Paweł Loedl Szybko, szybciej, właśnie teraz! Mówi się, że 2020 r. przyśpieszył wiele zjawisk czy trendów. Oczywiście istotne dla marketingu jest... Sebastian Umiński Mędrcy, ninja i inni barbarzyńcy Sebastian Umiński Rozmiar? Liczą się odwaga i inicjatywa Może to kontrowersyjne: dziś będzie o rozmiarach. Rozmiarach biznesu, zespołu, biura. Rozmiarach ego, ambicji i... Michał Gajewski Platforma komunikacji w praktyce. Część 2. Proces kreatywny Renata Gajoch Cechy dobrej prezentacji – połącz ważne składniki i zgotuj sobie sukces Redakcja Lenovo ThinkPad X1 Yoga stworzony dla biznesu Pola Sobczyk Wirtualna Asystentka – czyli umiejętność zarządzania czasem Łukasz Kosuniak MindMapa – uwolnij kreatywność, zadbaj o porządek Redakcja Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc Redakcja Sprawdź jak przygotować umowę na audyt SEO i UX Marta Piechal Reklamą po mapie – jak wykorzystywać analizy geomarketingowe w branży reklamowej Anna Kiedrowska 5 zdań, które nie powinny paść przy zamawianiu badań UX Bartosz Jeleń 10 zasad efektywnej współpracy z agencją Carolina Pietyra Rzeczywistość digital designera Małgorzata Traczyk Projektant UX i marketer – dwa mózgi, jeden organizm Dolores Greń Jak wybrać agencję reklamową i z nią współpracować? Część 2. Agnieszka Haponik Kampanie marketingowe w projektach unijnych – jak zrealizować je z sukcesem? Część 2. Etap marketingowy – wyzwania i pułapki Agnieszka Haponik Kampanie marketingowe w projektach unijnych – jak zrealizować je z sukcesem? Część 1. Co marketer musi wiedzieć o konstrukcji wniosku? Marcin Sosnowski Czym się kierować przy wyborze dostawcy usług call center? Marta Bąkowska Jak wybrać dostawcę usług RTB?
Mówi się, że 2020 r. przyśpieszył wiele zjawisk czy trendów. Oczywiście istotne dla marketingu jest...
Może to kontrowersyjne: dziś będzie o rozmiarach. Rozmiarach biznesu, zespołu, biura. Rozmiarach ego, ambicji i...