Partner serwisu:

Sztuczna inteligencja w marketingu

Anna Ledwoń-Blacha: Do mediów społecznościowych trzeba podchodzić z głową [Marketer+ Podcast, odc. 5]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Anna Gruszka: Trendy, dane i AI. Planowanie i weryfikacja budżetu marketingowego w adQuery [zdaniem marketerki]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Google, Bing i ChatGPT, czyli jak się przygotować do zmian w sposobie wyszukiwania informacji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Humor, AI i brak dydaktycznego smrodku, czyli jak powstawała i jaki sekretny składnik zawierała kampania ,,W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Tomasz Graszewicz: Sztuczna inteligencja odbierze pracę marketerom, ale nie wszystkim [Marketer+ Podcast, odc. 1]

3 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Marketing od kulis: remont w rytmie „Satysfakcji” – sprawdź, jak powstała kampania marki Komfort

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

6 narzędzi AI na komputery Mac. Przegląd

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

10 przydatnych rozszerzeń ChatGPT dla marketerów

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

10 narzędzi AI do tworzenia contentu dla marketera i copywritera (zalety i wady)

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie online: AI w generowaniu leadów B2B. Jak pozyskiwać klientów biznesowych dzięki sztucznej inteligencji

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Kreatywność nasza powszednia

8 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Agnieszka Haponik: Jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia, unikać najczęstszych błędów i skutecznie docierać do klientów B2B [zdaniem marketerki]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuczna inteligencja w strategii contentowej B2B – zabójca czy sprzymierzeniec marketera?

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketingowe podsumowanie miesiąca [maj 2024]: GPT-4o już dostępny, nowości w Google Marketing Live, nowe regulacje dotyczące wykorzystania AI w PR

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie online: AI w marketingu. Jak stworzyć własnego bota w 5 minut i efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję w codziennej pracy

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji komunikacji marketingowej

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czy AI zmieni podejście do analizy danych w internecie?

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Boomer do zetki, zetka do boomera: Jak podchodzić do treści marketingowych tworzonych przez AI?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

AI uczy zadawania pytań, czyli jak sztuczna inteligencja wpłynie na przyszłość marketingu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Tomasz Graszewicz: To dopiero początek rewolucji AI w marketingu

8 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad