array(5) { ["listed_posts_terms"]=> bool(false) ["current_post_visible"]=> bool(false) ["is_new_post"]=> bool(false) ["is_release_post"]=> bool(false) ["is_featured_post"]=> bool(false) }

Partner serwisu:

Zarządzanie produktem

Jak usprawnić obsługę zwrotów w e-sklepie? Poznaj usługę Apaczka PRO Returns

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Ekoprodukt, czyli jaki?

Podkreślanie dodatkowych zalet produktu ma uzasadnienie, o czym jako marketerzy dobrze wiemy. Niestety często prowadzi...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Plan promocji online nowego produktu krok po kroku

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rynek uwielbia ambicje, ale nie złudzenia. Jak odkrywać i walidować pomysły na nowe produkty, żeby nie tracić przy tym czasu ani pieniędzy

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zapakuj to dla mnie tak, jak lubię – o zmianach roli opakowania produktu

6 minut czytania

Artykuł

Oryginalność w cenie

3 minuty czytania

Artykuł

Idealny product manager na przykładzie branży IT. Kompetencje i role w procesie zarządzania produktem

4 minuty czytania

Artykuł

Jak dopasować opakowanie do produktu i kanału dystrybucji, by sprzedawało?

6 minut czytania

Artykuł

Skuteczna polityka cenowa. Jak kształtować ceny i zarządzać produktem od strony finansowej

5 minut czytania

Artykuł

Wprowadzanie nowego produktu na rynek – jak analizować i wykorzystywać trendy przy pracy nad jego konceptem

6 minut czytania

Artykuł

Opakowanie, które sprzedaje. Jak dopasować je do swojego produktu i kanału dystrybucji?

6 minut czytania

Artykuł

Promuj produkt, ale i emocje!

2 minuty czytania

Artykuł

Jak budować i poszerzać portfolio produktowe dzięki badaniom marketingowym

5 minut czytania

Artykuł

Od narodzin do śmierci – cykl życia produktu. Jak go zorganizować?

5 minut czytania

Artykuł

Jak mierzyć efektywność komunikacji na każdym etapie życia produktu?

6 minut czytania

Artykuł

Cena, jakość, kontekst – psychologia cen na przykładzie rynku biżuterii

6 minut czytania

Artykuł

Jak wejść na rynek z nowym produktem i nie przyłączyć się do walki cenowej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać potencjał platform społecznościowych w projektowaniu, promowaniu i rozwijaniu produktu

5 minut czytania

Artykuł

Produkt, cena, dystrybucja i promocja – czy model 4P jest nadal aktualny?

7 minut czytania

Artykuł

Chcesz skutecznie zarządzać produktem i jego ceną? Przeczytaj najnowszy numer „Marketera+”

5 minut czytania

Artykuł