Budżet marketingowy

Budżet reklamowy w kanale online w 2021 roku – jak go rozdzielić na poszczególne działania

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Business man or accountant working Financial investment on calculator with calculate Analyze business and market growth on financial document data graph and digital tablet.

Ile wydawać na marketing? Tworzenie budżetu marketingowego krok po kroku

7 minut czytania

Kosztorysowanie projektu eventowego w nowej rzeczywistości. Jak optymalizować wydatki, aby nie przekroczyć budżetu

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru: „Jak niskim kosztem stworzyć maszynę marketingową do generowania wzrostu”

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Wideo

Jak przy ograniczonym budżecie budować skuteczny marketing w służbie biznesu

W działaniach biznesowych naszym kapitałem są trzy rzeczy: pieniądze, czas i ludzie. W zależności od tego, na...

5 minut czytania

Podstawowy Felieton

Rynek uwielbia ambicje, ale nie złudzenia. Jak odkrywać i walidować pomysły na nowe produkty, żeby nie tracić przy tym czasu ani pieniędzy

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego pojęcie niskiego budżetu nie istnieje? 8 wskazówek, jak efektywnie zarządzać wydatkami na marketing

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ostatni dolar na PR

„Gdyby został mi ostatni dolar, wydałbym go na public relations” – zawsze zastanawiam się, czy...

1 minuta czytania

Podstawowy Felieton

Rozmiar? Liczą się odwaga i inicjatywa

Może to kontrowersyjne: dziś będzie o rozmiarach. Rozmiarach biznesu, zespołu, biura. Rozmiarach ego, ambicji i...

4 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Technologie marketingowe przy ograniczonym budżecie. Jak niskim kosztem stworzyć maszynę do generowania wzrostu

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak z ograniczonym budżetem zaplanować kampanię marketingową nowego produktu

Nie sztuką jest stworzyć skuteczną kampanię przy wielomilionowym budżecie. Sztuką jest wypromować markę lub produkt,...

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gdy każdą złotówkę oglądasz dwa razy. 8 przykładów niskobudżetowych działań marketingowych na czas kryzysu

Budżet nie jest z gumy. Tym bardziej podczas kryzysu. Czy marketing można prowadzić dobrze, szybko...

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Treść jest kluczowa – jak promować firmę B2B przy ograniczonym budżecie

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketera: marketing online przy niskim budżecie w różnych branżach

14 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Jak w czasach kryzysu optymalizować e-mail marketing

E-mail marketing od bardzo dawna stanowi jedną z najskuteczniejszych form komunikacji, jakie może wykorzystać marketer....

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Reputacji nie buduje się na cynizmie

Skuteczne jest to, co prowadzi do zamierzonego celu. Przy ograniczonych zasobach podlegamy jednak bardziej ocenie...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Sukces pod kontrolą

2 minuty czytania

Artykuł

CBO w pigułce – czy warto powierzyć budżet marketingowy algorytmom Facebooka?

6 minut czytania

Artykuł

Jak w 15 minut sprawdzić, czy kampania osiąga założone cele

4 minuty czytania

Artykuł

Umiejętne planowanie budżetu na reklamę w Google’u. Czy można zaoszczędzić w Google Ads?

4 minuty czytania

Artykuł