Jakich danych z Google Analytics 4 faktycznie potrzebujesz do działań marketingowych? Jak przejrzyście je wizualizować, aby tracić czasu na żmudnej na analizie? Jak zwiększyć trafność swoich decyzji dotyczących strategii marketingowej firmy?
Wszystkiego, czego potrzebujesz wiedzieć o Google Analytics 4, aby sprawnie prowadzić marketing swojej marki, nauczy Cię Krzysztof Marzec – CEO DevaGroup, praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i sprawdź, jak szybko pozyskiwać informacje kluczowe dla rozwoju Twojej firmy.
Chcesz efektywnie wykorzystać dane gromadzone przez Google Analytics 4? Szukasz sposobu, aby przekształcać zdobyte informacje w strategiczne decyzje, które zwiększą przychody Twojej firmy? Nasze szkolenie online „GA4 dla e-commerce. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty” jest właśnie dla Ciebie!
Szkolenie poprowadzi Krzysztof Marzec – CEO DevaGroup, praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics.
Wszystko w przystępnej formule.
Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Już 30.08.2024 (piątek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj efekty swoich działań marketingowych.
Co zyskasz dzięki szkoleniu „GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”
- Poznasz możliwości GA4 w kontekście prowadzenia działań marketingowych.
- Nauczysz się sprawnie zbierać dane potrzebne do poprawy skuteczności swojej strategii.
- Zapoznasz się z zasadami działania GA4, aby szybko się w nim poruszać.
- Nauczysz się tworzyć raporty przy użyciu Looker Studio, co uwolni Cię od żmudnego szukania danych w GA4.
- Dowiesz się, jak mierzyć zaangażowanie swoich odbiorców.
- Otrzymasz konkretne, praktyczne wskazówki i przykłady zastosowania wiedzy w praktyce.
- Zobaczysz, jak optymalnie wykorzystać GA4 do swoich celów.
Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.
Termin: 30.08.2024 (piątek) godz. 10:00–12:30
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:
- AI w marketingu + Przewodnik po reklamie (D)OOH 2024 – „Marketer+” nr 2 (64) 2024
- Algorytmy mediów społecznościowych. Jak działać skutecznie + Przewodnik po nowoczesnych eventach 2024 – „Marketer+” nr 1 (63) 2024
- Budowanie strategii marketingowej i sprzedaży – „Marketer+” nr 5 (61) 2023
- Martech i adtech w praktyce. Technologie i narzędzia wspierające marketerów + Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2023 roku – „Marketer+” nr 2 (58) 2023
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Google Analytics 4 dla marketerów”
- Nauczysz się tworzyć i dostosowywać niestandardowe raporty, aby odpowiedzieć na konkretne pytania marketingowe.
- Poznasz sposoby graficznego przedstawiania danych, aby przejrzyście ukazywać spostrzeżenia za pomocą wykresów i diagramów.
- Odkryjesz, jak korzystać z danych potrzebnych do podejmowania świadomych decyzji marketingowych.
- Sprawdzisz, jak skonfigurować GA4, aby program najlepiej odpowiadał Twoim potrzebom.
- Zobaczysz raporty stosowane w praktyce, co usprawni Twoją samodzielną pracę.
Co znajduje się w programie szkolenia „GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”
- Wstęp do analityki, cele i możliwości, KPI w biznesie.
- Omówienie interfejsu GA4 i jego funkcji.
- Raportowanie: rozwinięcie pojęć analizy jakości ruchu.
- Praca z raportami na żywo z wykorzystaniem konta demonstracyjnego.
- Dostosowywanie i tworzenie własnych raportów.
- Dodatkowe opcje konfiguracji.
- Przykłady raportów stosowanych w praktyce.
- Alternatywa dla GA4 z szerszymi możliwościami analizy zachowania użytkowników.
- FAQ.
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu),
- nagranie instruktażowe, jak działają UTM,
- nagranie instruktażowe, jak wdrożyć śledzenie w WordPressie.
Dodatkowo w wersji premium:
- dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- pakiet publikacji (cztery numery „Marketera+” w PDF).
Kto skorzysta na szkoleniu o Google Analytics 4?
- Marketerzy, którzy zajmują się optymalizacją strategii marketingowej swojej firmy.
- Freelancerzy, którzy chcą podnieść poziom swoich usług.
- Osoby zainteresowane karierą jako marketer lub analityk danych.
Kto prowadzi szkolenie „GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”
Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star.
Praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics. Szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google’a. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK, skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM.
Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.