Partner serwisu:

Baza wiedzy

Michał Bartnicki: Praca w FIFA to jak bycie dzieckiem w sklepie z cukierkami (Między dedlajnami, odc. 12)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Magdalena Kowańdy: Marketing to rollercoaster – albo go pokochasz, albo cię wykończy (Między dedlajnami, odc. 11)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Natalia Paciorek: SEO nie umiera, ale przez AI mocno ewoluuje (Marketer+ Podcast, odc. 34)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Heronika Harzyńska: Trzeba otworzyć się na zmiany, bo nasz zawód za kilka lat może już nie istnieć (Między dedlajnami, odc. 10)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Paulina Ciepiela: W marketingu trzeba być jak orkiestra – robić wiele rzeczy naraz (Między dedlajnami, odc. 9)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jacek Szlak: Po epoce brand purpose przyszedł czas na realizm. Marki wracają do emocji, prowokacji i produktu (Marketer+ Podcast, odc. 33)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Magda Skibka-Matusiak: Marketing to sztuka zadawania pytań i słuchania odpowiedzi (Między dedlajnami, odc. 8)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Ola Szczepaniak: Marketing to nie tylko ładne obrazki i kreatywne kampanie (Między dedlajnami, odc. 7)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Wojciech Popiela: Budowanie konwersji zaczyna się od człowieka, nie od narzędzi (Marketer+ Podcast, odc. 32)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Karol Sidorowski: Branding i grafikę tworzy się nie dla briefu, tylko dla ludzi (Między dedlajnami, odc. 6)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Ewelina Rozwód: Retail to marketing w praktyce – praca z ludźmi, a nie zza biurka (Między dedlajnami, odc. 5)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Donata Wilczewska: Rozwój kompetencji to recepta na zmienność świata marketingu (Marketer+ Podcast, odc. 31)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Izabela Buncler: Najważniejszy jest mózg marketera, reszta to tylko dodatki (Między dedlajnami, odc. 4)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Daria Owsianna: Marketer powinien łączyć dane z emocjami (Między dedlajnami, odc. 3)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dawid Olszta: Rebranding może przynieść wiele korzyści, ale musi być dobrze przygotowany (Marketer+ Podcast, odc. 30)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Mateusz Buczkowski: Jesteśmy w dziwnym momencie historii marketingu (Między dedlajnami, odc. 2)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Natalia Chrzanowska: Dobry marketer więcej słucha niż mówi (Między dedlajnami, odc. 1)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Magdalena i Łukasz Murawscy: Branding zaczyna się od prostych pytań (Marketer+ Podcast, odc. 29)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Krzysztof Marzec: AI w SEO to ogromna zmiana, której nie wolno przespać (Marketer+ Podcast, odc. 28)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Agata Chmielewska: Dostępność cyfrowa i inkluzywność pozwalają firmom wyróżnić się na rynku (Marketer+ Podcast, odc. 27)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł