Redakcja Jak usprawnić obsługę zwrotów w e-sklepie? Poznaj usługę Apaczka PRO Returns Paweł Białas Ekoprodukt, czyli jaki? Podkreślanie dodatkowych zalet produktu ma uzasadnienie, o czym jako marketerzy dobrze wiemy. Niestety często prowadzi... Marta Ulman Plan promocji online nowego produktu krok po kroku Grzegorz Wenc Rynek uwielbia ambicje, ale nie złudzenia. Jak odkrywać i walidować pomysły na nowe produkty, żeby nie tracić przy tym czasu ani pieniędzy Bartosz Gostkowski Zapakuj to dla mnie tak, jak lubię – o zmianach roli opakowania produktu Jan Czerniawski Oryginalność w cenie Olga Springer Idealny product manager na przykładzie branży IT. Kompetencje i role w procesie zarządzania produktem Ireneusz Laskowski Jak dopasować opakowanie do produktu i kanału dystrybucji, by sprzedawało? Izabela Bohdan-Talmont Skuteczna polityka cenowa. Jak kształtować ceny i zarządzać produktem od strony finansowej Anna Truchlewska Wprowadzanie nowego produktu na rynek – jak analizować i wykorzystywać trendy przy pracy nad jego konceptem Ireneusz Laskowski Opakowanie, które sprzedaje. Jak dopasować je do swojego produktu i kanału dystrybucji? Małgorzata Piwowarska-Pinilla Promuj produkt, ale i emocje! Agnieszka Kurzemska Jak budować i poszerzać portfolio produktowe dzięki badaniom marketingowym Agnieszka Ostapowicz Od narodzin do śmierci – cykl życia produktu. Jak go zorganizować? Marcin Wojda Jak mierzyć efektywność komunikacji na każdym etapie życia produktu? Andrzej Falkowski, Kamila Mazurowska Cena, jakość, kontekst – psychologia cen na przykładzie rynku biżuterii Albert Stęclik Jak wejść na rynek z nowym produktem i nie przyłączyć się do walki cenowej Łukasz Kosuniak Jak wykorzystać potencjał platform społecznościowych w projektowaniu, promowaniu i rozwijaniu produktu Michał Dziekoński Produkt, cena, dystrybucja i promocja – czy model 4P jest nadal aktualny? Maciej Sękowski Chcesz skutecznie zarządzać produktem i jego ceną? Przeczytaj najnowszy numer „Marketera+”
Podkreślanie dodatkowych zalet produktu ma uzasadnienie, o czym jako marketerzy dobrze wiemy. Niestety często prowadzi...