W działaniach biznesowych naszym kapitałem są trzy rzeczy: pieniądze, czas i ludzie. W zależności od tego, na...
„Gdyby został mi ostatni dolar, wydałbym go na public relations” – zawsze zastanawiam się, czy...
Może to kontrowersyjne: dziś będzie o rozmiarach. Rozmiarach biznesu, zespołu, biura. Rozmiarach ego, ambicji i...
Nie sztuką jest stworzyć skuteczną kampanię przy wielomilionowym budżecie. Sztuką jest wypromować markę lub produkt,...
Budżet nie jest z gumy. Tym bardziej podczas kryzysu. Czy marketing można prowadzić dobrze, szybko...
E-mail marketing od bardzo dawna stanowi jedną z najskuteczniejszych form komunikacji, jakie może wykorzystać marketer....
Skuteczne jest to, co prowadzi do zamierzonego celu. Przy ograniczonych zasobach podlegamy jednak bardziej ocenie...
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp