Szkolenie online: Skuteczne reklamy w Google Ads

Sztuka pisania reklam w Google Ads to droga przez ponad 30 czynników, które mogą Cię przybliżyć do idealnej reklamy. Dowiedz się, jak w 2021 roku tworzyć idealne kampanie Google Ads, pokonać konkurencję w sieci i zwiększyć sprzedaż.

Czas szkolenia: 2 godziny

Forma szkolenia: natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz bezterminowy dostęp do nagrania + dostęp do materiałów dodatkowych

Cena: 297 zł

Sztuka pisania reklam w Google Ads to droga przez ponad 30 czynników, które mogą Cię przybliżyć do idealnej reklamy. Wynik jakości w Google Ads gwarantuje wysoką trafność reklam dla użytkowników. Jeśli mocno odstajesz od innych reklamodawców, to płacisz więcej niż oni nawet za gorsze pozycje. Jeśli jednak zadbasz o wyróżniającą się reklamę, to ma to wpływ na wszystkie 3 składniki Wyniku jakości i pozwala Ci pokonać konkurencję. Dowiedz się tego, czego jeszcze nie wiedzą!

Program:

  • Jak tekst reklamowy wpływa na każdy element Wyniku Jakości
  • Tworzenie reklam klasycznych i proces ich optymalizacji
  • Google Ads copywriting – sprawdzone metody i pomysły na tworzenie najlepszych reklam
  • Zasady pisania reklam porównawczych oraz na konkurencje, które są legalne i dopuszczalne przez system.
  • Techniczne aspekty ulepszania reklam: funkcje specjalne – odliczanie, funkcja if oraz wstawianie słowa kluczowego.
  • Tworzenie reklamy elastycznej oraz analiza wyników.
  • Ocena skuteczności reklamy na poziomie konta Google Ads oraz Google Analytics 4.
  • Analiza konkurencji: jak sprawdzić teksty reklamowe swoich konkurentów, najskuteczniejsze metody wyszukiwania realnej konkurencji w wynikach wyszukiwania, metody analizy podobnych rynków i branż.
  • FAQ

Uwaga! To nie jest szkolenie z tworzenia kampanii. Prowadzący oczekuje od Ciebie podstawowej wiedzy o Google Ads. To szkolenie rozszerzające wiedzę w kierunku zaawansowanym.

Wiedza, którą Ci przekazuje Krzysztof Marzec to rozszerzona wersja prezentacji, która zajęła pierwsze miejsce na konferencji I love Marketing w 2020 roku w dniu Ads&Analytics. Będziesz pracować na konkretnych przykładach i wiedzy, którą prowadzący zbiera o Google Ads (wcześniej AdWords) od 2005 r., a obecnie ulepsza podczas ustalania strategii działań dla kilkuset klientów agencji DevaGroup, Partnera Premier Google.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się m.in.:

  • jak poszukiwać idealnych reklam – jednorożców,
  • co działa na percepcję użytkowników Google,
  • dlaczego mniej interesuje nas CTR, a bardziej CVR,
  • co mogą zdziałać emocje zawarte w Twoich reklamach,
  • jak zbadać efekty konkretnej reklamy w połączeniu z konkretnym słowem kluczowym,
  • jak tekst reklamy może być inspiracją do dzielenia kampanii na segmenty.

Szkolenie „Skuteczne reklamy w Google Ads” to skondensowane najciekawsze i najskuteczniejsze elementy z tematyki, która często nie mieści się na szkoleniach 1-2 dniowych. To również wiedza, którą doceniły setki słuchaczy szkoleń, w tym studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Europejskiej oraz Akademii Górniczo Hutniczej.

Otrzymasz pełny obraz możliwości, danych i inspiracji, które pozwolą Ci postawić kolejne kroki w tworzeniu idealnych kampanii Google Ads, pokonać konkurencję w sieci i zwiększyć sprzedaż.

Materiały dodatkowe:

  • Plik z linkami do narzędzi.
  • Spis najlepszych grup dyskusyjnych w tej tematyce oraz darmowych kursów od Google.
  • Nagrania: poradnik tagowania UTM oraz omówienie narzędzia Hotjar.
  • Zniżka na narzędzie SEMSTORM oraz 50% zniżki na pierwszą konsultacje w DevaGroup.

Już dziś zgłoś swój udział i krok po kroku, pod okiem eksperta Krzysztofa Marca zbuduj swój plan działania i zwiększ sprzedaż, dzięki skuteczniejszym kampaniom Google Ads.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • Dostęp do szkolenia.
  • Prezentację w formie PDF.
  • Materiały dodatkowe.

Dodatkowo w wersji premium:

  • Bezterminowy dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
  • Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w wersji elektronicznej (wystawiamy na życzenie).

Prowadzący:

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów online. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 – największej branżowej konferencji w Polsce. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.