Bartłomiej Sapała Grywalizacja w świecie VUCA Ewelina Wolszczak Warzywne inspiracje, SmileDrive i rekuperator — grywalizacja w różnych odsłonach Redakcja Osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji – darmowy e-book do pobrania Ewelina Wolszczak Zagrajmy w rozwój Piotr Wojciechowski Lojalność 3.0 Michał Dziekoński Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 4. Gry symulacyjne do wykorzystania podczas spotkań zespołów marketingu i sprzedaży Michał Dziekoński Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 3. Strategiczne gry marketingowe symulujące procesy rynkowe Michał Dziekoński Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 2. Strategiczne symulacje marketingowe Michał Dziekoński Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 1. Typy symulacji i gier