Partner serwisu:

Baza wiedzy

Krzysztof Nowaczyk i Aleksandra Węgrzyn: Powracający gość to dla nas największy wyznacznik sukcesu [szczerze o marketingu]

17 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Influencer marketing B2B – jak wykorzystać potencjał liderów opinii w biznesie

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Poznaj najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Data-driven marketing. Jak podejmować lepsze decyzje oparte na danych – „Marketer+” 68 już dostępny

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak wynagradzać w dobie transformacji cyfrowej? Fakty i mity

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Grupa VIST® z nową COO. Anna Tratnerska – liderka z ponad 20-letnim doświadczeniem obejmuje kluczowe stanowisko

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Marketing is a.rt, czyli sztuka budowania relacji klienta z marką

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sarah Robb: Musisz sprawić, aby ludzie czuli, że Twoja marka jest właściwym wyborem (cz. 1)

14 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jacek Szostak: Wydaje Ci się, że skutecznie pracujesz z danymi? Czas na bolesny rachunek sumienia

13 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Data-driven marketing. Piękna i bestia, które muszą iść w parze

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing oparty na danych – współczesna gorączka złota

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Do czego potrzebne są nam dane, a do czego ich używamy?

10 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Dane, które budują relacje. Jak lepiej poznać i zrozumieć klientów, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Bartosz Pilch: Od analizy do działania. Jak dane wpływają na strategię marketingową firmy SIG [zdaniem marketera]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Social listening w praktyce. Jak „słuchać” i wykorzystywać dane do budowania zaangażowanej społeczności wokół marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Prywatność vs personalizacja. Etyczny i legalny data-driven marketing w praktyce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać dane w marketing automation, aby generować wyższe zyski

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Od Excela do zaawansowanych strategii rekomendacji. Praktyczny przewodnik po AI w analizie danych

3 minuty czytania

Artykuł

Łukasz Kosuniak: Jak dane pomagają marketerom lepiej zrozumieć klientów B2B oraz zbudować zaufanie zarządu [zdaniem marketera]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Częściej się mylisz, niż masz rację. Jak z wykorzystaniem danych ograniczyć wdrażanie słabych pomysłów na stronie WWW

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł