Wojciech Biendzio Pozyskaj klientów dzięki social mediom. 5 wskazówek, jak skutecznie targetować reklamy Szymon Nowak YouTube vs TikTok – który kanał bardziej się opłaca? Justyna Dzikowska Produkt w mediach społecznościowych, czyli jak skutecznie komunikować swoją ofertę Justyna Zawadzka Odpowiedzialny twórca a łowca zasięgów – jak mądrze wybrać influencera do kampanii Redakcja AI, prywatność i social selling. Trendy w martechu i adtechu na 2024 rok Redakcja Marketing i social selling w B2B w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania Anna Wawszkiewicz Architektura informacji na LinkedInie, czyli jak zaprojektować swoje media społecznościowe Anna Wawszkiewicz Od contentu do kontraktu. Jak ułożyć współpracę na linii marketing – sprzedaż, żeby wdrożyć w firmie social selling Monika Bartnik Skuteczny social selling A.D. 2022 Redakcja Startuje Gizmi Influencer Boot Camp. Pierwszy w Polsce projekt edukacyjno-konkursowy dla twórców treści w sieci Redakcja Employer branding i social selling w świecie jeszcze bardziej online, czyli #LinkedinLocalVirtual Marcin Sokołowski KPI i ROI w social sellingu. Co i jak mierzyć w programach socialsellingowych Paulina Pytel, Monika Michalik Jak skutecznie sprzedawać na TikToku Monika Bartnik LinkedIn w praktyce: Jakie błędy popełniają firmy podczas angażowania pracowników w komunikację? Monika Bartnik LinkedIn w praktyce: Jak zaangażować pracowników w komunikację firmy? Łukasz Kosuniak Nie zamieniaj pracowników w słupy ogłoszeniowe. O dobrych i złych praktykach programów employee advocacy Redakcja Najnowsze wydanie “Marketera+” o efektywnym content marketingu już w sprzedaży! Joanna Waszak 7 wskazówek dla osób wprowadzających social selling w firmie Łukasz Kosuniak Pomoc marketera potrzebna od zaraz! Jak wspierać handlowców w budowaniu ich marki osobistej Edyta Kowal Jak nie nawiązywać relacji B2B na LinkedInie? Antyporadnik ze szczyptą czarnego humoru