Partner serwisu:

Kreatywność w marketingu

Tomasz Graszewicz: Sztuczna inteligencja odbierze pracę marketerom, ale nie wszystkim [Marketer+ Podcast, odc. 1]

3 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Marketing od kulis: remont w rytmie „Satysfakcji” – sprawdź, jak powstała kampania marki Komfort

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Praca w marketingu – jak zostać art directorem i co warto wiedzieć na początku kariery?

13 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Reklamowa strona Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu. Które marki skutecznie przyciągnęły uwagę?

20 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Euro 2024 – które marki wypadły najlepiej

11 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Znamy nominacje do konkursu KTR 2024

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Przegląd reklam, które zabiorą Cię w podróż w czasie. Spoty z lat 1990/2000

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Kreatywność nasza powszednia

8 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Michał Pawłowski: Im więcej technologii, tym więcej przestrzeni na kreatywność

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

E-szkolenie online: Automatyczne generowanie grafik z szablonu

1 minuta czytania

Zaawansowany E-szkolenie
Woman with parcel box on wooden background

Sztuka prezentów. Jak projektować wysyłki kreatywne, które podbiją serca klientów i poniosą się w social mediach

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Relacja z meczu na talerzu. Niespotykany koncept kulinarny w akcji firmy Betclic

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

„Łap kalendarz” – niesamowite obrazy kotów wygenerowane przez AI na pomoc schronisku

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Zadbaj o to, co jest w środku” – Answear.com i Fundacja Można Zwariować z okazji Dnia Walki z Depresją zwracają uwagę na kwestię zdrowia psychicznego

4 minuty czytania

Artykuł

Czy to już? Jakie możliwości stwarza marketerom sztuczna inteligencja

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: „Ja w przyszłości”, czyli jak ING Bank Śląski zachęca do oszczędzania w akcji opartej na AI

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczne techniki rozwiązywania problemów i twórczego generowania pomysłów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Creative slump w pracy marketera – jak pokonać kryzys twórczy? Sposoby i narzędzia ułatwiające tworzenie treści

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Eksperymentuj dwie godziny dziennie – codziennie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

6 kampanii, których pozazdrościłaby IKEA, czyli jak kreatywny marketing ratował nudne branże

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł