Partner serwisu:

Szkolenie online „UX i optymalizacja konwersji w praktyce”

Ekonomia behawioralna, która bada ludzkie zachowania, wykazała, że ludzie są mniej racjonalni niż im się wydaje i działają na podstawie wielu szybkich, powierzchownych decyzji, oszczędzając cenne zasoby kognitywne. 

W odległych czasach nadmierne wydatkowanie energii oznaczało śmierć z rąk drapieżników lub wrogich plemion. Dziś nie ma już tych zagrożeń, ale mechanizmy pozostały i są używane np. przy zakupach online!

Zobacz na praktycznych przykładach, jak możesz wykorzystać wiedzę o ludzkich zachowaniach do zwiększenia sprzedaży.

Podczas szkolenia Wojciech Popiela – specjalista UX i optymalizacji konwersji, co-founder Webmetric – podpowie, jak efektywnie wykorzystać w e-commerce wiedzę o mózgu oraz procesach decyzyjnych klientów. Podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami i narzędziami, które pozwolą Ci zwiększyć konwersję w sklepie internetowym.

Zapraszamy na 150-minutowe szkolenie online, które odbędzie się 30 listopada (czwartek, godz. 14:00).

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż i zaufanie klientów do Twojego e-sklepu.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „UX i optymalizacja konwersji w praktyce”

  • Poznasz tajniki ekonomii behawioralnej i dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać w e-commerce wiedzę o mózgu oraz procesach decyzyjnych klientów.
  • Dowiesz się, jak skutecznie prezentować promocje, aby były one zrozumiałe i atrakcyjne dla odbiorców, a przede wszystkim skuteczne. 
  • Odkryjesz praktyczne wskazówki konstruowania mechanizmów sprzedażowych opartych na biologii i psychologii człowieka i dowiesz się, jak właściwie prezentować ceny.
  • Będziesz potrafić umieszczać wyróżniki oferty w strategicznych miejscach na stronie, aby zwiększyć przewagę konkurencyjną e-sklepu. Dowiesz się, gdzie i jak eksponować kluczowe informacje, takie jak czas realizacji zamówienia, termin zwrotów czy możliwość skorzystania z płatności odroczonych itp.
  • Zrozumiesz, jak działają i czym są „ból płatności”, natychmiastowa przyjemność, moment pobudzenia czy zasada niedostępności. Wykorzystasz tę wiedzę do zwiększenia konwersji w sklepie internetowym.
  • Zdobędziesz umiejętność skutecznego zachęcania klientów do zapisu do newslettera, oferując im wartościowe nagrody i korzyści, a także będziesz potrafić stosować delikatną presję koszykową.

Dzięki temu szkoleniu zdobędziesz praktyczne umiejętności i wiedzę, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż i zaufanie klientów do Twojego e-commerce.

Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 30.11.2023, godzina 14:00-16:30.

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „UX i optymalizacja konwersji w e-sklepie”

  • co rządzi ludzkim zachowaniem i jak się do tego mają miliony lat ewolucji,
  • jak ludzka percepcja i procesy decyzyjne wpływają na zachowania zakupowe w świecie online,
  • jak wiedzę o psychice człowieka wykorzystują duże brandy i jak możesz użyć jej w swoim biznesie,
  • jakie mechanizmy percepcji możesz wykorzystać w projektowaniu,
  • jak wykorzystać system szybkiego myślenia do kierowania uwagą i decyzjami użytkowników,
  • jakie konstruować „popchnięcia” do dokonania konwersji na podstawie wiedzy o ekonomii behawioralnej,
  • jak wykorzystać błędy poznawcze w e-commerce i marketingu,
  • kiedy stosować różne techniki promocyjne, takie jak rabaty czy zestawy, aby były skuteczne i zrozumiałe dla klientów,
  • co stanowi o skuteczności prezentacji promocji i jak unikać typowych błędów, które mogą nadmiernie obciążać klienta liczbami,
  • jakie elementy warto eksponować na stronie, aby budować przewagę konkurencyjną, oraz w jaki sposób prezentować wyróżniki oferty,
  • co kryje się za pojęciem „bólu płatności” i jak mechanizmy związane z natychmiastową przyjemnością zakupów mogą wpływać na decyzje klientów,
  • kiedy warto zachęcać klientów do zapisu do newslettera i jakie korzyści można im zaoferować w zamian,
  • jak na stronie sklepu eksponować komunikaty o bezpieczeństwie zakupów,
  • jak wywierać na klienta delikatną presję zakupową w koszyku,
  • czym są dark patterns  nieetyczne formy optymalizacji.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w wersji elektronicznej (wystawiamy na życzenie),
  • wzór audytu UX,
  • ściągi wzorców projektowych.

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (dwa numery „EwP” i dwa numery „Marketera+” w PDF).

Kto skorzysta na udziale w szkoleniu

  • Właściciele e-sklepów  osoby prowadzące własny biznes online, które chcą zwiększyć sprzedaż i poprawić doświadczenie swoich klientów.
  • Specjaliści ds. marketingu  osoby odpowiedzialne za promocję produktów i usług w internecie, które chcą lepiej zrozumieć zachowania klientów i skuteczniej do nich docierać.
  • Projektanci UX/UI  specjaliści zajmujący się projektowaniem interfejsów i doświadczeń użytkowników, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie optymalizacji konwersji.
  • Menedżerowie produktu i e-commerce  osoby odpowiedzialne za rozwój e-commerce i zarządzanie produktami w e-sklepach, które chcą wprowadzać innowacje zwiększające satysfakcję klientów.

Szkolenie jest również idealne dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć mechanizmy psychologiczne stojące za decyzjami zakupowymi w środowisku online i wykorzystać tę wiedzę w praktyce biznesowej.

Kto prowadzi szkolenie „UX i optymalizacja konwersji w praktyce”

Wojciech Popiela

Specjalista UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. Co-founder Webmetric, wykładowca Collegium Da Vinci.

Ze swoim zespołem dostarcza wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i współczynnik konwersji stron WWW, sklepów oraz aplikacji.

W swoim ponad 10-letnim doświadczeniu współpracował z takimi markami jak Bauer Media, Komputronik, Neonail i Eurocash.