiera:
- ponad 7 godziny filmów instruktażowych,
- 40 lekcji wideo podzielonych na 12 tematycznych modułów,
- każda lekcja wideo opatrzona jest plikiem Excela do pracy,
- praktyczne przykłady, z którymi marketerzy, właściciele firm i menedżerowie e-commerce stykają się w codziennej pracy,
- zadania przygotowane dla uczestników kursu,
- lista 50 przestawnych trików – krótkie i proste funkcje, które ułatwią Ci codzienną pracę z analizą.
Kto prowadzi kurs „Excel w marketingu i e-commerce”?
Michał Kowalczyk, czyli „ten gość od Excela”
Na co dzień pokazuje, jak „oswoić” nawet najbardziej zaawansowane funkcje Excela i inspiruje do poprawy znajomości tego programu. Pomaga zrozumieć praktyczną wagę liczb w biznesie i uczy, jak zwiększyć efektywność obliczeń, a dzięki wyciąganym z danych wnioskom rentowność firm. Administrator i twórca jednej z największych w Polsce Excelowej grupy wsparcia, liczącej ponad 5500 członków. Na Facebooku uczy się z nim już ponad 25 000 osób.
Zarządzał kategoriami działu przemysłowego w 1000 sklepach Europy Środkowej (budżet przekraczający 50 mln GBP), był odpowiedzialny za planowanie popytu produktów B2B z branży telekomunikacyjnej na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (budżet przekraczający 250 mln USD). Z racji handlowego doświadczenia dobrze rozumie problemy, z którymi borykają się na co dzień osoby pracujące w marketingu i sprzedaży. W każdej firmie był uznawany za „tego gościa od Excela”.
Od stycznia 2019 roku poświęca się całkowicie prowadzeniu firmy szkoleniowej, której misją jest pokazanie, jak bardzo znajomość liczb się przydaje – zwłaszcza w biznesie.
Nie czekaj! Już dziś kup kurs wideo „Excel w marketingu i e-commerce”.
Zdobądź wiedzę potrzebną do skutecznego działania. Dajemy Ci 100% praktycznych informacji, byś mógł efektywniej działać tuż po pierwszej lekcji kursu.