Partner serwisu:

Zarządzanie marką

Jerome Joseph: Marka musi być fundamentem Twojej kultury organizacyjnej

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad
brand purpose

Brand purpose. Dlaczego marki, które istnieją dla klientów, prosperują lepiej

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak marka technologiczno-gamingowa Acer wprowadziła na rynek… napój energetyczny

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Rita Clifton: Doczep wyjątkowość marki do wszystkiego, co robisz

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

David Avrin: Lojalność klientów nie umarła, po prostu dużo trudniej jest sobie na nią zasłużyć, a potem ją utrzymać

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Laura Ries: Nie ma znaczenia, czego chcą potencjalni klienci. Liczy się tylko to, co robi konkurencja

11 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Twój gadżet to Twoja marka – o tworzeniu materiałów zgodnych z DNA firmy

Najtrudniejsze w przygotowywaniu upominków firmowych jest znalezienie pomysłu spójnego z wizerunkiem marki. To od tego...

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mały event, duży efekt. Dlaczego i jak mikroeventy budują przywiązanie klienta do marki

Zamknij oczy i pomyśl, że jednym z Twoich najbliższych zadań jest przygotowanie eventu dla Twojej...

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Al Ries: Wygrywasz w umyśle klienta, a nie na rynku

11 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Show must go on, czyli jak reagować na sytuacje kryzysowe i jak z nich wychodzić

8 minut czytania

Artykuł

Dawid Szczepaniak (VMLY&R): Zachęcałbym każdego dyrektora marketingu do odwiedzenia festiwalu Cannes Lions choć raz na kilka lat

6 minut czytania

Wywiad

Nie samą komunikacją
marka osobista stoi

8 minut czytania

Artykuł

Skuteczne praktyki budowania silnej marki. Nowy numer Marketera+ już w sprzedaży!

4 minuty czytania

Artykuł

Wyjdź poza persony. Jak mapować potrzeby oraz problemy grup docelowych

4 minuty czytania

Artykuł

Skuteczne budowanie marki. Zacznij od wartości – własnych

7 minut czytania

Artykuł

Brand w oczach konsumenta – audyt marki krok po kroku

6 minut czytania

Artykuł

Just do it (or not) – marka z claimem czy bez niego?

5 minut czytania

Artykuł

Projektowanie strategii marki Macieja Tesławskiego i Przyjaciół

3 minuty czytania

Artykuł
jak-wykorzystac-potencjal-pracownikow-do-promocji-firmy-czesc-2-tresc

Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Część 2. Treść

4 minuty czytania

Artykuł

10 przykazań na… strategiczną komunikację w branży modowej

4 minuty czytania

Artykuł