Paweł Tkaczyk Makaki, ludzie i opowieści Justyna Bakalarska Czy rzeczywiście opowieści rządzą światem? Wywiad z Jackiem Szlakiem Redakcja Wygraj książkę „Opowieści w marketingu” Jacka Szlaka! Redakcja Opowieści w marketingu – poznaj świat marketingu narracyjnego Piotr Garlej Być jak Steve Jobs Wiktor Orzeł Era treści hybrydowych Jacek Szlak Bohater brand Magdalena Gałaszewska „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” – recenzja Wiktor Orzeł Rola narracji storytellingowej w reklamie Magda Książek 50 twarzy brandu. O współpracy marek z celebrytami Magdalena Lempart Angażujący i wzruszający – storytelling w content wideo marketingu Redakcja 8. edycja Nowego Kongresu Online Marketing Halina Stelmach Zwierzęta marketingowe Marcin Paweł Panek Siła tradycji Redakcja 2014, czyli wymiana marketingowych zamków Redakcja Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki Dorota Pindel Historia marki w sieci – know-how Urszula Radzińska Storytelling przez dotyk