Partner serwisu:

Zarządzanie marką

David Airey: Sercem projektu zawsze jest relacja między klientem a projektantem

9 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Praca w marketingu – jak zostać media plannerem/buyerem i co warto wiedzieć na początku kariery?

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł

dr Michał Lutostański: Moglibyśmy ulepszać taksówki w nieskończoność, ale to Uber zmienił cały układ rynku. Myślmy o prawdziwych zmianach [wywiad]

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Zaczynaliśmy od Work&Travel, a dziś jesteśmy w 50 krajach [historia marki: eSky]

10 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Martin Zarian: Strategia to różnica między wydatkami na budowanie marki a inwestowaniem w nią [wywiad]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Maciek Sznitowski: Marka jest obietnicą wartości [wywiad]

9 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Świadomość marki to za mało. Jak sprawić, żeby konsumenci pamiętali o brandzie przy okazji zakupów

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Boomer do zetki, zetka do boomera: Jak Nike stało się wielkim brandem w Polsce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przewodnik po skutecznych strategiach budowania marki dla małych i średnich przedsiębiorstw

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rebranding i konsolidacja Alsendo, czyli nowy etap rozwoju marki

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Język wizualny jako odbicie tożsamości marki. Case study rebrandingu Wydawnictwa Format

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Energia festiwali. Jak Tiger Energy Drink zmienia strategię komunikacji

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kreatywnie i skutecznie. Jak wykorzystać uszlachetnienia w druku opakowań do budowania wizerunku marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Alsendo – rebranding i konsolidacja. Nowy etap w rozwoju marki

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Od braku świadomości rynku do 16 mln użytkowników [historia marki: BLIK]

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Alex Smith: Strategia polega na dostarczeniu wartości, za którą klienci są skłonni zapłacić

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Arłamów Business Challenge 2024 – dowiedz się, jak zintegrować pracowników w różnym wieku

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Technologia w natarciu, wartości w odwrocie

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Budowanie marki za pomocą eventów. Jak wpływać na doświadczenia i emocje uczestników wydarzeń

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sunny Bonnell: Wizja jest najlepszą formą przywództwa

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad