Ewa Adamska-Cieśla Influencer marketing A.D. 2021: sprawdź, czego możesz się spodziewać Mateusz Haniszewski Nowe podejście do influencer marketingu w planie marketingowym na 2021 rok Kacper Zdunek Skuteczne „dary losu”? W jaki sposób z głową wykorzystywać gadżety w kampaniach z influencerami Wysyłki kreatywne do influencerów to temat poruszany wielokrotnie przez marketerów. Jedni uważają to za konieczne... Asia Horanin Angielski w marketingu. Korespondencja e-mailowa z influencerem Hanna Tukalska, Aleksandra Chalimoniuk Zdaniem marki: Influencer marketing według JYSK Jolanta Tkaczyk Era sztucznych influencerów – czy wirtualny influencer to dobry pomysł? Edyta Kowal Bądź człowiekiem i pij żubrówkę. Jak robić influencer marketing B2B na rynku globalnym Alicja Stefaniak, Magdalena Bliźniak, Magdalena Wysocka Jak prowadzić działania influencer-marketingowe na TikToku Anita Serafin Jak ocenić współpracę z influencerem Sybilla Opoka 11 sprawdzonych zasad współpracy z influencerami Mateusz Haniszewski W poszukiwaniu influencerów. Jak wybrać odpowiednich twórców internetowych do współpracy z marką Marcin Gruszka Influencer marketing z głową czy zasięgiem? Martyna Groll, Alicja Stefaniak Kim są influencerzy i skąd ich silny wpływ na decyzje konsumentów Łukasz Kępiński Ojej! Influencer marketing się kończy! 5 wskazówek, jak zostać influ-ninją Anna Wilma Tomek Tomczyk (Jason Hunt): Nie musisz być najlepszy, nie musisz być wyjątkowy. Musisz być po prostu inny Maciek „Troyann” Trojanowicz Dekalog influencera, czyli jak walczyć o budżety marek przeznaczone na influencer marketing Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu Dorota Woźniczka Jak przygotować i jak przeprowadzić kampanię z influencerem – instrukcja krok po kroku Wojciech Kardyś Czy w roku 2020 pęknie bańka influencerska!? Redakcja Najnowsze wydanie „Marketera+” o influencer marketingu już jest! Dowiedz się, jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną kampanię z influencerem
Wysyłki kreatywne do influencerów to temat poruszany wielokrotnie przez marketerów. Jedni uważają to za konieczne...