Joanna Staniec ChatGPT w content marketingu. Jak skutecznie pisać prompty i uzyskiwać dobre treści Krystian Wydro Artystyczna dusza AI. Jak wygenerować obraz za pomocą kilku słów Łukasz Majewski AI copywriter, czyli jak znaleźć wspólny język z technologią Katarzyna Świerkot-Chromik AI okiem prawnika. Jak bezpiecznie wykorzystywać sztuczną inteligencję w content marketingu Redakcja Arłamów Business Challenge 2023: Magia Eventów w Dobie Sztucznej Inteligencji Dominika Bucholc Jak tworzyć efektywne strategie z wykorzystaniem narzędzi opartych na AI Redakcja E-szkolenie online: Skuteczny copywriting z AI Tomasz Stec, Filip Błaszczyk AI w pricingu. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesie ustalania cen Alicja Janicka ChatGPT – Twój osobisty asystent w tworzeniu wpisów na bloga Redakcja E-szkolenie online: AI dla marketerów w praktyce. Jak wykorzystać narzędzia AI w marketingu Alexander Kubicki Jaką rolę w marketingu lojalnościowym odgrywa sztuczna inteligencja Redakcja Martech i adtech w praktyce. Technologie i narzędzia wspierające marketerów – „Marketer+” 58 już dostępny Tomasz Graszewicz 10 obszarów zastosowań narzędzi AI w marketingu i reklamie w 2023 roku Jarosław Uczkiewicz AI to nie nowość. O roli marketing automation w marketingu i e-commerce Lena Kaszyńska Jak sztuczna inteligencja może wspierać obsługę klienta Tomasz Graszewicz, Patrycja Grzelczak Pokaż język i jednorożca skaczącego przez tęczę, czyli jak stworzyć kampanię zewnętrzną, na której widok odbiorca westchnie „ooh!” Redakcja „Łap kalendarz” – niesamowite obrazy kotów wygenerowane przez AI na pomoc schronisku Tomasz Dmuchowski Automatyzacja dla działów marketingu, sprzedaży i HR Edyta Kowal Czy to już? Jakie możliwości stwarza marketerom sztuczna inteligencja Dominika Kaczorowska-Spychalska Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising”