

Kup pakiet szkoleń LinkedIn i w pełni wykorzystaj potencjał tego serwisu. Stwórz skuteczny profil osobowy, który pomoże w promocji Twojej osoby oraz stronę firmową, która stanie się wizytówką firmy.
Pakiet dwóch szkoleń online: marka osobista na LinkedInie oraz firma na LinkedInie.
Czas szkolenia: 90 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 27.01.2021 i 28.01.2021, godzina 10.00
Forma szkolenia: online na żywo
Cena:
- Standard: tylko szkolenie
547 zł447 zł brutto przy zapisach do 25.01.2021 - Premium: Szkolenie + Nagranie
647 zł547 zł przy zapisach do 25.01.2021 - Premium Ekstra: Szkolenie + Nagranie + 1 Godzinna konsultacja
997 zł897 zł przy zapisach do 25.01.2021. Zweryfikuj wspólnie z Adrianem Gamoniem swoje działania biznesowe na LinkedInie, aby w pełni wykorzystać potencjał serwisu.
Szkolenie pierwsze 27.01.2021
Szkolenie online: Firma na LinkedInie. Jak tworzyć stronę firmową i treści, aby budować spójny wizerunek i przyciągać atrakcyjnych klientów, partnerów i pracowników?
Czas szkolenia: 90 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 27.01.21, godzina 10.00
Forma szkolenia: online na żywo
Kup szkolenie i mądrze zaplanuj obecność Twojej firmy na LinkedInie. W pełni wykorzystaj potencjał tego serwisu i stwórz stronę firmową, która stanie się wizytówką firmy, pomoże w promocji Twoich produktów (lub usług), pozyskaniu klientów i pracowników.
Szukasz nowych klientów? Zaangażowanych pracowników? Chcesz zbudować spójny wizerunek firmy na największym serwisie społecznościowym dla profesjonalistów? Zapraszamy Cię do udziału w praktycznym szkoleniu online.
LinkedIn to miejsce stworzone dla biznesu. Obecnie na LinkedIn w Polsce są ponad 4 mln zarejestrowanych osób oraz około 90 tys. stron firmowych. Około 20% użytkowników to właściciele firm i kadra zarządzająca.
Firmy na LinkedInie mogą skutecznie m.in.:
- Budować wizerunek marki (jako lidera, eksperta, atrakcyjnego pracodawcy).
- Promować swoje produkty i usługi.
- Rekrutować pracowników.
- Pozyskiwać klientów oraz partnerów biznesowych.
Weź udział w szkoleniu online i mądrze zaplanuj obecność Twojej firmy na LinkedInie, tak aby w pełni wykorzystać potencjał tego serwisu, zbudować spójny wizerunek marki i przyciągnąć nowych klientów oraz pracowników.
Podczas szkolenia online dowiesz się m.in.:
- Od czego zależy sukces najlepszych stron firmowych na LinkedInie?
- Jak krok po kroku stworzyć atrakcyjną stronę firmową?
- Jakich błędów unikać?
- Jak zwiększyć liczbę obserwujących?
- Jak tworzyć angażujące treści i zwiększać zasięgi?
- Jak zaangażować pracowników w komunikację firmy?
W programie:
- Filary obecności firmy na LinkedInie (strona firmowa, treści i ich zasięgi, pracownicy, reklama).
- Główne błędy firm na LinkedInie.
- Strona firmowa od a do z (budowa strony krok po kroku, zarządzanie stroną, analityka, tips&tricks, wskazówki, jak zwiększyć liczbę obserwujących stronę).
- Strategia obecności firmy na LinkedInie (działania taktyczne, grupy docelowe).
- Tworzenie treści na LinkedInie (algorytm, rodzaje treści, budowanie społeczności, treści z wirusową mocą, spójna komunikacja, angażowanie pracowników).
Poznasz także najlepsze przykłady stron firmowych i treści, które z sukcesem działają na LinkedInie.
Kup szkolenie online na żywo i mądrze zaplanuj obecność Twojej firmy na LinkedInie, tak aby w pełni wykorzystać potencjał tego serwisu, zbudować spójny wizerunek marki i przyciągnąć nowych klientów.
Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma:
- Dostęp do nagrania ze szkolenia (w pakietach premium i premium ekstra).
- Prezentację w formie PDF.
- Checklistę jak tworzyć i zarządzać stroną firmową.
- Checklistę jak tworzyć angażujące treści.
- Raport „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.
- Certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).
Nie czekaj, już dziś kup dostęp do szkolenia i krok po kroku, pod okiem eksperta Adriana Gamonia zbuduj plan działania firmy na LinkedInie i stwórz stronę firmową, która stanie się wizytówką Twojej firmy, pomoże w promocji Twoich produktów (lub usług), pozyskaniu klientów i pracowników.
Szkolenie z LinkedIna przeznaczone jest dla:
- Osób pracujących w działach sprzedaży i rozwoju, marketingu, HR i EB.
- Przedsiębiorców, prezesów, członków zarządu i właścicieli firm.
- Niezależnych specjalistów i freelancerów.
- Wszystkich osób chcących budować marki firm na LinkedInie.
Pakiet Premium Ekstra
Szkolenie + Nagranie + Indywidualny konsulting online
Uwaga! Skorzystaj z wersji premium szkolenia i weź udział w indywidualnym godzinnym konsultingu online.
Zweryfikuj wspólnie z Adrianem Gamoniem swoje działania biznesowe na LinkedInie, aby w pełni wykorzystać potencjał serwisu.
Podczas takiego wsparcia online nastąpią:
- szybki audyt i omówienie aktywności Twojej firmy na LinkedInie,
- ustalenie planu dalszych działań i kroków,
- udzielenie odpowiedzi na dodatkowe pytania dotyczące efektywnej aktywności na LinkedInie.
Dodatkowo otrzymasz nagranie wideo z konsultacji.
Czas trwania: 1 godzina (60 minut).
Termin: ustalony indywidualnie z prelegentem (skontaktujemy się, aby ustalić pasującą datę).
Szkolenie drugie 28.01.2021
Szkolenie online: Marka osobista na LinkedInie. Jak mądrze prowadzić profil osobowy, aby budować wizerunek eksperta i efektywnie promować firmę .
Czas szkolenia: 90 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 28.01.21, godzina 10.00
Forma szkolenia: online na żywo
Chcesz zbudować silną markę osobistą jako eksperta, sprzedawcy, lidera?
Chcesz skuteczniej docierać do klientów lub partnerów biznesowych? A może chcesz znaleźć wymarzoną pracę lub szybciej awansować?
Albo po prostu chcesz optymalnie korzystać z LinkedIna?
Jeśli tak, to zapraszamy Cię do udziału w praktycznym szkoleniu online.
Dołącz do szkolenia i zaplanuj mądrze swoją obecność na LinkedInie. W pełni wykorzystaj potencjał tego serwisu i stwórz skuteczny profil osobowy, który będzie pracować dla Ciebie – pomoże w promocji Twojej osoby, produktów, usług, pozyskaniu klientów, pracowników oraz budowaniu kariery.
LinkedIn to miejsce stworzone dla budowania swojego wizerunku. Sztuka korzystania z LinkedIna polega na tym, aby pozwolić się odnaleźć właściwym osobom lub też samemu odnaleźć właściwe osoby, następnie zaś nawiązać z nimi owocne relacje.
Na LinkedInie jako osoba możesz skutecznie m.in.:
- Budować markę osobistą (swój wizerunek jako eksperta, doradcy, freelancera, lidera)
- Promować swoją firmę, produkty lub usługi.
- Pozyskiwać klientów, partnerów biznesowych lub współpracowników.
Podczas szkolenia online dowiesz się m.in.:
- Od czego zależy sukces na przykładzie różnych typów marek osobistych?
- Jak krok po kroku stworzyć atrakcyjny profil osobowy?
- Jakie są typowe błędy na LinkedInie i jak ich unikać?
- Jak budować wartościową sieć kontaktów?
- Jak tworzyć angażujące treści i zwiększać zasięgi?
- Jak networkingować i budować owocne relacje z innymi użytkownikami?
W programie:
- Filary marki osobistej na LinkedInie (profil osobowy, treści i ich zasięgi, relacje).
- Profil osobowy od a do z (budowa mistrzowskiego profilu krok po kroku, zarządzanie profilem, analityka, tips & tricks, wskazówki, jak zwiększyć liczbę wejść na profil).
- Strategia budowania marki osobistej na LinkedInie (działania taktyczne, grupy docelowe).
- Tworzenie treści na LinkedInie (algorytm, rodzaje treści, budowanie społeczności, treści z wirusową mocą, spójna komunikacja, angażowanie innych użytkowników).
Poznasz także najlepsze przykłady profili osobowych i treści, które z sukcesem działają na LinkedInie.
Kup szkolenie online na żywo i mądrze zaplanuj swoją obecność na LinkedInie, tak aby w pełni wykorzystać potencjał tego serwisu, zbudować markę osobistą i realizować swoje cele.
Czas szkolenia: 90 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 27.01.21, godzina 10.00
Forma szkolenia: online na żywo
Każdy uczestnik otrzyma:
- Dostęp do szkolenia wideo (w pakiecie premium i premium ekstra).
- Prezentację w formie PDF.
- Checklistę jak tworzyć i zarządzać profilem osobowym.
- Checklistę jak tworzyć angażujące treści.
- Raport „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.
- Certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).
Nie czekaj, już dziś kup dostęp do szkolenia i krok po kroku, pod okiem eksperta Adriana Gamonia zbuduj atrakcyjny profil osobowy, który stanie się Twoją wizytówką, pomoże w promocji Twojej osoby, budowaniu kariery, dotarciu do klientów i partnerów biznesowych.
Szkolenie z LinkedIna przeznaczone jest dla:
- Osób chcących budować swoją markę osobistą (atrakcyjnego kandydata, specjalisty, lidera).
- Przedsiębiorców, członków zarządu, prezesów i właścicieli firm.
- Ekspertów, freelancerów i samodzielnych pracowników.
- Osób pracujących w działach sprzedaży i rozwoju.
- Wszystkich osób chcących na co dzień efektywnie korzystać z tej największej biznesowej platformy na świecie.
Pakiet Premium Ekstra
Szkolenie + Nagranie + Indywidualny konsulting online
Uwaga! Skorzystaj z wersji premium szkolenia i weź udział w indywidualnym godzinnym konsultingu online. Zweryfikuj wspólnie z Adrianem Gamoniem swoje działania biznesowe na LinkedInie, aby w pełni wykorzystać potencjał serwisu.
Podczas takiego wsparcia online nastąpią:
- szybki audyt profilu i omówienie Twoich aktywności na LinkedInie,
- ustalenie planu dalszych działań i kroków,
- udzielenie odpowiedzi na dodatkowe pytania dotyczące efektywnej aktywności na LinkedInie.
Dodatkowo otrzymasz nagranie wideo z konsultacji.
Czas trwania: 1 godzina (60 minut).
Termin: ustalony indywidualnie z prelegentem (skontaktujemy się, aby ustalić pasującą datę).

Adrian Gamoń – strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Betacom, Veracomp, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków, Śnieżka. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”. Autor wielu publikacji marketingowych dotyczących działań firmowych na LinkedInie i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Z samego LinkedIna prowadzi szkolenia już od ponad pięciu lat. Specjalizuje się w social sellingu oraz działaniach marketingowych na tej platformie. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.