Redakcja Influencer marketing w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania Hanna Gnatowska Prasówka M+ [26.09 – 02.10]: Wpadka Szyca, #OznaczamReklamy i Digital Friendly Brand Index Monika Bartnik Narzędzia przydatne w influencer marketingu Redakcja E-szkolenie online: Prawo w marketingu. Prawne aspekty współpracy z influencerami Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Prawo w marketingu: Jak influencerzy powinni oznaczać współpracę z marką Monika Bartnik Skuteczny influencer marketing A.D. 2022. Cz. 2 Monika Bartnik Skuteczny influencer marketing A.D. 2022. Cz. 1 Redakcja Już 1300 uczestników I edycji Influencer Boot Camp. Ostatnia szansa, by do nich dołączyć! Monika Bartnik YouTube w praktyce: Najciekawsze współprace marek z twórcami internetowymi w pierwszym półroczu 2021 roku Jakub Kozłowski Influencer performance marketing. Zmaksymalizuj efekty swoich działań Ewa Adamska-Cieśla Influencer marketing A.D. 2021: sprawdź, czego możesz się spodziewać Mateusz Haniszewski Nowe podejście do influencer marketingu w planie marketingowym na 2021 rok Kacper Zdunek Skuteczne „dary losu”? W jaki sposób z głową wykorzystywać gadżety w kampaniach z influencerami Wysyłki kreatywne do influencerów to temat poruszany wielokrotnie przez marketerów. Jedni uważają to za konieczne... Asia Horanin Angielski w marketingu. Korespondencja e-mailowa z influencerem Hanna Tukalska, Aleksandra Chalimoniuk Zdaniem marki: Influencer marketing według JYSK Jolanta Tkaczyk Era sztucznych influencerów – czy wirtualny influencer to dobry pomysł? Edyta Kowal Bądź człowiekiem i pij żubrówkę. Jak robić influencer marketing B2B na rynku globalnym Alicja Stefaniak, Magdalena Bliźniak, Magdalena Wysocka Jak prowadzić działania influencer-marketingowe na TikToku Anita Serafin Jak ocenić współpracę z influencerem Sybilla Opoka 11 sprawdzonych zasad współpracy z influencerami
Wysyłki kreatywne do influencerów to temat poruszany wielokrotnie przez marketerów. Jedni uważają to za konieczne...