Redakcja Relacja z meczu na talerzu. Niespotykany koncept kulinarny w akcji firmy Betclic Redakcja „Łap kalendarz” – niesamowite obrazy kotów wygenerowane przez AI na pomoc schronisku Redakcja „Zadbaj o to, co jest w środku” – Answear.com i Fundacja Można Zwariować z okazji Dnia Walki z Depresją zwracają uwagę na kwestię zdrowia psychicznego Edyta Kowal Czy to już? Jakie możliwości stwarza marketerom sztuczna inteligencja Michał Bucholc Marketing od kulis: „Ja w przyszłości”, czyli jak ING Bank Śląski zachęca do oszczędzania w akcji opartej na AI Agnieszka Zawadka Skuteczne techniki rozwiązywania problemów i twórczego generowania pomysłów Katarzyna Lelów Creative slump w pracy marketera – jak pokonać kryzys twórczy? Sposoby i narzędzia ułatwiające tworzenie treści Jacek Szlak Eksperymentuj dwie godziny dziennie – codziennie Jakub Biel 6 kampanii, których pozazdrościłaby IKEA, czyli jak kreatywny marketing ratował nudne branże Katarzyna Stempniak, Maciej Sawicki Podlaskie. Jak kreatywność, obok sękacza, stała się jednym z aktywów regionu „Województwo podlaskie znane jest z sękacza i umiejętności promowania swoich uroków w social mediach” –... Wiesław Teofilak 11 sposobów na kreatywną komunikację Marta Jaworska Jak tworzyć historie, które zachwycą świat? Story-driven content, czyli strategie i taktyki socialmediowe, które zapadają w pamięć Magdalena Korol Kreatywność i jej granice okiem prawnika, czyli jak uniknąć plagiatu Marianna Kupść Od szaleńca do lidera – o źródłach kreatywności Redakcja AI i kreatywność w marketingu – „Marketer+” 57 już dostępny Redakcja Trwają zgłoszenia projektów do nagród Mobile Trends Awards Bart Jurkowski Pewność w niepewności – improwizacja jako kompetencja przyszłości Bartosz Jeglejewski Kreatywnie na LinkedInie. Jak zaskoczyć profesjonalistów i stworzyć kampanię, o której będzie głośno Michał Raszka Marketing od kulis: „Think small”, czyli jak powstała jedna z najlepszych kampanii reklamowych w historii Redakcja Jak można zastosować sztuczną inteligencję w reklamie [komentarz]
„Województwo podlaskie znane jest z sękacza i umiejętności promowania swoich uroków w social mediach” –...