Partner serwisu:

Szkolenie online „GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”

Jakich danych z Google Analytics 4 faktycznie potrzebujesz do działań marketingowych? Jak przejrzyście je wizualizować, aby tracić czasu na żmudnej na analizie? Jak zwiększyć trafność swoich decyzji dotyczących strategii marketingowej firmy?

Wszystkiego, czego potrzebujesz wiedzieć o Google Analytics 4, aby sprawnie prowadzić marketing swojej marki, nauczy Cię Krzysztof Marzec – CEO DevaGroup, praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i sprawdź, jak szybko pozyskiwać informacje kluczowe dla rozwoju Twojej firmy.

Chcesz efektywnie wykorzystać dane gromadzone przez Google Analytics 4? Szukasz sposobu, aby przekształcać zdobyte informacje w strategiczne decyzje, które zwiększą przychody Twojej firmy? Nasze szkolenie online „GA4 dla e-commerce. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty” jest właśnie dla Ciebie!

Szkolenie poprowadzi Krzysztof Marzec – CEO DevaGroup, praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Już 30.08.2024 (piątek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj efekty swoich działań marketingowych.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”

  • Poznasz możliwości GA4 w kontekście prowadzenia działań marketingowych.
  • Nauczysz się sprawnie zbierać dane potrzebne do poprawy skuteczności swojej strategii.
  • Zapoznasz się z zasadami działania GA4, aby szybko się w nim poruszać.
  • Nauczysz się tworzyć raporty przy użyciu Looker Studio, co uwolni Cię od żmudnego szukania danych w GA4.
  • Dowiesz się, jak mierzyć zaangażowanie swoich odbiorców.
  • Otrzymasz konkretne, praktyczne wskazówki i przykłady zastosowania wiedzy w praktyce.
  • Zobaczysz, jak optymalnie wykorzystać GA4 do swoich celów.

Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 30.08.2024 (piątek) godz. 10:00–12:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Google Analytics 4 dla marketerów”

  • Nauczysz się tworzyć i dostosowywać niestandardowe raporty, aby odpowiedzieć na konkretne pytania marketingowe.
  • Poznasz sposoby graficznego przedstawiania danych, aby przejrzyście ukazywać spostrzeżenia za pomocą wykresów i diagramów.
  • Odkryjesz, jak korzystać z danych potrzebnych do podejmowania świadomych decyzji marketingowych.
  • Sprawdzisz, jak skonfigurować GA4, aby program najlepiej odpowiadał Twoim potrzebom.
  • Zobaczysz raporty stosowane w praktyce, co usprawni Twoją samodzielną pracę.

Co znajduje się w programie szkolenia „GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”

  1. Wstęp do analityki, cele i możliwości, KPI w biznesie.
  2. Omówienie interfejsu GA4 i jego funkcji.
  3. Raportowanie: rozwinięcie pojęć analizy jakości ruchu.
  4. Praca z raportami na żywo z wykorzystaniem konta demonstracyjnego.
  5. Dostosowywanie i tworzenie własnych raportów.
  6. Dodatkowe opcje konfiguracji.
  7. Przykłady raportów stosowanych w praktyce.
  8. Alternatywa dla GA4 z szerszymi możliwościami analizy zachowania użytkowników.
  9. FAQ.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu),
  • nagranie instruktażowe, jak działają UTM,
  • nagranie instruktażowe, jak wdrożyć śledzenie w WordPressie.

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (cztery numery „Marketera+” w PDF).

Kto skorzysta na szkoleniu o Google Analytics 4?

  • Marketerzy, którzy zajmują się optymalizacją strategii marketingowej swojej firmy.
  • Freelancerzy, którzy chcą podnieść poziom swoich usług.
  • Osoby zainteresowane karierą jako marketer lub analityk danych.

Kto prowadzi szkolenie „GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star.

Praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics. Szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google’a. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK, skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM.

Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.