Redakcja Tomasz Graszewicz: Sztuczna inteligencja odbierze pracę marketerom, ale nie wszystkim [Marketer+ Podcast, odc. 1] Redakcja Marketing od kulis: remont w rytmie „Satysfakcji” – sprawdź, jak powstała kampania marki Komfort Wojciech Samborski Praca w marketingu – jak zostać art directorem i co warto wiedzieć na początku kariery? Wojciech Samborski Reklamowa strona Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu. Które marki skutecznie przyciągnęły uwagę? Wojciech Samborski Euro 2024 – które marki wypadły najlepiej Redakcja Znamy nominacje do konkursu KTR 2024 Wojciech Samborski Przegląd reklam, które zabiorą Cię w podróż w czasie. Spoty z lat 1990/2000 Jacek Szlak Kreatywność nasza powszednia Redakcja Michał Pawłowski: Im więcej technologii, tym więcej przestrzeni na kreatywność Redakcja E-szkolenie online: Automatyczne generowanie grafik z szablonu Angelika Dąbek Sztuka prezentów. Jak projektować wysyłki kreatywne, które podbiją serca klientów i poniosą się w social mediach Redakcja Relacja z meczu na talerzu. Niespotykany koncept kulinarny w akcji firmy Betclic Redakcja „Łap kalendarz” – niesamowite obrazy kotów wygenerowane przez AI na pomoc schronisku Redakcja „Zadbaj o to, co jest w środku” – Answear.com i Fundacja Można Zwariować z okazji Dnia Walki z Depresją zwracają uwagę na kwestię zdrowia psychicznego Edyta Kowal Czy to już? Jakie możliwości stwarza marketerom sztuczna inteligencja Michał Bucholc Marketing od kulis: „Ja w przyszłości”, czyli jak ING Bank Śląski zachęca do oszczędzania w akcji opartej na AI Agnieszka Zawadka Skuteczne techniki rozwiązywania problemów i twórczego generowania pomysłów Katarzyna Lelów Creative slump w pracy marketera – jak pokonać kryzys twórczy? Sposoby i narzędzia ułatwiające tworzenie treści Jacek Szlak Eksperymentuj dwie godziny dziennie – codziennie Jakub Biel 6 kampanii, których pozazdrościłaby IKEA, czyli jak kreatywny marketing ratował nudne branże