Partner serwisu:

Szkolenie stacjonarne „AI dla marketerów w praktyce”

Szkolenia Wyróżnione
22.05.2024 - 23.05.2024 Organizator: Magazyn Marketer+ Warszawa, ADN Centrum Konferencyjne, ul. Grzybowska 56
Zapisz się

Jakie prompty przyniosą Ci oczekiwane rezultaty? Jak uniezależnić się od grafików i montażystów? Na co uważać przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji?

Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, rozwiązania i sposoby na korzystanie z dostępnych programów. Ogrom tych wszystkich nowinek może przyprawić o zawrót głowy, pamiętaj jednak, że Twoja konkurencja nie śpi!

Jak wysunąć się na czoło peletonu lub utrzymać dominującą pozycję w branży? Zapisz się na kolejną odsłonę naszego szkolenia i zdobądź wiedzę na temat wykorzystania AI w marketingu.

Nowy program!

Dwa dni, dwa razy więcej wiedzy i dwoje prowadzących!

Sztuczna inteligencja zagościła na dobre w świecie dzisiejszego marketingu. Ci, którzy nie optymalizują swojej pracy, zostają w tyle za konkurencją, która trzyma rękę na pulsie technologicznym.

Ciągłe testowanie nowych narzędzi może być jednak wyzwaniem. Dlatego proponujemy Ci praktyczne szkolenie, na którym poznasz gotowe rozwiązania oraz najbardziej użyteczne programy oparte na sztucznej inteligencji.

W trakcie dwóch dni dowiesz się, jak wykorzystać potencjał m.in. takich narzędzi jak ChatGPT, Midjourney, HeyGen czy Jasper.ai. Dzięki nim w kilka minut osiągniesz to, co do tej pory spędzało sen z powiek specjalistów różnych dziedzin.

Nie zostawimy Cię z samą teorią – przetestujesz ją w praktyce pod czujnym okiem prowadzących.

W trakcie szkolenia „AI dla marketerów w praktyce” poznasz insighty i triki, które pozwolą Ci np. bez problemu przeanalizować Twoją grupę docelową, wygenerować napisy do filmu czy stworzyć dowolną muzykę.

A wszystko pod czujnym okiem dwojga ekspertów: Tomka Graszewicza i Patrycji Grzelczak.


Czas trwania: oba dni – od 9:30 do 17:00 (w tym dwie przerwy po 15 min. i jedna 45 min.)

Termin: 22 – 23 maja

Miejsce szkolenia: Warszawa | ADN Centrum Konferencyjne, ul. Grzybowska 56

Forma szkolenia: stacjonarne

Cena: 2350 zł netto (2890,50 zł brutto) | w cenę wliczony jest serwis kawowy (lunch we własnym zakresie)

 


W programie szkolenia „AI dla marketerów w praktyce” m.in.:

  • Najważniejsze podstawy prompt engineeringu.
  • Tworzenie grafik z ChatGPT.
  • Budowanie asystentów GPTs.
  • Formy korzystania z AI w copywritingu.
  • Automatyczne generowanie napisów do wideo.
  • Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem omawianych narzędzi.

Szczegółowy program znajdziesz niżej.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają praktyczne możliwości stosowania AI w marketingu oraz będą mieli okazję przetestować wybrane rozwiązania i odpowiednio skonfigurować swoje oprogramowanie. Podczas szkolenia „AI dla marketerów w praktyce” poznasz wiele insightów i odkryjesz moc narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.

Jeśli chcesz:

  • przyspieszyć, ułatwić i zwiększyć efektywność swojej pracy dzięki AI,
  • uniezależnić się od grafików, copywriterów i innych specjalistów,
  • utrzymać lub wzmocnić pozycję w branży,
  • nadążać za rozwojem technologii,

to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Uczyń z AI swojego pracownika na pełen etat!

Zapisz się już teraz. Liczba miejsc jest ograniczona.

Czego się nauczysz podczas szkolenia „AI dla marketerów w praktyce”?

  • Dowiesz się, jak rozmawiać ze sztuczną inteligencją tak, aby otrzymać oczekiwane rezultaty.
  • Poznasz najbardziej efektywne programy do analizy danych oraz tworzenia grafik, wideo, muzyki i tekstów, takie jak ChatGPT, Midjourney, HeyGen czy Jasper.ai.
  • Nabędziesz praktyczne umiejętności korzystania ze sztucznej inteligencji w trakcie licznych ćwiczeń.
  • Nauczysz się zbierać informacje potrzebne do opracowania strategii marketingowych i koncepcji kreatywnych.
  • Uczynisz z AI sprawnego copywritera, który napisze skuteczny tekst na dowolny temat.
  • Zwiększysz swoje bezpieczeństwo dzięki poznaniu aspektów prawnych związanych z korzystaniem z AI.

