Redakcja Skuteczna i odpowiedzialna komunikacja – „Marketer+” 59 już dostępny Redakcja E-szkolenie online: Od strategii marki, przez strategię komunikacji do filmów na TikToka Julia Fołtyn Łamanie tabu na TikToku, czyli szansa dla marketerów Patrycja Sułek, Katarzyna Stalicka Jak wykorzystać marketingowy i sprzedażowy potencjał Pinteresta Klaudia Serwa Marketing od kulis: Jak kreatywnie wykorzystać social media w sprzedaży książek Anna Ledwoń-Blacha Memy, RTM, wideo. Jak prowadzić kreatywną komunikację w mediach społecznościowych Artur Malinowski Marketing o kulis: Jak prowadzić skuteczną komunikację 360° i budować wartość dla marek partnerskich na przykładzie gali Bestsellerów Empiku Łukasz Majewski, Paula Sołtysiak PR i marketing: małżeństwo z rozsądku czy prawdziwa miłość? Piotr Jurgielewicz Model ORB, czyli jak patrzeć na kanały marketingowe i się nie zawieść Michał Jan Lutostański Marketing pokoleń – jak uniknąć stereotypów i dobrze zrozumieć potrzeby odbiorców Wojtek Walczak, Dorota Ziółkowska Brand one pager w praktyce, czyli jak krok po kroku stworzyć jednostronicową instrukcję obsługi marki Adam Zemełka Gucci na kozetce, czyli psychologiczne aspekty wizerunku marki Katarzyna Stasiewicz Język, kolor, kształt czy claim? Jak budować świadomość marki z dbałością o spójność komunikacji Magdalena Drajkowska Prosty język jako standard komunikacji Anna Jadwiga Orzech Odpowiedzialna komunikacja – od czego zacząć Łukasz Murawski Aga Szóstek: Brand przyciąga, marketing składa obietnicę, a CX ją realizuje Sławomir Kruczek Dariusz Doliński: Marketing polega na aplikacji wiedzy psychologicznej Redakcja Kreatory stron internetowych – jak stworzyć stronę lub landing bez kodowania Redakcja Bąk, Prokop, Zastawna i ponad 100 wybitnych ekspertów – poznaj agendę Forum IAB 2023 Redakcja „Racjonalizm nieoczywisty marketerów”, czyli o stanie polskiego marketingu [raport]