Redakcja E-szkolenie online: AI dla marketerów w praktyce. Jak wykorzystać narzędzia AI w marketingu Alexander Kubicki Jaką rolę w marketingu lojalnościowym odgrywa sztuczna inteligencja Redakcja Martech i adtech w praktyce. Technologie i narzędzia wspierające marketerów – „Marketer+” 58 już dostępny Tomasz Graszewicz 10 obszarów zastosowań narzędzi AI w marketingu i reklamie w 2023 roku Jarosław Uczkiewicz AI to nie nowość. O roli marketing automation w marketingu i e-commerce Lena Kaszyńska Jak sztuczna inteligencja może wspierać obsługę klienta Tomasz Graszewicz, Patrycja Grzelczak Pokaż język i jednorożca skaczącego przez tęczę, czyli jak stworzyć kampanię zewnętrzną, na której widok odbiorca westchnie „ooh!” Redakcja „Łap kalendarz” – niesamowite obrazy kotów wygenerowane przez AI na pomoc schronisku Tomasz Dmuchowski Automatyzacja dla działów marketingu, sprzedaży i HR Edyta Kowal Czy to już? Jakie możliwości stwarza marketerom sztuczna inteligencja Dominika Kaczorowska-Spychalska Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising” Szymon Słowik Naucz się rozmawiać ze sztuczną inteligencją. Jak wykorzystywać narzędzia AI do tworzenia treści Michał Bucholc Marketing od kulis: „Ja w przyszłości”, czyli jak ING Bank Śląski zachęca do oszczędzania w akcji opartej na AI Redakcja AI i kreatywność w marketingu – „Marketer+” 57 już dostępny Redakcja Jak można zastosować sztuczną inteligencję w reklamie [komentarz] Jolanta Jędrysek Grywalizacja, kudosy i sztuczna inteligencja w dobie great resignation Adriana Krawiec Sztuczna inteligencja – prawdziwa rewolucja Aleksander Kijek Sztuczna inteligencja w e-commerce. Dane, które napędzają biznes i zwiększają sprzedaż