Angelika Dąbek Sztuka prezentów. Jak projektować wysyłki kreatywne, które podbiją serca klientów i poniosą się w social mediach Redakcja E-szkolenie online: Mobile video content w praktyce Piotr Jurgielewicz Model ORB, czyli jak patrzeć na kanały marketingowe i się nie zawieść Anna Ledwoń-Blacha Memy, RTM, wideo. Jak prowadzić kreatywną komunikację w mediach społecznościowych Klaudia Serwa Marketing od kulis: Jak kreatywnie wykorzystać social media w sprzedaży książek Patrycja Sułek, Katarzyna Stalicka Jak wykorzystać marketingowy i sprzedażowy potencjał Pinteresta Julia Fołtyn Łamanie tabu na TikToku, czyli szansa dla marketerów Redakcja E-szkolenie online: Content marketing w social mediach w praktyce Redakcja E-szkolenie online: Algorytmy social mediów w 2023 roku. Poznaj tajniki Facebooka, Instagrama, LinkedIna, Twittera, TikToka i YouTube’a Anna Wawszkiewicz Firma na LinkedInie. Jak mądrze zaplanować aktywność pracowników i nią zarządzać Mateusz Baranowski Jak bez drogich narzędzi stworzyć kampanię ABM na LinkedInie Redakcja E-szkolenie online: Menedżer firmy w Meta bez tajemnic. Jak poprawnie skonfigurować i zadbać o bezpieczeństwo konta Klaudia Żyłka 5 wskazówek, jak w dobie kryzysu taniej i skuteczniej docierać do odbiorców w mediach społecznościowych Weronika Szczepanik, Aneta Wojtkielewicz 7 sposobów na łączenie działań brandingowych z performance’owymi, aby zabezpieczyć sprzedaż online Barbara Cykowska, Jakub Zieliński Facebook, Instagram, LinkedIn… Sprawdzone wskazówki i narzędzia, dzięki którym sprawniej ogarniesz social media Bartosz Jeglejewski Kreatywnie na LinkedInie. Jak zaskoczyć profesjonalistów i stworzyć kampanię, o której będzie głośno Jakub Matuszewski 7 wskazówek, jak moderować social media w gorącym okresie Redakcja E-szkolenie online: Rolki, relacje, stories, tiktoki – jak ogarnąć krótkie formy wideo w małej i średniej firmie Redakcja Pinterest w Polsce: marki stanowią 20% użytkowników [badanie] Redakcja LinkedIn – statystyki, porady i generowanie leadów