Monika Bartnik Skuteczny PR A.D. 2022 Ewa Adamska-Cieśla Skuteczny PR A.D. 2021 cz. 2 Ewa Adamska-Cieśla Skuteczny PR A.D. 2021 cz. 1 Marcin Gruszka Ostatni dolar na PR „Gdyby został mi ostatni dolar, wydałbym go na public relations” – zawsze zastanawiam się, czy... Marcin Gruszka Masz problem z obsługą klienta online? Napisz do PR-owca – on jest cudotwórcą! Zdradzę Ci mój wielki sekret. Sporo osób, co oczywiście bardzo miłe, uważa mnie za ikonę... Andrzej Gruszka 6 lekcji budowania pozytywnego wizerunku marki w mediach Redakcja Słuchacze „Nowego PR-u” dla Poland Business Run Redakcja Podstawy Public Relations. Ucz się od najlepszych! – nowy projekt edukacyjny Prowly.com Anna Miotk 10 przykazań na… skuteczny nowy PR Norbert Oruba Firma w kryzysie Część 3. Zarządzanie sytuacją kryzysową w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz działania pokryzysowe Norbert Oruba Firma w kryzysie Część 2. Powołanie sztabu zarządzania sytuacją kryzysową i prowadzenie działań Norbert Oruba Firma w kryzysie Część 1. Jak skutecznie przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową Norbert Oruba Obecność i zachowanie rzecznika prasowego na Twitterze Dagna Ważyńska PR w praktyce – o biznesie i dla biznesu Redakcja Najnowsze trendy w e-commerce, social media i programowaniu na konferencji Łódź Jungle Web 2015 Katarzyna Szydłowska-Biskup PR-owiec 3.0 – narzędzia usprawniające pracę Redakcja Rusza konkurs „PRaktykuj za granicą” – staż na start z IMM! Andrzej Rozen, Wojtek Mierowski Morfologia brandu Część 2. Poziomy rozumienia brandingu Patrycja Wilczyńska 5 zasad nowego media relations Dagna Ważyńska Jak wyjść bez szwanku z kryzysu wizerunkowego?