Marketing B2B jest okropnie nudny i bezpieczny. Marketerom i przedsiębiorcom brakuje odwagi i pomysłu na to, aby czasem zagrać w tę grę na własnych zasadach. Pytają o to, co sprawdza się w ich branży, jednak gdy zaczną układać swoje plany z użyciem kserokopiarki, prawdopodobnie te działania będą już wybitnie nieświeże i nieskuteczne. A co, jeśli Ty i Twój dział marketingu możecie szukać inspiracji w innych, mniej oczywistych źródłach?

Z tego artykułu dowiesz się:
- czego jako marketer B2B możesz się nauczyć od gwiazd influencerów,
- jak skutecznie promować lead magnet (raport, e-book czy książkę),
- jak wykorzystać synergię różnych odbiorców i zwiększać zasięg,
- jak robić skuteczny cross-selling i upselling B2B,
- jak działać niestandardowo, aby klient o Tobie nie zapomniał,
- co warto wykorzystać jako merch (brandowany produkt fizyczny) w działaniach B2B.