Marcin Cichocki Jeszcze storytelling czy już storyprompting? Jak opowiadać historie przy wsparciu sztucznej inteligencji Jacek Szlak Marketingiem rządzą wielkie metafory Łukasz Murawski Rob Levinson: Opowiadamy swoją historię częściej niż kiedykolwiek Alicja Stojek Marketing narracyjny a pozycjonowanie. Jak wykorzystać storytelling w strategii SEO Adam Zemełka Wyrafinowany bełkot, czyli retoryka spod ciemnej gwiazdy Sebastian Umiński Rewolucje codzienności Paweł Tkaczyk Makaki, ludzie i opowieści Justyna Bakalarska Czy rzeczywiście opowieści rządzą światem? Wywiad z Jackiem Szlakiem Redakcja Wygraj książkę “Opowieści w marketingu” Jacka Szlaka! Redakcja Opowieści w marketingu – poznaj świat marketingu narracyjnego Piotr Garlej Być jak Steve Jobs Wiktor Orzeł Era treści hybrydowych Jacek Szlak Bohater brand Magdalena Gałaszewska „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” – recenzja Wiktor Orzeł Rola narracji storytellingowej w reklamie Magda Książek 50 twarzy brandu. O współpracy marek z celebrytami Magdalena Lempart Angażujący i wzruszający – storytelling w content wideo marketingu Redakcja 8. edycja Nowego Kongresu Online Marketing Halina Stelmach Zwierzęta marketingowe Marcin Paweł Panek Siła tradycji