Partner serwisu:

Szkolenia marketingowe online z magazynem „Marketer+”

Sprawdź ofertę szkoleń marketingowych online z magazynem „Marketer+”:

Temat szkolenia: Psychologia a UX. Jak tworzyć digitalowe produkty i usługi, które pokochają klienci – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Kreatywność w marketingu. Jak twórczo generować pomysły i rozwiązywać problemy – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Facebook Ads w praktyce. Jak tworzyć grupy odbiorców, które angażują, budują zaplecze na przyszłość i sprzedają – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Marketing odpowiedzialny społecznie. Jak budować markę i tworzyć kampanie w zgodzie z zasadami CSR – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Szkolenie online: Audyt kosztów w e-commerce. Jak skutecznie analizować i optymalizować koszty magazynu, logistyki i obsługi klienta – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Marka osobista na LinkedInie. Jak mądrze prowadzić profil osobowy, aby budować wizerunek eksperta i efektywnie promować firmę – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Firma na LinkedInie. Jak tworzyć stronę firmową i treści, aby budować spójny wizerunek i przyciągać atrakcyjnych klientów, partnerów i pracowników? – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: SEO w praktyce. Jak sprawić, aby Twój content generował ruch i wspierał sprzedaż – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Copywriting w praktyce. Jak pisać o produktach i usługach, żeby klienci chcieli je kupować – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Webwriting w praktyce. 10 narzędzi – jak pisać teksty do internetu, żeby szczypało w dusze i otwierało portfele – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Customer success w praktyce. Jak dostosować procesy związane z obsługą klientów do ich potrzeb tak, aby zmniejszyć ich rotację i zwiększyć przychody – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Neuromarketing. Mapa mózgu klienta w praktyce – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Akcje promocyjne i wsparcia sprzedaży. Fakty i mity prawno-podatkowe – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Strategia marketingowa w synergii ze strategią biznesową – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Treści w social sellingu. Jak pozyskiwać klientów na LinkedInie, dzieląc się wiedzą – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Skuteczne reklamy w Google Ads – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Planowanie kampanii digital na wiele rynków Jak skutecznie prowadzić globalne działania marketingowe? – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online

Temat szkolenia: Warsztaty strategiczne online w praktyce. Jak planować i skutecznie moderować, aby wycisnąć z grupy to, co najlepsze – zobacz pełny opis szkolenia
Kiedy otrzymam dostęp: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania
Czas szkolenia: 2 godziny
Forma szkolenia: wideo online