Redakcja Chcesz zorganizować skuteczną akcję promocyjną? Nie popełniaj tych błędów! Piotr Bobryk Czym premiować, aby lepiej angażować? Poznaj skuteczne sposoby nagradzania w akcjach promocyjnych Redakcja Efektywne strategie i narzędzia akcji promocyjnych dla małej, średniej i dużej firmy B2B oraz B2C Daniel Kotliński Sprzedajesz punktowo czy procesowo? Przeprowadź audyt i stwórz tandem marketingowo-sprzedażowy Mateusz Pikuła Marketing od kulis: Jak marketing wspiera sprzedaż w salonach dilerskich Gazda Group Rafał Grzegrzółka Loteria w aplikacji mobilnej – program lojalnościowy, który działa Dorota Pindel Skuteczna kampania sprzedażowa w 2022 roku Roman Szymczak O motywach zakupowych i funkcjach promocji, czyli jak budować strategię cenową Marcin Kalkhoff Jak skutecznie zakomunikować i sprzedać promocję Redakcja E-szkolenie online: Akcje promocyjne i wsparcia sprzedaży. Fakty i mity prawno-podatkowe Artur Stasiaczek Technologia w służbie marketingu lojalnościowego – gdy mniej znaczy więcej Olga Pruszkowska 5 porad, jak uniknąć porażki podczas tworzenia programu wsparcia sprzedaży Marta Panfil, Agnieszka Borek Jak przygotować skuteczną promocję w branży gastro Iwona Kurek, Marcin Janik, Michał Kołek Dlaczego mnie nie wylosowaliście? Loteria promocyjna, konkurs konsumencki i sprzedaż premiowa – jak je zorganizować i na co zwrócić uwagę Łukasz Wiśniewski Jak ocenić, które czynniki miały istotny wpływ na wynik akcji promocyjnej Ewa Dudek Jak w akcjach promocyjnych wykorzystać zdobycze psychologii do podbicia sprzedaży Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk 29 pytań prawnych o akcje konsumenckie i wsparcia sprzedaży, na które musisz znać odpowiedzi Anna Wydra-Nazimek 5 typów promocji, które zrujnują Twoją firmę Patryk Felmet Przez żołądek do serca, czyli jak hot dogiem podnieść sprzedaż paliwa. Case study kampanii „TankuJEMY HOT DOGI za 1 grosz!” Jan Twaróg 5 czynników, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność promocji sprzedaży