Gwarantujemy, że nasze szkolenie pozwoli Ci odkryć, jak wiele możesz stworzyć i osiągnąć, dzięki wsparciu sztucznej inteligencji.

Szybko, praktycznie, konkretnie – a przy tym dużo uśmiechu i dobrej zabawy!

Dzięki tej dawce wiedzy i ćwiczeń zagadnienie prompt engineeringu nie będzie miało przed Tobą tajemnic, a efektywność Twoich działań poszybuje w górę. Dodatkowo w pakiecie otrzymasz imienny certyfikat udziału w szkoleniu i prezentację.

Stań się jednoosobowym zespołem!

Szczegółowy program szkolenia „AI dla marketerów w praktyce”:

Dzień 1 Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów

Prowadzący: Tomek Graszewicz

Część 1

Wprowadzenie do pracy ze sztuczną inteligencją 

  • Czym jest sztuczna inteligencja.
  • Rodzaje AI oraz generative AI.
  • Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę ze sztuczną inteligencją (oparte na przykładach).

Część 2

Przygotowanie do pełnego wykorzystania możliwości ChatGPT

  • Omówienie kluczowych kwestii technicznych, aby maksymalnie wykorzystać potencjał GPT-4 i ChatGPT.
  • Najważniejsze podstawy prompt engineeringu.
  • Różnice między GPT-3.5 a GPT-4, korzystanie z API.
  • Budowanie asystentów GPTs.
  • Ćwiczenia na przykładach marketingowych.

Część 3

Zbieranie informacji, strategia, analiza danych

  • Zbieranie informacji (rola wyszukiwarek AI, przydatne wtyczki, nowy model pracy dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji).
  • Analiza konkurencji, analiza trendów, porównywanie ofert.
  • Analizowanie grup celowych i person.
  • Praca z kanałami komunikacji.
  • Praca ze strategią marketingową.
  • Praca z plikami, wgrywanie i analiza badań.
  • Praca z briefem marketingowym.
  • Wspólne ćwiczenia.

Część 4

Kreatywne tworzenie z ChatGPT

  • Tworzenie prezentacji PPT z ChatGPT.
  • Tworzenie grafik z ChatGPT.
  • Wspólne ćwiczenia.

Dzień 2 Tworzenie treści z AI dla marketerów

Prowadzący: Patrycja Grzelczak i Tomek Graszewicz

Część 1

Copywriting z AI

  • Na czym polega generowanie treści w AI – najważniejsze informacje. Formy korzystania z AI w copywritingu.
  • Copywriter i jego własny asystent, a nawet kilku(nastu), czyli GPTs zawsze pod ręką.
  • Jak copywriter powinien konstruować prompty.
  • Prezentacja wielofunkcyjnych narzędzi na przykładzie Jaspera (szablony, edytor, rozszerzenia).
  • Jak nauczyć AI własnego tone of voice.
  • Zastosowania AI w copywritingu: rutynowe zadania, długie formy, wsparcie w tworzeniu big ideas.
  • Przykłady innych narzędzi tekstowych AI.
  • Praktyka czyni mistrza: ćwiczenia.

Część 2

Grafika z AI

  • Midjourney – poznanie struktury promptu, podstawowe komendy, przydatne triki i wskazówki dla efektywnego i szybkiego generowania obrazów.
  • DALL-E 3 (w ramach ChatGPT) – poznanie podstawowych funkcjonalności oraz rekomendacje do sposobu użytkowania.
  • Stable Diffusion – poznanie możliwości i rekomendacje kiedy należy rozważyć to narzędzie w przypadku działań marketingowych.
  • Omówienie możliwości inpaintingu i outpaintingu w różnych narzędziach.
  • Narzędzia AI do upscale’u, czyli umożliwienie produkcji doskonałej jakości.
  • Przegląd pozostałych istotnych narzędzi graficznych przydatnych przy tworzeniu treści.

Część 3

Edycja i generowanie obrazu wideo z AI

  • Narzędzia przydatne w codziennej pracy, których możesz zacząć używać od razu!
  • Tworzenie własnego awatara (praca z HeyGen).
  • Przykładowe narzędzia generative AI do obróbki obrazu wideo.
  • Automatyczne generowanie napisów do wideo.
  • Narzędzia do inteligentnej korekcji obrazu.

