Baza wiedzy

PIAP odmraża upominki reklamowe

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Premiera e-booka ,,Nowy portal krok po kroku: narzędzia, wskazówki, trendy”

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Jak monetyzować aplikację mobilną?

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Porządkujemy konto Google Ads na początku roku

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„To jest social selling” – kolejna książka Łukasza Kosuniaka już w sprzedaży!

1 minuta czytania

Artykuł

Dlaczego warto docierać do nowych klientów i jak to skutecznie robić w digitalu w 2021 roku?

12 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Andy Starr: Najlepszy sposób na odróżnienie się to po prostu bycie innym. Identyczność jest zabójcza

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Forum „Marketera+”: Jak wygrać w 2021 roku?

„Zawsze będą sztormy. Nie możesz zmienić pogody. Możesz jednak tak zaprojektować statek i wytrenować swoją...

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 rzeczy, o których trzeba pamiętać przy konfiguracji analityki aplikacji mobilnej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak planować działania zmierzające do zdobycia nowych klientów z pomocą branded contentu

„Reklama dźwignią handlu” – slogan wprowadzony przez radzieckiego polityka Anastasa Mikojana, być może adekwatny w...

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Plan promocji online nowego produktu krok po kroku

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dobre praktyki w tworzeniu kreacji reklamowych

Nie wiesz, co zrobić, żeby zwiększyć CTR-y swoich reklam? Twoje reklamy uzyskują dobre wyniki tylko...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć reklamy w zależności od tego, na jakim etapie ścieżki zakupowej jest klient

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak budować pozytywne doświadczenie klienta w digitalu

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zainwestować w SEO i nie stracić

Pozycjonowanie to proces długoterminowy. Współczynnik zwrotu z inwestycji w SEO w początkowym okresie jest niemal...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketing

Prognozy trendów to coś, co chętnie się czyta, ale traktuje z rezerwą. Mimo to warto...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Twój pomysł jest wart tylko tyle, ile masz siły, by go zrealizować

„Widziałem najlepsze umysły mego pokolenia zniszczone szaleństwem” – rozpoczyna swój przeszywający duszę „Skowyt” Allen Ginsberg....

7 minut czytania

Podstawowy Felieton

Szybko, szybciej, właśnie teraz!

Mówi się, że 2020 r. przyśpieszył wiele zjawisk czy trendów. Oczywiście istotne dla marketingu jest...

4 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Jak i które procesy zdigitalizować, żeby stać się firmą jutra

Jest taki znany cytat ze Sławomira Mrożka: „jutro to dziś, tyle że jutro”. Ta myśl...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

ROAS na poziomie 800% w trzy miesiące. Jak osiągnąć taki wynik kampanii dzięki precyzyjnemu targetowaniu na Facebooku i YouTubie

Precyzyjne targetowanie odpowiednio przygotowanych kreacji reklamowych jest kluczowym elementem skutecznej kampanii. Wykorzystanie narzędzi programatycznych pozwala...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł