Marek Tarasiuk 5 rzeczy, o których trzeba pamiętać przy konfiguracji analityki aplikacji mobilnej Łukasz Wołek Wskaźniki KPI, które zburzą najlepszą akcję marketingową Adam Piątek Wpływ mikro- i makrokonwersji na analitykę działań marketingowych oraz ich skuteczność Piotr Hurnik Jak analizy data-driven napędzają pomiar działań brandingowych Damian Rams Problemy z konwersją na stronie internetowej? Znajdź ich przyczyny Przemysław Durczak Audyt Google Analytics Dajana Bieganowska Testy użyteczności, czyli jak użytkownik pomoże ci w optymalizacji aplikacji i strony internetowej Joanna Kosiada Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach Michał Pachnik Jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu efektywnościowym Witold Wrodarczyk W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji Igor Podgórski Analityka internetowa w służbie większej sprzedaży w Twojej firmie i niższych kosztów pozyskania klienta Łukasz Kosuniak Business Intelligence – intuicja nie wystarczy Redakcja Jak zwiększać popularność marki i sprzedaż? „Media 360 – od analityki do sprzedaży” Redakcja Samodzielny audyt strony www – e-book i infografika Piotr Socha, Szymon Słowik Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 1. SEO i użyteczność serwisów WWW – o dwóch stronach medalu w biznesie w sieci Paweł Sala Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1. Jak wykorzystać Google Analytics do zautomatyzowania e-mail marketingu? Piotr Sobieszczak Percepcja pod kontrolą – współczesne metody analizy stron internetowych Kacper Skorupski Współczynnik odrzuceń to rzecz względna Paweł Ogonowski Współczynnik konwersji jest ważny, ale nie najważniejszy – czyli na co powinieneś zwrócić uwagę podczas kolejnego testu A/B? Martyna Zastrożna Ulepszone śledzenie e-commerce. Czego możesz dowiedzieć się z nowych raportów Universal Analytics?