Część 4

Wykorzystanie AI w pracy z dźwiękiem, muzyką i głosem

  • Tworzenie muzyki za pomocą AI.
  • Jak zmieniać głos w tekst.
  • Korekcja nagranego dźwięku do jakości studyjnej za pomocą AI.

Część 5

Informacje uzupełniające

  • Aspekty prawne.
  • Bezpieczeństwo danych.
  • Przydatne linki.
  • Pytania i dyskusja.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • skróconą prezentację w formie PDF,
  • imienny certyfikat udziału.

Kto skorzysta z udziału w szkoleniu online „AI dla marketerów w praktyce”

Ze szkolenia skorzystają:

  • Marketerzy oraz pracownicy agencji marketingowych i reklamowych, którzy chcą usprawnić swoją pracę dzięki AI.
  • Menedżerowie i dyrektorzy marketingu oraz szefowie firm, którzy chcą efektywnie wdrażać rozwiązania AI.
  • Freelancerzy z obszaru marketingu i reklamy, którzy chcą przyspieszyć realizację zleceń i zachowywać przy tym ich jakość.
  • Wszystkie pozostałe osoby, które nie chcą przegapić największej rewolucji w marketingu od czasu powstania internetu.

Zarezerwuj miejsce i nie strać okazji!

Kto prowadzi szkolenia „AI dla marketerów w praktyce”

Poznaj bliżej naszych specjalistów

Tomek Graszewicz

 

Jeden z najbardziej znanych praktyków AI działających w obszarze kreatywnego tworzenia ze sztuczną inteligencją. Specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 3, programach opartych na GPT-3,5 i 4 (w tym ChatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. 

Założyciel społeczności AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował niespotykany dotąd kompleksowy kurs Midjourney V4 oraz kilka kursów generative AI.

Twórca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych, seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”, za który otrzymał pierwszą w Polsce nagrodę Digital Ars za dzieło stworzone przy pomocy AI w kategorii „NO CODE”.

W czerwcu tego roku stworzył pierwszą w Europie przełomową kolekcja dekoracji ściennych AI♥ZWIERZAKI dla jednego z największych producentów w Europie, firmy Artgeist.

Na co dzień zarządza agencją kreatywną Up oraz employer brandingową Job’n’Joy.

Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową.

Jest również współzałożycielem i pierwszym prezesem Profitroom, firmy obsługującej obecnie ponad 3,5 tys. hoteli na świecie.

Wykładowca akademicki, keynote speaker i szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.

Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.

Patrycja Grzelczak

 

Head of copy w agencji marketingowej Up i employer brandingowej Job’n’Joy. Prowadzi warsztaty z kreatywnego copywritingu na Uniwersytecie SWPS, szkolenia z wykorzystania AI w tworzeniu tekstów marketingowych oraz kursy szyte na miarę dla klientów.

Entuzjastka prostego, przyjaznego języka. Zaraża (tylko spokojnie!) miłością do gier słownych i frazeologii.

Z wykształcenia dziennikarka. Ma za sobą przygodę z tłumaczeniem autobiografii prezydenta George’a W. Busha (po takim wyzwaniu impossible is nothing).

Fanka psów i kawy.


Opinie o szkoleniach prowadzonych przez Patrycję i Tomka

  • Petarda.
  • Profeska.
  • Bardzo ciekawy temat i kompetentny, utrzymujący zaangażowanie prowadzący.
  • Ogrom przydatnej wiedzy.
  • Mega wiedza, szybkie tempo, mnóstwo przykładów.
  • Inspirujące.
  • Najlepsze szkolenie 2023 r.
  • Treściwie, szybko, brawo za źródła.
  • Rozbudowane, ciekawe, pomocne.
  • Wyczerpujące, praktyczne, zrozumiałe.
  • Praktyczne i inspirujące.
  • Ogromna wiedza z zakresu narzędzi AI i ich wykorzystywaniu w codziennej pracy marketera wraz z możliwościami jakie daje sztuczna inteligencja.
  • Otwiera oczy na gigantyczną zmianę, która się właśnie dzieje :)
  • Mega zajawka na temat AI i dużo praktycznej wiedzy.
  • Ogrom wiedzy o AI i jej praktycznym wykorzystaniu.
  • Szkolenie zainspirowało mnie do zmiany podejścia do swojej pracy.