Partner serwisu:

Advertisement
Advertisement

Pozyskiwanie klientów

Zarabiaj na poleceniach. Eko nagrody Sodexo w programie dla klientów ATN Energy Fotowoltaika

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
LinkedIn

LinkedIn w praktyce: Jakie błędy popełniają firmy podczas angażowania pracowników w komunikację?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

LinkedIn w praktyce: Jak zaangażować pracowników w komunikację firmy?

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
wielokrotnie pełnoletni

„Wielokrotnie pełnoletni” w natarciu. Jak skutecznie docierać do seniorów i walczyć o ich uwagę

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
jak pisac teksty ktore sprzedaja

7 zasad, jak pisać krótkie teksty, które przyciągają uwagę i sprzedają

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odkryj potencjał środka lejka i generuj więcej zapytań ofertowych w B2B

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum Marketera+: Jak zdobywać nowych klientów w 2021 roku?

19 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie pozyskiwać klientów w kanale mobilnym

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

OK, boomer! Jak odbiorcy reklam konsumują treści w różnych kanałach socialmediowych i jak walczyć tam o ich uwagę

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zetki – stan po pandemii. Jak mówić do generacji Z, żeby Cię słyszała

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaką przyjąć strategię, aby docierać do klientów z młodego pokolenia i angażować ich w świat marki

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Fame, please!

Czy chcemy być za bardzo „serio” i dlatego reklamy, które dziś powstają, nie są ani...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton
Integrated System Solutions on the Web Platform

Data-driven marketing – jak pozyskiwać nowych klientów na podstawie danych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wybrać pole bitwy o klienta

Chcemy, aby klienci zwracali uwagę na naszą markę, odczuwali wobec niej jakieś emocje i przejawiali...

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Ochroń klienta przed deszczem. Jak rozpoznać intencje potencjalnych klientów i odpowiedzieć na nie w ludzki sposób?

Przypomnij sobie częstą sytuację w sklepie, w której sprzedawca podchodzi do Ciebie z pytaniem, czy...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Uwaga odbiorców – nowa waluta na rynku reklamowym. Co o niej wiadomo i jak tę wiedzę wykorzystać w planowaniu kampanii?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kto nie doświadczył bycia klientem zignorowanym i zapomnianym, niech pierwszy rzuci kamieniem

Firmy, marki, usługodawcy tańczą wokół nas do chwili zakupu. Po jego zrealizowaniu natychmiast zwracają się...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Jak skutecznie docierać dziś do nowych klientów i skąd ich brać

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł