

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż działu handlowego.
Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
- Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
- Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
- Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z Twoimi klientami,
- Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
- Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,
- Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów(odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
- Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
- Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,
- Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
- Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
- Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
- Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
- Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
- Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
- Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
GRUPA DOCELOWA
Uczestnicy:
Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
METODOLOGIA
Czas trwania:
2 dni -16 h
Cena szkolenia zawiera:
- pakiet materiałów szkoleniowych,
- obiad + przerwy kawowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia
Metodologia prowadzenia szkolenia:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
Szkolenia prowadzone są wg CYKLU KOLBA:
- 20% czasu – poświęcamy teorii
- 80 % czasu poświęcone jest na: – symulacje, – mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, – dyskusje moderowane przez trenera, – burze mózgów,- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
INFORMACJE DODATKOWE
PROGRAM:
- HANDLOWIEC/SPRZEDAWCA JAKO PODSTAWOWA WIZYTÓWKA FIRMY
- Wizerunek i jego postrzeganie przez klientów.
- Budowanie pierwszego wrażenia.
- Automotywacja- mama wszystkich handlowców
- ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
- Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
- Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
- Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
- ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
- Siła pytań w sprzedaży .
- Motywacje zakupowe klientów.
- Co powiedzieli wam wasi Klienci?
- Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
- SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
- Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji
- Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA
- Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.
- Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
- Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?
- ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW – JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
- Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
- Zastrzeżenia jako wyzwania.
- Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu – Technika PIWO
- OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY.
- Zasady prezentowania ceny.
- SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA
- Błędy w zamykaniu rozmów.
- Techniki zamykania sprzedaży.
- FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
- Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
- Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.
- BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.
- Typologia klientów.
- Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
- DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
- Cel podejmowania dalszych działań.
- Jakie i kiedy podejmować kroki.
- PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
- Indywidualny Plan Działania
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.
Terminy:
- 16-17.03 Poznań
- 16-17.03. Kraków
- 23-24.03 Warszawa
- 24-25.05 Katowice
- 26-27.06. Warszawa